گروه فنی رضوان درب در البرز 09125648368

✨طراحی و نصب شیشه دوجداره upvc

نصب شیشه دود بند

 

✨شیشه سکوریت،لمینت،درب برقی،کرکره برقی

شیشه تاشو بالکنی

ویژگی­‌‌‌های پنجره upvc:

کاملا سالم و بهداشتی

پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره‌‌‌های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

ضد آب

 در پنجره‌‌‌های upvc گوشه­‌ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می‌شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی‌دهند.

مهمترین معیار‌ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

محل و موقعیت ساختمان
اندازه اتاق
شرایط آب و هوایی
کاربری ساختمان
نوع نماسازی معماری

درب و پنجره یو پی وی سی لمینت

شیشه دوجداره:

شیشه دوجداره شیشه ای می‌باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می‌شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه‌ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می‌باشد شیشه دوجداره در میل ‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و…. 

نصب شیشه جامبو

 

نصب جان‌پناه لمینت

یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می‌باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می‌شود می‌تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی‌باشد این شیشه می‌تواند شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…. باشد.

در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می‌شود گاز آرگون یک گاز خنثی می‌باشد و باعث می‌شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت‌‌‌های پنجره دوجداره این می‌باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می‌باشد.

گاز آرگون باعث می‌شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی‌تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می‌تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

کرکره برقی

یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است. از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

درب برقی و کرکره پلی کربنات

 

مزایای کرکره برقی

علاوه بر امنیت، آسایش و ظاهری زیبا، صرفه جویی در فضای پارکینگ را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) نوعی از کرکره می‌باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می‌رود.

کرکره برقی طرح چوب

با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می‌توان باز و بسته کرد و دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد.

کرکره اتوماتیک مناسب برای پارکینگ مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها می‌باشد.

مزیت اصلی کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است.

⚡️درب اتوماتیک

دربهای اتوماتیک به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی باز و بسته می شوند،و به دو دسته ی شیشه ای و پارکینگی در بازار موجود می باشند.

مزایای درب شیشه ای اتوماتیک

کاهش آلودگی صوتی
استفاده و نگهداری آسان
افزایش ایمنی، امنیت و زیبایی
سهولت در تردد و دسترسی آسان
دسترسی راحت و تکریم ارباب رجوع
رعایت بهداشت و کاهش انتقال بیماری ها
جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان
صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش

به مدیریت:سید مهدی رضوانی فرد

 

اجرا و نصب شیشه لمینت ضد گلوله

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

نصب فریم درب برقی

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

نصب درب برقی یونیک

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

نصب شیشه میرال

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

قبل نصب

بعد نصب

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

 

 

اجرا و نصب شیشه میرال , کرکره برقی , درب های شیشه برقی , گروه فنی رضوان درب در البرز , درب و پنجره دوجداره در کرج , درب و پنجره upvc در کرج , شیشه سکوریت در کرج , نصب کرکره برقی , اجرا و نصب انواع درب و پنجره و کرکره برقی رضوان دُر در کرج ,