Address & Contact

Our Address

یزد ، شهرستان اردکان ، خیابان قیام ،کوچه 18

الاینمنت تجهیزات دوار

?مشکلات نصبی یکی از مهمترین عوامل ایجاد ارتعاشات در تجهیزات دوار هستند که غالبا 40 درصد از خرابی های ناشی از افزایش ارتعاشات را به خود اختصاص می‌دهند. میس الاینمنتی یا عدم هم محوری یکی از مهمترین زیر شاخه های مشکلات نصبی است که در زمان راه اندازی و نصب ماشین و یا پس از انجام هر دوره سرویس ماشین، می بایست مورد بررسی قرار گیرد.

?ماشین‌های دوار (پمپ، کمپرسور و توربین)، از جمله دستگاه‌های متنوعی هستند که در صنایع مختلف و مخصوصا صنایع: نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد فراوانی دارند. یکی از اهداف مهم در به کارگیری این دستگاه‌ها، افزایش توان و سرعت آن‌ها و نیز کم کردن صدمات و خسارت‌های وارده به آن‌ها و کاهش هزینه‌های تعمیراتی است.

?برای رسیدن به توان و سرعت مطلوب در تجهیزات دوار، ارتعاشات و نابالانسی در قطعات این تجهیزات که حرکت نسبی دارند، پدیدار می‌شود. برای رفع ارتعاشات و نابالانسی نامطلوب، یکی از راه‌های مهم، همراستاسازی تجهیز با عامل محرک خود (الکتروموتور) و رفع ناهمراستایی است. همراستایی و هم‌محوری دقیق، باعث افزایش عمر مفید قطعات و تجهیزات می‌گردد.

?تجهیزات دوّار بخش مهمی از تجهیزات موردنیاز در صنایع نفتی را تشکیل می‌دهند. برای نمونه، توربین‌های گازی و کمپرسورهای گریز از مرکز به دلیل برخورداری از سطح بالایی از دانشِ طراحی و تکنولوژیِ ساخت، همواره در مرکز توجه فعالان و صاحب‌نظران حوزۀ نفت و گاز قرار داشته‌اند.

⚡️دستگاه های الاینمنت لیزری

?این یك واقعیت است كه ناهمراستا بودن شفت نقش اساسی در توقف های ناخواسته تجهیزات دوار دارد. الاینمنت دقیق شفت می تواند به صورت قابل توجهی از توقف های ناخواسته كه موجب از كار افتادن خط تولید می شود، جلوگیری كند.

⚡️چه نوع سیستم های الاینمنت لیزری باید مورد توجه قرار گیرند؟

⚜️قبل از خریداری یك سیستم الاینمنت ابتدا مشخص كنید برای چه كاری می خواهید آن را مورد استفاده قرار دهید. خریدن یك سیستم گران قیمت كه می تواند هر نیازی از الاینمنت را برطرف نماید یك اشتباه هزینه بر است. علاوه بر آن سیستم های پیچیده تر نیاز به آموزش بیشتر و مهارت تكنسین ها هم دارد.

⚜️اكثر الاینمنت ها شامل مواردی از قبیل موتور های الكتریكی با شفت های افقی با یك پمپ یا فن و یك كوپلینگ می باشند. برای چنین مواردی تكنسین ها نیاز به سیستم های ساده و سریع دارند كه نیاز به مراحل نصب طولانی هم نداشته باشند.

به مدیریت : حمید فخری

 

 

 

الاینمنت تجهیزات دوار حمید در یزد , الاینمنت , تجهیزات دوار  , الاینمنت تجهیزات دوار در یزد , , الاینمنت تجهیزات در یزد ,