Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ،میانه،جاده ترانزیت

Telephone

اجرای ژئوممبران وعایق بنتونیتی در میانه آذربایجان شرقی

استخر عایق صنعت سهند

✳️استخر پلیمری چیست ؟

💠پوشش پلیمری کف استخر ها اهمیت بسیار زیادی در آب بندی و زیبایی دیوارهای استخر دارند. جنس این پوشش های پلیمری بسته به نوع کاربرد استخر می تواند متفاوت باشد.پوشش های پلیمری کف استخر می تواند از جنس پلی اتیلن و پلی وینیل کلراید باشد.

💠روکش های استخر های پلیمری پلی اتیلن و یا پی وی سی به همراه مشتقات کربن سیاه برای عایق بندی کف استخر، از عمر طولانی و کارکرد بسیار بالایی برخوردار هستند.

💠برای ساخت و احداث استخر ذخیره کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی و سایر آبزیان از طریق استفاده از ورق ژئوممبران صرف می‌شود بسیار کم‌تر از زمانی است که برای احداث یک استخر بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

💠میزان نفوذ پذیری آب به کف استخر با استفاده از این متریال، به صفر خواهد رسید. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی‌ها و کاربرد ورق پلاستیکی استخر ذخیره کشاورزی اشاره کنیم و مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت، مراحل احداث استخر از طریق به کارگیری این مواد را بیان نماییم.

✳️ورق پلاستیکی استخر (ژئو ممبران) و ویژگی‌های آن

💠ورق پلاستیکی استخر در حقیقت به نوعی از ورق‌های استخر کشاورزی گفته می‌شود که از جنس پلی اتیلن به وجود آمده است. به عبارت دیگر، می‌توان گفت استخر با پوشش پلی اتیلن، نوعی از استخرها هستند که با استفاده از دیوارهای پلاستیکی از جنس پلیمر ایجاد و طراحی شده‌اند.

💠در هنگام احداث این نوع از استخرها تمامی نقاط سازه مورد نظر با ورق‌های نازک پلی اتیلن به طور کامل پوشانده می‌شود. وجود این پوشش موجب می‌شود تا کیفیت آب استخر مورد نظر افزایش قابل توجهی پیدا کند و از طرف دیگر از هر گونه نشتی آب در این سازه جلوگیری به عمل آید.

💠وجود این ورق‌های پلاستیکی هم‌چنین از جلبک زدن آب نیز پیشگیری می‌کند. وجود این نوع از ویژگی‌ها موجب شده است تا در حال حاضر احداث و ساخت استخرهای مختلف با به کارگیری این متریال، افزایش قابل توجهی پیدا کند. نکته قابل ذکر این است که پلاستیک مورد استفاده در احداث استخر کشاورزی، در حقیقت همان ورق ژئوممبران است.

💠 این دسته از محصولات، غشاهایی به وجود آمده از جنس پلیمر هستند. این مواد، نفوذ ناپذیری بسیار بالایی دارند. لازم به ذکر است که مواد تشکیل دهنده این نوع از محصولات پلیمری عبارتند از: پلی اتیلن، کربن بلک و سایر افزودنی‌ها.

💠ساختاری بسیار انعطاف پذیر دارند و مقاومت کششی در آن‌ها بسیار بالا است. در حال حاضر، انواع مختلف ورق‌های ژئوممبران در عرض‌های ۲ تا ۹ متر در بازار وجود دارند و ضخامت‌های آن‌ها نیز چیزی در حدود ۷۵/۰ تا ۲ میلی متر است.

✳️کاربردهای ورق‌های پلاستیکی استخر

💠از ورق پلاستیکی استخر به طور معمول، برای پوشش دادن انواع استخر ذخیره کشاورزی به صورت‌های خاکی و یا سیمانی استفاده می‌کنند و یا این نوع از ابزارها را در استخرهای پرورش ماهی و یا حوضچه‌های تبخیر در نیروگاه‌های مختلف، به کار می‌گیرند. از دیگر موارد استفاده از این محصولات پلیمری و پلاستیکی، می‌توان به کاربرد این ورق‌ها در تولید انواع مختلف مخازن صنعتی و شیمیایی اشاره کرد.

💠پوشش دادن کانال‌های مختلف و هم‌چنین پوشش نهرهای آبیاری و آبرسانی از دیگر مورد استفاده از این محصولات پلیمری است. در هنگام ساخت و تولید مخازن دفع زباله‌های شهری و صنعتی و بیمارستانی نیز از ورق پلاستیکی استخر، استفاده زیادی می‌کنند. پوشش دادن حوضچه‌های تصفیه آب و فاضلاب شهری و صنعتی و هم‌چنین پوشش دادن لوله‌ها و تونل‌های بتنی از دیگر موارد به کارگیری ورق پلاستیکی استخر است. لازم به ذکر است که در شرایطی خاص مانند ایزوله سازی منابع آب زیر زمینی نیز از این ورق‌ها استفاده می‌کنند.

 مدیریت:آقانیا

09148753985 اکبر آقانیا

09143234979 شهرام آقانیا

استخر

_____اجرای استخر پلیمری در شهرستان هشترود______

 

اجرای استخر پلیمری شهرستان شبستر شهر سیس آقای صابری با متراژ ۸۰۰۰مترمربع

 

اجرای استخر پلیمری آقای احدی با متراژ ۱۷۰۰ متر مربع

 

 

اجرای استخر پلیمری , گود ساختمانی , فروش ورق ژئوممبران , ساخت خاکریز با محصولات ژئوسنتتیک , اجرای ژئوگرید ها , اجرای عایق بنتونیتی , اجرای دیواره سبز , اجرای ژئوممبران و ژئوتکستایل , استخر عایق صنعت سهند ,