Address & Contact

Our Address

خراسان جنوبی ، بیرجند ، میدان شهدا ، خیابان انشگاه ، روبه رو بانک کشاورزی

Telephone

استودیو و آتلیه مد سرزهی

?فیلم برداری، عکاسی، داربست،کرین، هلی شات?

?گرفتن یک عکس خوب و به یاد ماندنی بسیار با ارزش است. همیشه و همه جا مردم برای ثبت خاطرات خود به آتلیه مراجعه میکنند پس کیفیت یک عکس بسیار مهم میباشد. شما میتوانید با مراجعه به چندین آتلیه عکاسی عروس، بهترین محیط و بهترین استودیو عکاسی عروس را انتخاب کنید. امروزه به خاطر اهمیت عکس در دنیای امروزی، داشتن یک آتلیه عکاسی خوب در جشن مراسم عروسی امری واجب است.

?عکاسی عروس:

?عکس و فیلم عروسی مهمترین یادگاری است که از مراسم عروسی به جا می‌ماند. انتخاب عکاس و فیلمبردار حرفه ای مراسم که قرار است لحظات زیبای آن روز شما را ثبت کندیکی از مهمترین کارهای برگزاری مراسم عروسی است. شما می‌توانید این کار حساس را به ما بسپارید تا در شب عروسی خود ثبت هیچ لحظه مهمی‌را از دست ندهید.

?کرین:

?کرین در فیلمبرداری وسیله ایست همانند جرثقیل که بر روی محور بالایی آن دوربین‌‌‌‌های فیلمبرداری سوار می‌گردد، و از طریق اهرم بازوهایی در پایین توسط متصدی یا اپراتور کنترل و هدایت می‌شود شایان ذکر است حرکت دوربین بسیار آزاد در محور‌‌‌‌های x y z بوده که بدین سبب قابلیت دور و نزدیک شدن به سوژه از همه جهات ممکن خواهد بود. حداکثر ارتفاع کرین 12 متر بوده که در موارد ساخت و تولید فیلم‌‌‌‌های سینمایی بیشتر کاربرد دارد.

?به طور معمول کرین مناسب مراسم عروسی ارتفاعی بین 4.5 متر الی 6 متر دارد که برای این نوع جشن ها کفایت می‌کند.در تصویربرداری‌‌‌‌های حرفه ای کرین یک وسیله الزامی است، شاید برای همین موضوع باشد که اکثر عروس و داماد ها علاقه مند هستند تا از این تجهیزات در فیلم عروسی خود استفاده کنند.

?با هلی شات چگونه تصویر برداری می کنند؟

?هلی شات وسیله ای پرنده است که قادر به پرواز تا ارتفاعات بالا می باشد که این وسیله دوربین دار را با استفاده از ریموت از روی زمین کنترل می کنند و به آن جهت می دهند تا فضای متفاوت و بی نظیری را فیلمبرداری کند البته این وسیله تنها در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد و تنها مشکلی که دارد قادر به ضبط صدا نمی باشد از این رو حتما باید فیلمبرداری به درستی میکس گردد.

به مدیریت : سعید سرزهی

 

 

 

استودیو و آتلیه مد سرزهی در بیرجند , استودیو در بیرجند , آتلیه در بیرجند , عکاسی در بیرجند , کرین ,  هلی شات ,   استودیو و آتلیه مد در بیرجند , استودیو عکاسی در تهران , استودیو فیلم برداری ,