Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

اجرا و پخش موکت خارجی سلمانی

ما کمک می کنیم در خلق فضاهای خوددر سطوح صاف تا اختلاف سطح ها فضای اداری که تحت تاثیر تغیرات قرار گرفته است بصورت اصولی اجرا گردد از تهیه موکت مناسب تا اجرا در کنار شما هستیم

شماره های تماس:

09001119194

09122279891

 

 

موکت های تایل :

انواع جدیدی از موکت هستند که به صورت تایل طراحی و اجرا میشوند در واقع این موکت ها به جای یکپارچه بودن دارای قطعات متعددی هستندکه با قرار گرفان در کنار هم سطح مورد نظر شما را پوشش می دهند.
موکت های تایل به تمام معنا شگفت انگیزند چون نقاط ضعف موکت های معمولی را ندارند،و علاوه براین دارای طیف بسیار متنوعی از طرح و رنگ هستند که می توان از ترکیب آن ها یک دکوراسیون زیبا و متفاوت خلق کرد .
نصب و نظافت این موکت ها نیز بسیار راحت بوده و هیچ دردسری ندارد .
شاید استفاده ازموکت در دکوراسیون فضاهایی مثل شرکت ها،دفاتر کار ،اموزشگاه و دیگر مکان های مشابه میزان رایج نباشد اما موکت های تایل فرق میکنند .
این موکت ها از لحاظ ظاهری مثل سرامیک یا سنگ هستند و انقدر شیک و برازنده اند که میتوانید از انها به عنوان کفپوش هر فضا استفاده کنید ،از منزل گرفته تا فروشگاه .خلاصه اینکه این موکت ها کاربرد بسیار گسترده تری از انواع معمولی دارند .

مزایای موکت های تایل:

اولین مزایای موکت چاپی رنگ و لعاب و زیبایی آن است .اگر با صنعت چاپ قدیمی رنگرزی اشنا باشید ،رنگ و بافت الیاف موکت نیز به این حیطه مربوط است و موکت ها با نخ های رنگی بافت می شوند و در پایان ما شاهد موکت های زیبای رنگی هستیم که بسیار چشم نواز هستند .موکت چاپی کمی متفاوت تر رنگ می شوند .در این صنعت پس از تولید ،رنگ ها در بافت تزریق شده و کار بسیار زیبا جلوه می کند به طور مستقیم رنگ مورد نظر وارد الیاف موکت می شودو این کار در کیفیت و درجه بندی موکت نقش بسیار زیادی دارد .

ویژگی های موکت تایل:

1_تنوع بی نظیر در طرح
2_تنوع رنگ در استفاده چند رنگ کنار یکدیگر
3_مقاوم در برابر سایش
4_راحت تمیز می شود
5 _قدرت ماندگاری و دوام بالا
6_قابلیت جمع کردن از یک فضا و انتقال به فضایی دیگر
7_تعدا مورد نیاز تایل بر مبنای مساحت و بدون پرتی
8_تنوع نصب
9_مقامت الیاف در برابر اشعه
10_نطافت آسان
11_آکوستیک بورن

⚛️ موکت

✨موکت یک نوع فرش کرک دار و پشمی و یا از الیاف پشمی است.مواد تشکیل دهنده موکت از اکلریک، پلی پروپلین و پلی استر می باشد. از انواع موکت می توانیم برای پوشاندن سطح زمین و یا عایقی در برابر حرارت و صدا استفاده کنیم.

✨از موکت برای پوشاندن کف راه رو، اتاق، اتومبیل، قطار، هواپیما و… بهره می گیرند

🔰جنس انواع موکت

🔻موکت از جنس الیاف پلی آمید

🔻موکت از جنس الیاف پلی استر

🔻موکت از جنس الیاف پلی پرپیلن

🔻موکت از جنس الیاف پشم

 

🔰مراحل نصب موکت شامل چه مواردی می شود ؟

🔻زیرسازی موکت

🔻چسباندن موکت

🔻برش موکت

🔻نصب موکت

⚛️ تاثیر موکت در محیط

✨از لحاظ زیبا شناسی موکت منزل می تواند نقش بسزایی در زیبایی محیط منزل و دیگر موکت ها ایفا کند. انتخاب یک موکت طرحدار برای اتاق کودک می تواند به طور مستقیم بر روحیه فرزند شما تاثیر گذار باشد. و یا انتخاب یک موکت مناسب برای یک شرکت خصوصی و تلار یا هتل زیبایی منحصر به فردی به محیط خواهد داد.

 

 

✨به طور کلی شما می توانید با استفاده از یک موکت زیبا حال و هوای محیط و مکان زندگی خود را تغییر دهید. برای طراحی دکوراسیون با موکت باید به بسیاری از عوامل از جمله مزایا و معایب آن توجه کنید تا بهترین دکور را طراحی کنید.

✨موکت هایی که کوتاه تری برخورد دار هستند فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد و موکت های روشن برای فضاهای کوچک مناسب می باشد.

 مدیریت :محمد پارسا سلمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت موکت سلمانی در تهران , کارخانه موکت سلمانی در تهران , عمده فروشی موکت سلمانی در تهران , موکت فروشی سلمانی در تهران , اجرا و پخش موکت سلمانی در تهران ,  موکت هایی با پرز بلند , موکت های چمن مصنوعی ,