اجرا و فروش محصولات کناف ایران،دکوراسیون داخلی و کلینیک ساختمانی منصوری

⚡️کلینیک ساختمانی طاها 
⚡️اجرا و فروش محصولات کناف 
⚡️اجرای صفر تا صد دکوراسیون داخلی  
⚡️پاسخگویی 24 ساعته 
⚡️اجرا در سراسر استان اردبیل و کشور 
⚡️به صورت نقد و اقساط 
⚡️اجرای آسمان مجازی،کناف،کاغذ دیواری،رنگ آمیزی، نرده استیل و غیره 
?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف 

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?کاربرد آسمان مجازی چیست؟

?آسمان مجازی می‌تواند برای اماکن مختلف، کاربردهای منحصربه‌فردی داشته باشد. پنل‌های آسمان مجازی بسیار چشم نواز هستند و معمولا در ایجاد توهم بسیار موفق ظاهر می‌شوند. با آسمان مجازی، حس حضور در زیر آسمان آفتابی را خواهید داشت و حتی اگر در یک اتاق کنفرانس یا فضای کاری بدون پنجره قرار داشته باشید، این حس به شما منتقل خواهد شد.

?این تکنولوژی ، بیش از حد واقعی دیده شده و این قدرت را خواهد داشت که همان واکنش آرامش بخش و روانی را در شما ایجاد کند.

?این واکنش فیزیولوژیکی را می‌توانید هنگام مشاهده یک آسمان واقعی هم داشته باشید و در واقع همان چیزی است که در واقعیت آن را تجربه می‌کنید. پنل‌های آسمان مجازی می‌توانند این حس را در شما ایجاد کرده و آن را به خانه یا محل کار شما بیاورند.

?هیچ حسی مانند این نیست که یک آسمان بزرگ را در یک فضای گسترده تجربه کرده و نیازی هم به بیرون رفتن از شهر، برای تجربه این حس نخواهید داشت. نوری که در پنل‌های آسمان مجازی هدایت می‌شود، تقلید شده از نور طبیعی روز است و حتی می‌تواند حالت پویاتری داشته باشد. این حالت پویا کمک می‌کند که در طول روز، جهت تابش این نور مانند نور خورشید تغییر پیدا کند.

?کاغذ دیواری 

?کاغذ های دیواری به دلیل نصب بدون دردسر و راحت مورد پسند عموم مردم هستند یکی دیگر از ویژگی های آنها تنوع رنگ و بافت آنها است شما با هر سلیقه ای که باشید قطعا میتوانید با مراجعه به فروشگاه های لوازم دکوراسیون طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید.

?از دیگر مزایای کاغذ دیواری میتوان به فاقد بو بودن آنها اشاره کرد رنگ ها حتی تا هفته ها پس از اجرا بوی ناشی از مواد نفتی بکار رفته در ساختار خود را به همراه دارند. کاغذ دیواری به دلیل اینکه دارای نقش و بافت هستند در منزل وزن بصری ایجاد میکنند و میتوانند تعادل ایجاد کنند.

به مدیریت:نیکنام منصوری

شماره تماس:

09147006118

?لیست قیمت ?

قیمت ها تا پایان بهمن ماه

سازه های گالوانیزه ۰.۶ واقعی؛
F47 46,000T
U36 36,000T
L25 23,000T
پیچ پانل 2.5mm;
LEO 145,000T
Hamro 135,000T
RED hit 125,000T

سازه های گالوانیزه kپلاس
L25 46,000T
U35 65,000T
F47 94,000T

گچ برگ ۹.۵mm کی پلاس 90,000T
گچ برگ ۱۲.۵mm کی پلاس 99,000T

گچ برگ ۹.۵mm باناسان 86,000T
گچ برگ ۱۲.۵mm باناسان 94,000T

سپر ۳۶۰ ، ۱۲۰، و ۶۰ هر متر طول 12,700T
نبش سفید هر متر‌طول 7,000T

مدیر فروش 09143577794

 

فروش و اجرای کناف

 

فروش کناف , اجرای کناف در اردبیل , دکوراسیون داخلی در اردبیل , دکوراسیون داخلی منصوری در اردبیل , اردبیل , کلینیک ساختمانی در اردبیل , دکوراسیون داخلی یگانه , کلینیک ساختمانی طاها , اجرای دکوراسیون داخلی , محصولات کناف ,  ایران , کناف ایران در اردبیل , آسمان مجازی در اردبیل , کاغذ دیواری در اردبیل , نرده استیل , رنگ آمیزی ساختمان در اردبیل ,