اقامتگاه بوم گردی بابا نوروز 

? اقامتگاه بابا نوروز در استان مازندران، شهرستان چالوس، بخش مرزن آباد در روستای فشکور واقع شده است این اقامتگاه در محیطی دنج و در دامنه های پوشیده از جنگل های هیرکانی قراردارد و تماشای وصال آسمان و زمین زمانی که ابر و مه تمام دهکده را پوشانده، خاطره ی خوبی را برای هر گردشگر به جا خواهد گذاشت. همچنین گوش دادن به آواز نی چوپان که نوید دهنده بازگشت گله ی گوسفندان به روستا می باشد خالی از لطف نیست.

? امکانات و خدمات اقامتگاه

سیستم گرمایشی این اقامتگاه، بخاری برقی ست و در تابستان به علت خنکی منطقه نیازی به سیستم سرمایشی ندارد. از امکانات دیگر می توان به سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت ایرانی و فرنگی سیار) و حمام اشاره کرد که برای حفظ بافت سنتی در بیرون از خانه می باشد. از امکانات این خانه بومی که برای مسافران عزیز فراهم کرده می توان به آشپزخانه دارای یخچال، سینک ظرفشویی، ظروف آشپزی، گاز، باربیکیو، تراس و… اشاره نمود. مسافران در این اقامتگاه می توانند با هماهنگی قبلی انواع غذاهای محلی نظیر باقالاقاتوق، ترش تره، میرزاقاسمی، انواع خورشت، کباب و سایرغذاهای در خواستی را سفارش دهند همچنین گردشگران این بوم گردی می توانند از طعم و پخت نان محلی در تنور خانه لذت ببرند.

? جاذبه های گردشگری

از جاذبه های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه می توان به آبشار لقا، تنگ الیت، آبشار هریجان، دریاچه ی ولشت، کاخ چای خوران، رادیو دریا و آب گرم دلیر اشاره کرد. همچنین بازدید از بافت تاریخی و مکان های قدیمی روستا می تواند برای گردشگران جالب باشد.

? امکانات و ویژگی ها

? پارکینگ غیرمسقف

? راهنمای تور

? پرسنل مسلط به انگلیسی

? آشپزخانه

? بخاری برقی

? یخچال

? باربیکیو

? تراس

? توالت ایرانی

? توالت فرنگی سیار

? حمام مستقل

 

 

مدیریت : خانم کوهستانی

 

آیدی تلگرام ??
alalesepid@

 

اقامتگاه در چالوس , اقامتگاه بوم گردی چالوس , لیست اقامتگاه های بوم گردی , بهترین اقامتگاه بوم گردی ایران ,