Address & Contact

Our Address

مازندران ، تنکابن ، سلیمان آباد چالکش ، اهکچال، بالابند

Telephone

اقامتگاه و بوم‌گردی و خانه سنتی شیشاق

♻️اطلاعات اقامتگاه

🔰اقامتگاه بوم گردی شیشاق در استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای بالابند قرار دارد. شیشاق نام گیاهی در مازندران است که برای مزه دار کردن بسیاری از غذاها از جمله مرغ ترش و ماهی شکم پر از آن استفاده می شود.

 

♻️اطلاعات اقامتگاه

🔰اقامتگاه بوم گردی شیشاق در استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای بالابند قرار دارد. شیشاق نام گیاهی در مازندران است که برای مزه دار کردن بسیاری از غذاها از جمله مرغ ترش و ماهی شکم پر از آن استفاده می شود.

♻️درباره اقامتگاه

🔰بوم گردی شیشاق خانه ای سنتی با معماری اصیل خانه های مازندران است که در دو طبقه ساخته شده و ظرفیت اسکان 18 گردشگر را دارد. یک اتاق 20 متری با ظرفیت استاندارد 10 نفر و یک اتاق 16 متری با ظرفیت 4 نفر در این خانه بومی برای اقامت مسافران مهیا شده که در طبقه دوم قرار دارند. از جمله امکانات اتاق های این خانه می توان به سرویس کف خواب (تشک و پتو)، سیستم سرمایشی پنکه و سیستم گرمایشی بخاری گازی اشاره کرد. مسافران این دو اتاق می توانند از بالکن 20 متری اقامتگاه بصورت مشترک استفاده کنند. لازم به ذکر است اتاق های این خانه بومی فاقد سرویس بهداشتی هستند و مسافران می بایست از توالت فرنگی و ایرانی موجود در محوطه و حمام موجود در طبقه اول بصورت مشترک استفاده نمایند.

♻️امکانات و خدمات اقامتگاه

🔰گردشگران در این اقامتگاه می توانند انواع غذاهای محلی مازندران نظیر مرغ ترش، بادمجان شکم پر، کال کباب، باقالی قاتون، میرزا و … را سفارش دهند. همچنین مهمانانی که خانه بومی شیشاق را بصورت دربست ررزو می کنند، می توانند از آشپزخانه موجود در طبقه اول نیز برای طبخ غذا استفاده کنند. در طبقه اول این بوم گردی اتاق دیگری بنام اتاق آتشخانه وجود دارد که محل مناسبی برای نشستن دور آتش است.

♻️موقعیت جغرافیایی

🔰روستای بالابند در 25 کیلومتری غرب شهرستان تنکابن قرار دارد و فاصله آن از ساحل دریای خزر حدود نیم ساعت می باشد.آب و هوا نسبتا گرم دارد . در تابستان هوای روستا خنک تر از شهر تنکابن بوده و از درصد شرجی کمتری برخوردار است

♻️جاذبه های گردشگری

🔰از جمله جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان تنکابن می توان به غار آبی دانیال، پارک ملی خشکه داران، جنگل دوهزار، چشمه آبگرم فلکده، روستای قلعه گردن، پارک جنگلی چالدره، آبشار سنگ بن چشمه تنکابن و پل چشمه کیله اشاره کرد.

♻️قوانین اقامتگاه

1- بهمراه داشتن کارت شناسایی و مدارک محرمیت الزامی می باشد.
2- زمان تحویل اتاق تا قبل از ساعت 2 می باشد و ساعت خروج 12 میباشد
3- مدت زمان سرو صبحانه از ساعت 7:30 تا 9، ناهار 12 تا 14، شام 19:30 تا 21:30 می باشد.
4- مدت زمان پذیرایی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانانی که فقط برای صبحانه، ناهار و شام رزرو کرده اند، یک ساعت می باشد و مابقی زمان استراحت محسوب شده و به ازای هر ساعت 25 هزار تومان دریافت می شود.
5- در صورت خسارت به وسایل اقامتگاه، خسارت دریافت می شود.
6- ورود حیوانات خانگی به داخل اقامتگاه ممنوع می باشد.
7- استفاده از مشروبات الکی ممنوع می باشد.

مدیریت:خانم زهره ابراهیمیان

 

 

 

بهترین محله تنکابن برای زندگی , جاهای دیدنی تنکابن کجاست , تنکابن کجاست , دریای تنکابن , بالا شهر تنکابن , زندگی در تنکابن , ساحل تنکابن کجاست ,