اقامتگاه بوم گردی شهرزاد

❇️ اقامتگاه بوم گردی شهرزاد یزد در بافت شهری و تاریخی یزد واقع شده است. اقامتگاه بوم گردی شهرزاد یک خانه نقلی زیبا در فاصله ۲ کیلومتر امیرچخماق است که محیط باصفا و دوست داشتنی دارد.

به مدیریت: ناصر جلادت

09133524723

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❇️  اقامتگاه بوم گردی شهرزاد یزد مربوط به دوره ایلخانیان، به صورت حیاط مرکزی و با معماری ۴ ایوانی ساخته شده و از معدود بناهای تاریخی یزد می باشد که دارای چنین معماری است.

🔻 با اقامت در این خانه قدیمی، لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. اقامتگاه بوم گردی شهرزاد یزد در مجموعه ۸ باب اتاق دارد و می تواند پذیرای ۲۰ میهمان باشد .
🔴امکانات موجود در اقامتگاه بوم گردی شهرزاد یزد

🔹حمام عمومی، لباسشویی، اینترنت رایگان و نامحدود، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی عمومی، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه‌داری، خدمات تور، جعبه کمک های اولیه می باشد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔴نکاتی درباره اقامتگاه

⭐️درب اقامتگاه برای امنیتت مسافرین ساعت ۱۱ شب بسته می شود و بعد از ساعت ۱ پذیرش صورت نمی‌گیرد .

⭐️سیستم گرمایشی اقامتگاه شهرزاد شوفاز و سیستم خنک کننده آن کولر آبی می باشد .

⭐️تمام طول مسیر تا اقامتگاه آسفالت می باشد.

⭐️اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی گردشگران می توانند خودروی خود را در نزدیکی اقامتگاه با خیال آسوده پارک کنند(کنترل با دوربین مدار بسته)

⭐️اتاق ها به صورت تخت خواب می باشند و سرویس خواب برای اقامت شبانه فراهم است.

⭐️۸ اتاق اقامتی دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و مابقی اتاق ها بدلیل حفظ معماری سنتی، فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.

⭐️اقامت برای کودکان کمتر از ۵ سال رایگان می باشد.

⭐️ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه آن ۱۲ ظهر است.

 

 

اقامتگاه , اقامتگاه در یزد , اقامتگاه بوم گردی در یزد , اقامتگاه بوم گردی شهرزاد در یزد , امکانات اقامتگاه  شهرزاد در یزد , اماکن دیدنی یزد , جاذبه های یزد , سوغات یزد , بهترین اقامتگاه در یزد , هزینه اقامتگاه در یزد ,