Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،شهرک صنعتی شهید سلیمی

Telephone

ساخت وتولید ماشین آلات صنعتی دامی وکشاورزی بهیار

⚡️به تمامی دستگاه‌هایی که در کشاورزی مکانیزه یا پیشرفته برای برخورداری از مزایایی مانند کاهش زمان و هزینه استفاده می‌شود، تجهیزات یا همان ادوات کشاورزی می‌گویند. استفاده از این نوع تجهیزات برای هر کشاورزی ضروری است چرا که مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد.

🔰🔰 انواع ادوات کشاورزی

✅ علوفه خرد کن چه کاربردی در صنعت کشاورزی دارد؟

⚡️ پرورش دام و طیور در صنعت کشاورزی و دامپروری از اهمیت زیادی برخوردار است. نوع علوفه و به طور کلی تغذیه‌ی دام نیاز به توجه بسیاری از جانب کشاورزان و دامپروران دارد. حتی اندازه‌ی علوفه‌ها از جمله فاکتورهایی است که باید به آن توجه کرد بدین منظور و برای تسهیل کار کشاورزان و دامپروران، انواع علوفه خرد کن به وجود آمده‌اند تا با کارکرد آسان و ارائه‌ی علوفه‌ در اندازه‌های مناسب بسته به نوع دام، به پرورش آن‌ها به بهترین شکل کمک کنند.

⚡️ کاربرد این دستگاه برای خرد کردن علوفه‌هایی است که اندازه‌ی بزرگ یا درازی داشته و دام قادر به خوردن و یا هضم آن‌ها در این اندازه نیست. این دستگاه علوفه را به مناسب‌ترین اندازه‌ (برای گوسفند و بز ۳ تا ۵ سانتی متر و برای گاو تا ۷ سانتی متر) خرد کرده و در نتیجه به رشد و بهره‌وری بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

⚡️ یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه علوفه خرد کن، صرفه‌جویی در میزان علوفه‌ی مصرفی دام است. چرا که در صورت بزرگ بودن علوفه، دام آن‌ها را نمی‌خورد و بخش زیادی از آن‌ها دور ریخته می‌شود. این دستگاه قادر به خرد کردن انواع علوفه‌ی دام از جمله کاه،‌ یونجه، گندم، ذرت، جو و سایر علوفه‌های متداول است و می‌تواند آن‌ها را به مناسب‌ترین اندازه متناسب با دام خرد کند.

✅ عملکرد دستگاه علوفه خردکن

⚡️این دستگاه دارای دو توپی کشنده و دو تیغه برنده می باشد، می توان دستگاه علوفه خردکن را با انواع الکترو موتورهای صنعتی(تک فاز – سه فاز) و همچنین با اتصال به تراکتور راه اندازی کرد، که سرعت و قدرت راه اندازی آن به ترتیب ۳ الی ۵ اسب بخار می باشد.

✅ ویژگی های اصلی دستگاه علوفه خرد کن

۱- قاب فولادی ، اندازه کوچک ، وزن سبک ، آسان برای جابجایی.
۲-طراحی ایمن کلاچ دار برای جلوگیری از حوادث
۳- دارای ساختار جمع و جور ، عملکرد انعطاف پذیر و قابلیت تعمیر و مونتاژ مناسب است.
۴-تیغه های علوفه خرد کن از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است.
۵- پوسته دستگاه از ورق فولادی ضخیم ساخته شده است که به طور پیوسته جوش داده شده است.
۶- قیمت نسبت به عملکرد برتری دارد .

دستگاه علوفه خرد کن برقی می تواند ساقه ذرت ، سورگوم را خرد کند ،چمن ، علوفه تر و خشک ، همچنین می تواند ساقه های ذرت تازه ، ساقه سویا ، ساقه گندم و سایر محصولات زراعی و علف های هرز وحشی را تبدیل به خوراک دام و گوسفندان کند.

 مدیریت: بهیار علیزاده

طراحی وساخت میکسرهای افقی و عمودی و بالابر
آسیاب ، بالابر ، میکسر

 

 

 

 

انواع ادوات کشاورزی , قیمت ادوات کشاورزی ,