نمایندگی فروش شرکت سازه سبک آراد اردکان در استانهای مرکزی همدان البرز مازندران و تهران

✨نمایندگی فروش بلوک های تحت لیسانس هس آلمان
✨با بیش از یک دهه تجربه
 فروش و اجرای بلوک های بتونی اتوکلاو شده سبک دیواری هبلکس AAC
نمایندگی رسمی استانهای مازندارن ، همدان ، کرج ، تهران و مرکزی

 

?هبلکس چیست؟

هبلکس نوعی از بتن است که توسط حباب‌‌‌های هوا متخلخل شده و در ساختمان‌ها برای دیوار جایگزین آجر و مصالح قدیمی‌می‌باشد. هبلکس مشابه بلوک‌‌‌های سبک دیگر در آن از سیلس استفاده شده است. این امر باعث ضد آتش شدن هبلکس گردیده زیرا سیلس دمای ذوب آن بسیار بالا می‌باشد ودر برابر حریق عایق می‌باشد. هبلکس توسط مهندسان در اروپا ابداء گردیده ونام‌‌‌های heblex,aac,ytong دراروپا و سایرکشورها شناخته شده است.

?برای تولید هبلکس شرایط بسیار سختی را نباید پیمود. ولی تولید این محصول به دقت بسیار بالا در تمامی‌مراحل فرآوری احتیاج دارد تا هبلکس تولید شده تمام مزایای اصلی، عایق بودن،وزن کم، مقاومت مطلوب و جذب اب پایین را داشته باشد.

?ویژگی‌‌‌های هبلکس

⚡️وزن پایین هبلکس

یکی از بارزترین مزایای هبلکس وزن پایین هبلکس نسبت به اجر و سایر مصالح دیوارچینی است. یک عدد هبلکس در ابعاد ۲۰×۲۵×۶۰ به تعداد ۴۶ اجر حجم دارد ولی وزن هبلکس حدود یک به ۴ نسبت به اجر می‌باشد.

⚡️هبلکس مقاوم در برابر زلزله

سازه‌‌‌های سبک ساختمانی در برابر زمین لرزه استحکام و مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. این نوع ساختمانها در مقابل فشارها و تنش‌‌‌های بیرون مقاومت بالا دارند. در سازه هایی که از هبلکس استفاده شده وزن ساختمان به مقدار قابل توجه ای پایین امده و مقاومت ساختمان را در مقابل زمین لرزه بالا می‌برد.

⚡️عایق حرارتی هبلکس

هبلکس به لحاظ ویژگی‌‌‌های که دارد دارای عایق گرما، سرما و صدا می‌باشد. قانون‌‌‌های جدید عایق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالکان از هبلکس استفاده کنند تا احتیاج به عایقی دیگری نباشد.

⚡️عایق آش سوزی هبلکس

هبلکس حرارت را به کندی هدایت و انتقال می‌دهد. استفاده از سلیس در هبلکس باعث می‌شود هبلکس نسوزد. انتقال آتش به قسمت‌‌‌های دیگر ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به سختی انجام می‌گیرد. جلوگیری از انتقال آتش از مزیت‌‌‌های مهم هبلکس است.

?ابعاد بلوک هبلکس

?معمولاً در ایران طول بلوک‌های هبلکس با طول ۶۰۰، ارتفاع ۲۵۰ و ضخامت آن بین ۷۵ الی ۵۰۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. وزن یک متر مکعب بلوک اِی س سی حدوداً ۵۵۰ الی ۶۰۰ است که معادل یک سوم وزن یک متر مکعب آجر فشاری است.

?حجم یک بلوک هبلکس به ضخامت 10 سانتی‌متر نیز معادل 20 عدد آجر فشاری است. با این حساب ساختمانی که از بلوک اِی‌سی‌سی (ACC) در آن استفاده شود، بسیار سریع‌تر ساخته شده و بسیار سبک خواهد بود.

به مدیریت:مجید معصومی

 

نماینده رسمی : مجید معصومی
شماره تماس : 09129283393

 

کد نمایندگی ۱۰۹

 

 

 

 

پروژه آجودانیه تهران

یکی  از ویژگی های هبلکس، استفاده راحت تر از آن در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی است. بلوک هبلکس می تواند توسط اره به آسانی برش بخورد و میخ و پیچ ها نیز در آن به راحتی فرو روند. با توجه به مطالبی که بیان شد، می توان گفت که استفاده از هبلکس به راحتی در ساختمان سازی قابل انجام است. در مورد طرز استفاده از بلوک هبلکس لازم است بدانید قبل از مصرف آن، باید هبلکس را کاملا خیس نمایید. دلیل این کار را می توان افزایش خاصیت عایق آب بودن هبلکس دانست که موجب افزایش وزن آن نخواهد شد. همچنین خاصیت چسبندگی به ملات بیشتر خواهد شد و رطوبت جذب شده به هبلکس، سبب حفظ بلوک ها در کنار هم می شود.

 

 

 لازم است بدانید که از بلوک هبلکس نمی توان در دیوارهایی مانند دیوارهای حمال و باربر استفاده کرد. هبلکس استحکام کمتری در مقابل بتن ها دارد و بهترین مکان برای استفاده از هبلکس، دیواره های داخلی و همان اماکنی هستند که آجرها و بلوک های سفالی و بتنی استفاده می شوند. در نهایت بعد از دیوارچینی کامل، شما می توانید با آب پاشی تمام بخش های دیوار بلوک هبلکس، از چسبانده شدن ملات ها و هبلکس ها به یکدیگر اطمینان حاصل نمایید

پروژه اراک

پروژه پلاسکو تهران

 

نمایندگی استانهای تهران مرکزی البرز همدان و مازندران

نمایندگی استانهای تهران مرکزی البرز همدان و مازندران

 

 

اجرای صحیح و استاندارد بلوک ها 


پروژه های خیابان امام اراک زمستان ۱۴۰۱

پروژه های خیابان امام
اراک
زمستان ۱۴۰۱


پروژه اراک خیابان میثم

پروژه اراک
خیابان میثم

 

هبلکس اراک , بلوک سبک اراک , بلوک سبک هبلکس , فروش هبلکس , فروش بلوک سبک , نمایندگی ایربتن , بلوک سبک , عایق حرارتی , عایق صوت , اجرای استاندارد بلوک , شرکت ایربتن در اراک , سازه سبک در اراک , مزایای بلوک هبلکس , کاربرد بلوک هبلکس , ویژگی های بلوک هبلکس , فروش انواع بلوک سبک در استان مرکزی , فروش بلوک هبلکس در اراک , بلوک اراک  , ایربتن اراک , فروش بلوک هبلکس در همدان , هبلکس همدان ,  بلوک مازندران , فروش بلوک هبلکس همدان , بلوک همدان , فروش بلوک هبلکس مازندران , هبلکس مازندران ,