اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک

✅اقامتگاه در مسیر آبشار بکر و بی نظیر وارک در نزدیکی آبشار نوژیان ، در کنار کوه زیبای هشتاد پهلو با درختان کهن سال بلوط و چشمه های خروشان قرار دارد

✅امکانات :اقامت، صبحانه ،ناهار، شام ،تور گردشگری مکانهای دیدنی

✅مجموعه اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک( در حال احداث ) به مساحت کل مجموعه ۶۳۲۸متر ودر زمین ناهمواری واقع شده که زمینهای اطراف این مجموعه به صورت باغ کاشته شده و فضایی کاملا دلنشین و دیدنی رو فراهم کرده.
 اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک به این صورت است :
۵تا اتاق ۲۵متری
برای هر اتاق ۴نفر پذیرش
هر اتاق دارای سرویس بهداشتی حمام مجزا
ظرفیت هر اتاق تا ۶نفر
اتاق ها بر اساس بوم منطقه ساخته شده با کاهگل ، سقف چوب و سیاه چادر

?مسیرهای دسترسی:

?اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک (در حال احداث) که تقریبا در کیلومتر ۳۰از جاده کمربندی به سمت آبشار وارک واقع در روستای وارک(پیراسد)  هست. راه دسترسی به اقامتگاه حدودا تا ۳۰۰متری آسفالت  و الباقی خاکی به صورت شنکوبی ومناسب برای تردد انواع وسیله های نقلیه است.
فاصله اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک (در حال احداث )  تا آبشار وارک حدودا۱۰کیلومتر با راه دسترسی به صورت خاکی وشن کوبی شده که قابل تردد انواع وسایل نقلیه البته فعلا به دلیل خاکی بودن جاده در فصل زمستان و درصورت بارش برف این جاده تردد در اون سخته ، اما پیگیری های لازم برای تسهیل این مسیر در حال انجامه. قابل ذکره که تردد در همه ی فصل های سال تا اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک امکان پذیر هست و ما در تمام فصول سال میزبان میهمانان عزیز خواهیم بود.

?دیگر امکانات

? ?? ویوی بی نظیر و بکر

??? دارای بخاری نفتی

? ?? تورها و گروه گردشگری پذیرفته میشود

? ?? پذیرایی غذای محلی و سرو چند نوع غذا

??? محوطه دارای سرویس بهداشتی عمومی

?قوانین اقامتگاه:

?ورود به داخل واحد و اتاقها با کفش مجاز نمی باشد.

?استعمال هرگونه دخانیات در فضای بسته (مسقف) مجاز نمی باشد.

به مدیریت: فتح االله مالزیری

آبشار زیبا و چشم نواز وارک

 

آبشار نشاط بخش نوژیان

 

اقامتگاه بومگردی دار بلوط وارک , اقامتگاه بومگردی , اقامتگاه در خرم آباد , اقامتگاه بومگردی در لرستان , بهترین اقامتگاه در خرم آباد ,