Address & Contact

Our Address

مازندران ، نوشهر

Telephone

نصب تخصصی سنگ اسلب مازندران

💠  انجام کلیه خدمات نصب انواع اسلب ، سنگ ، سرامیک 

💠  نصب و اجرای سنگ در ساختمان باعث زیبایی و لوکس بودن و عایق گرما و سرما خواهد بود. سنگ یکی از پرمصرف‌ترین مصالح استفاده‌شده در صنعت ساختمان‌سازی است.

💫 سنگ اسلب یک نوع برش بزرگ از کوپ سنگ ها است که دارای ضخامت و ابعادی بزرگ تر از سنگهای رایج برای استفاده در نما، دیوار، کف و پله است. این نوع برش از سنگ انواع و مدل های مختلفی دارد و با رگه های طبیعی و زیبای خود در ابعاد بزرگ و یکپارچه جلوه بسیار زیبایی دارد.

💫  این سنگ بزرگ یک تکه به دلیل ابعاد بزرگ، فرآوری نسبتا پیچیده ای دارد و نیازمند دستگاه های برش مخصوص است و به همین دلیل قیمت آن بالا و زیبایی آن به دلیل یکپارچه بودن دو چندان است.

✳️موارد کاربرد اسلب 

💫 از جمله این کاربردهای این سنگ یک تکه بزرگ می توان سنگ تزئینی در نمای داخلی ، دیوارها و همچنین برای کف ساختمان عموما در لابی و راهرو های بزرگ استفاده می شود. این سنگ ساختمانی جهت دیوارسالن منازل و مجتمع های تجاری، برای طراحی لابی ها به عنوان قاب اسلب ، سالن های کنفرانس، هتل ها، رستوران های شیک و در مکان های دیگر به کار می رود.

💫 استفاده از این سنگ باعث می شود که فضا جلای خاصی پیدا کند. همچنین کاربرد این سنگ ها به صورت قرینه افقی با دو اسلب (بوک مچ) و قرینه افقی عمودی با ۴ اسلب (فور مچ) به دلیل ایجاد جلوه بسیار زیبا، رایج است.

مدیریت : آقای سید حسن موسویان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سنگ اسلب , تکسچر سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب مرمریت , نصب سنگ اسلب , ابعاد سنگ اسلب ,