سیم پیچی الکترو محسن در اراک

❇️طراحی،تولید،تعمیر و بازسازی و سیم پیچی انواع:👇

✨الکتروموتور های صنعتی
✨کرن های سقفی
✨الکتروموتورهای گیربکسی
✨پمپ های آب صنعتی
✨الکتروموتور های فن های صنعتی
✨الکتروموتور های کولری خانگی
✨جرثقیل،اسلیپ رینگ و دماگ
✨ترانسفورماتور

شماره تماس:

09183481955

💠الکتروموتور دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. برعکس این عمل یعنی تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی توسط یک ژنراتور الکتریکی انجام می شود.

💠در الکتروموتورهای عادی، از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی الکتروموتور و سیم پیچ جریان ، نیرو در درون موتور تولید می شود.

🔴انواع الکترو موتور

🔹الکتروموتورها در تقسیم بندی های گوناگونی به انواع مختلف تقسیم می شود. به طور مثال از لحاظ ولتاژ ، دور موتور ، توان و …… به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند.

🔹در دسته بندی کلی به انواع AC ، DC ، پله ای ، خطی ، الکتروموتور تکفاز ، الکتروموتور سه فاز ، یونیورسال و موتور میدان سیم پیچی شده تقسیم شده است.

🔹همچنین از نظر نوع جنس بدنه این وسیله به دو دسته با بدنه چدنی و بدنه آلومینیومی تقسیم می شوند که هرکدام ویژگی های منحصر به خود را برای استفاده در صنایع مختلف دارا می باشند.

🔴شرایط محیطی نصب الکتروموتور

🔹الکتروموتورها برای محیط های تمیز و خشک مناسب می باشند. بر اساس طراحی آنها حداکثر دمای مناسب برای نصب ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد و ارتفاعی برابر ۱۰۰۰ متر از سطح دریاست.

🔹با تجاوز به این مقادیر متقابلا توان خروجی آن ها کاهش پیدا می کند. تقریبا با افزایش هر یک درجه به دمای محیط یعنی توان خروجی موتور دو درصد کاهش می یابد.همچنین افزایش ارتفاع نیز بر عملکرد موتور تاثیر گذار است و با افزایش هر ۱۰۰ متر از ارتفاع سطح دریا که ۱۰۰۰ متر می باشد یک درصد توان خروجی کاهش می یابد.

🔴کاربرد الکتروموتور

🔹الکتروموتور دارای دامنه ی وسیعی از کاربردهای گوناگون هستند. این قطعه در لوازم خانگی ، فن ها ، دمنده ها ، ابزارهای قدرت و در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

🔹موتورهای الکتریکی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و بسته به سایز ساخت و نوع کارکرد آن در وسایل مختلفی استفاده می شوند. از صنایع استفاده کننده آنها می توان به صنعت نجاری ، نساجی ، اتومبیل سازی ، پتروشیمی ، کاشی و سرامیک و سایر صنایع اشاره نمود.

🔹در صنایع گوناگون از انواع مختلف موتورهای الکتریکی استفاده می شود، نظیر صنعت خودرو سازی یا صنعت کشتی رانی که از الکتروموتور هایی با ابعاد بزرگ استفاده می کنند.

🔴پمپ‌‌‌های کف کش

🔹پمپ‌‌‌های کف کش از نوع پمپ‌‌‌های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) مستغرق هستند، و اساس کار آنها بدین صورت است که یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت در آورده و در نتیجه انرژی جنبشی سیال را افزایش یافته و سیال پمپاژ می‌شود. فشار سیال خروجی به میزان چرخش پروانه‌ها بستگی دارد.

🔴پمپ‌‌‌های لجن کش

🔹پمپ‌‌‌های لجن کش در دسته پمپ‌‌‌های گریز از مرکز مستغرق قرار می‌گیرند. این پمپ‌ها عملکردی شبیه پمپ کف کش دارند با این تفاوت که قادر به پمپاژ سیالات حاوی ذرات جامد، فیبر، املاح و غیره هستند.

به مدیریت:جودکی

استفاده از سر سیم های قلع اندود سیلیکن و صد در صد نسوز

 

 

 

پمپ آب صنعتی , الکتروموتور صنعتی در اراک , الکتروموتور گیربکسی در اراک , سیم پیچی الکترو محسن در اراک , کاربرد انواع الکتروموتور , تعمیر و بازسازی انواع الکتروموتور صنعتی گیربکسی و پمپ آب صنعتی الکترو محسن در اراک , انواع پمپ آب , پمپ کفکش در اراک , پمپ لجنکش در اراک , کرن های سقفی , الکتروموتور های کولری خانگی , توليد ترانسفورماتور ,