Address & Contact

Our Address

خراسان جنوبی ، طبس ، هشت کیلومتری طبس ، اقامتگاه عمو رضا

Telephone

اقامتگاه عمو رضا

? هدف از ساخت اقامتگاه عمومش رضا ایجاد محلی آرام و زیبا با در اختیار داشتن امکانات رفاهی و بومی برای گردشگران می باشد تا بتوانند در مدت اقامت خود به دور از زندگی شهری، زندگی روستایی سالمی را تجربه کنند.

? بدین معنی که در این اقامتگاه، همچون یک روستایی می توانند نان خود را خود در تنور پخته، شیر را از دام دوشیده، تخم مرغ و لبنیات محلی تازه تهیه کرده، گوجه و خیار از مزرعه داخل اقامتگاه چیده و صبحانه خود را فراهم و نوش جان کنند

? اتاق های خانه عمو رضا با ۱۴اتاق ظرفیت اقامت ۲ تا ۶ نفر را دارد. هر اتاق به صورت مستقل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام می باشد که لازم به ذکر است داخل محوطه نیز به صورت عمومی سرویس ایرانی برای آقایان و بانوان تعبیه شده است.

? اتاقهای مجموعه از طریق دستگاه ارتباط داخلی به پذیرش، نگهبانی و سایر اتاقها متصل هستند و میهمانان اقامتگاه در طول ۲۴ ساعت شبانه روز قادر به برقراری ارتباط با بخشهای مختلف مجموعه می‌باشند.

? گرمایش اتاق‌ها بخاری و کرسی (فصل زمستان) و سرمایش آنها کولر آبی می‌باشد. هر اتاق دارای دو پنجره می‌باشد تا نورگیری مناسبی در طول روز داشته باشد. سرویس رختخواب سنتی بوده و برای نشیمن هم تشکچه‌ها و پشتی‌های سنتی در نظر گرفته شده است.

? دمپایی، حوله، سشوار، شامپوی بدن و شامپوی سر، سجاده و کوزه آب سنتی از دیگر لوازم موجود هستند. اتاقهای اقامتگاه فاقد یخچال و تلویزیون هستند که البته یخچال عمومی برای میهمانان در آشپزخانه مجموعه در نظر گرفته شده است

مدیریت:آقای موسوی

اقامتگاه عمو رضا در طبس , اقامتگاه عمو رضا , اقامتگاه در طبس ,