تهران کورین طراح و تولید دکوراسیون و سنگ کابینت

✳️ طراح و مجری سنگ های کابینت ، کورین ، کوارتز ، مارمونایت ، Spl و … کلینیک ساختمانی تهران مُک ✳️
✳️ویژگی های سنگ کورین  

🔺کورین صفحات یکپارچه و بدون درز پلیمری می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی به عنوان یک متریال بی نظیر در رویه و صفحه کابینت ها استفاده می شود. اجرای صفحات کورین برای سطح رویه کابینت آشپزخانه بهترین انتخاب است.

🔺زیرا صفحات کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارند. سنگ کورین در رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود است. در صورت آسیب، کورین می تواند به زیبایی قبل بازگردد.

🔺سنگ کورین ظاهری مات دارد اگر چه با ظهور تکنیک های به روز و جدید، سنگ های کورین ظاهری درخشان پیدا کرده اند. سنگ کورین با ضخامت ۶ ، ۱۲و ۱۹ میلی متر در سراسر دنیا تولید می شود.

🔺اگرچه طراحان و خریداران سنگ کورین از آن رضایت کامل دارند، کورین معایب و محدودیت های خاص خود را دارد. این محصول اکریلیک می تواند به راحتی خراشیده و سوزانده شود. با این حال، خراش ها ممکن است با صیقل و سنباده ترمیم شوند.

✳️ویژگی های سنگ کوارتز 

💫سنگ کوارتز یک محصول مهندسی است. سنگ کوارتز به ذرات کوچک متصل می شود و سپس با یک اتصال دهنده به نام رزین پلی استر مخلوط می شود تا آن را در کنارهم نگه دارد. این محصول ۹۳ درصد طبیعی و ۷ درصد تولید انسان است. مواد تشکیل دهنده شامل رنگدانه ها و پیوندهای رزین است.

💫به همین دلیل آن نیز مهندسی سنگ نامیده می شود. برای دستیابی به یک نگاه منحصر به فرد به برخی از طرح ها ی سنگ کوارتز ذرات کوچک شیشه های فلزی اضافه می شود، تا به یک سنگ کوارتز بسیار قوی و جذاب همانند سنگ مرمرتبدیل شود.

💫کوارتز تحت نام های تجاری مختلف مانند سایلستون، هانستون، و غیره موجود است. سایلستون با بیش از هفتاد رنگ و طرح مختلف در سه نوع بافت متفاوت تولید می شود و با حداقل اتصالات نصب می شود. این محصول بدون نیاز به پولیش واکس و یا نگهدارنده، درخشندگی خود را در طول سالیان زیاد حفظ می کند. این مواد با دوام، غیر متخلخل و به شکل یکنواخت و درخشان می باشند.

✳️تفاوت سنگ کورین و کوارتز 

🔹🔸سنگ کورین از کوارتز ارزانتر است.

🔹🔸ممکن است در طول زمان صفحات کابینت کورین خراشیده و سوزانده شوند اما صفحات کابینت کوارتز در برابر خراش مقاوم هستند.

🔹🔸صفحات کورین را می توان دوباره ترمیم کرد ولی صفحات کوارتز بازسازی و ترمیم نمی شوند.

🔹🔸سنگ کورین محصول دست انسان است ولی %۹۳ سنگ کوارتز طبیعی است.

🔹🔸سنگ کورین در مقایسه با کوارتز به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارد.

🔹🔸ظروف خیلی داغ را نمی توان به طور مستقیم بر روی صفحه کابینت کورین قرار داد در حالی که روی صفحات کابینت کوارتز امکان پذیر است.

🔹🔸کورین یک نام تجاری است در حالی که کوارتز یک ماده طبیعی است.

🔹🔸کورین رنگ های مختلفی دارد در حالی که تنوع رنگ درسنگ کوارتز محدود است.

به مدیریت:رضا عابدینی

09127618422

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجرا و نصب کابینت کورین کواتز تهران مک , تهران مک , نصب کابینت کورین تهران مک , نصب کابینت کواتز تهران مک , اجرای کابینت کورین کواتز تهران مک , نصب کابینت کورین کواتز تهران مک , بهترین نصاب کابینت در تهران , هزینه نصب کابینت در تهران ,