Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان سعدی جنوبی،پاساژ سعدی قدیم،طبقه همکف

فروشگا آرکا صنعت ایرانیان

✔️ فروش انواع الکتروموتور ،سه‌فاز ، تکفاز
✔️ گیربکس ،صنعتی، مکعبی،حلزونی،شفت‌مستقیم
✔️ویبراتور سه‌فاز تکفاز

✅ الکتروگیربکس چیست؟

🔷🔸به ماشین صنعتی که با قدرت جنبشی و حرکتی فعالیت مهمی را در صنعت الکتروموتور بازی میکند الکتروگیربکس یا الکتروموتور گیربکس دار گفته می شود  .الکتروموتور های گیربکس دار میتواند با کاهش دور موتور و همچنین سرعت موتور و تبدیل کردن آن به قدرت یک سیستم انتقال و تغییر توان قدرت موتور را ایجاد کند . بدین معناست که الکتروگیربکس با کاهش دور موتور ، گشتاور آن را افزایش دهد .

🔰 انواع الکتروگیربکس :

🔷🔸 به طور کلی متخصصان و طراحان گیربکس صنعتی که با نام الکتروموتور گیربکس دار میشناسیم بر اساس شکل ها و کاربردهای مختلف تولید و روانه بازار میکنند. هر نوع از این گیربکس ها با نام متفاوتی در بازار شناخته میشود که انواع آن ها به شرح زیر می باشند:

🔺🔻 گیربکس حلزونی

🔺🔻گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم

🔺🔻 گیربکس آویز

🔺🔻گیربکس کرانویل پینیون

🔺🔻گیربکس خورشیدی

🔺🔻گیربکس ترکیبی

🔷🔸 الکتروگیربکس در واقع تجهیزی است که از یک گیربکس و یک الکتروموتور DC یا AC به هم متصل تشکیل شده است. یک الکتروگیربکس می تواند همزمان عملکرد یک موتور الکتریکی و گیربکس را با هم داشته باشد.

گیربکس شافت مستقیم

🔶🔹 دستگاهی است که شامل تعدادی زوج دنده در داخل پوسته بوده و این چرخدنده ها از نوع هلیکال یا چرخدنده های مارپیچی بوده و یاتاقان های غلتشی در دو سمت چرخ دنده ها قرار گرفته اند.

✅ گیر بکس قورباغه ای

🔶🔹 گیربکس صنعتی قورباغه ای طرح روسی، گیربکس صنعتی چند محوره می باشد که با تبدیل توان ورودی به گشتاور خروجی سبب انتقال نیرو می شود.

🔶🔹 این گیربکس مانند سایر گیربکس های صنعتی در تیپ های مختلف از کوچکترین سایز تیپ 250 تا تیپ 850 برای استفاده در صنایع مختلف و بسته به نیاز گشتاور خروجی مورد نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرد.

✅ گیربکس SN3

🔶🔹 مخصوص نوار نقاله های معادن و ماشین الات صنعتی با ظرفیت بالا و در طول های 

✅ گیربکس مکعبی

🔶🔹 نوعی از گیربکس حلزونی است که از یک پیچ حلزون یا ماردون فولادی، و یک چرخ حلزونی که عموما از جنس برنج و یا فسفر – برنز ساخته شده، تشکیل شده است. در گیربکس های حلزونی حرکت دوار پیچ حلزون بر روی چرخ حلزونی سبب انتقال نیرو می گردد.

✅ گیربکس اکسترودر

🔶🔹گیربکس اکسترودر نوعی گیربکس صنعتی است با این تفاوت که تحمل بار شعاعی و محوری لحظه ای و شوک هنگام حمل مواد را دارا است. گیربکس مورد استفاده در صنعت به روش تولید اکستروژن، گیربکس اکسترودر است. این گیربکس قابلیت تحمل بار دفعی محوری و شعاعی و یا شوک حاصل از حرکت مواد به درون قالب را دارا است.

✅ گیربکس حلزونی

 

🔶🔹 از یک ماردون و یک چرخ دنده برنزی یا آلومنیومی حلزونی شکل با مقاومت بالا، جهت استحکام و پایداری در شرایط سخت تولید می شود. گیربکس حلزونی از یک هاب کروی، شافت و بلبرینگ تشکیل شده است و امکان اتصال مستقیم شافت به الکتروموتور وجود دارد.

☑️ الکترو موتور زیمنس

🔶🔹 اگر بخواهیم یک موتور رو به صورت کتابی تعریف نماییم باید بگوییم که این دستگاه وسیله ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند و از این دستگاه در زمان های مختلف صنعتی و عمومی استفاده می گردد.

☑️ الکتروموتور آلومینیومی

🔶🔹الکتروموتور آلومینیومی یکی از انواع موتور های موجود با پوسته ای از آلیاژ آلومینیوم سبک و دارای توان حرارتی مناسب می باشد.به طور کلی وزن پایین آلومینیوم دلیل استفاده از آن در بسیار از صنایع شده است که فراوانی بالاتری نیز پیدا کرده است.فرآوری آلومینیوم بسیار ساده تر از آلیاژ هایی مانند چدن و استیل می باشد و سبکی بیشتری نیز دارد.

☑️ الکتروموتور با بدنه چدن

🔶🔹 در دو نوع سه فاز و تک فاز تولید می‌شوند.از مهم ترین ویژگی های الکتروموتور با بدنه چدن می‌توان به ارزان بودن آن نسبت به دیگر الکتروموتورها اشاره کرد.الکتروموتورهای چدن به خاطر خاصیت عایقی مناسبی که دارند، برای استفاده در مناطق سردسیری که دمای هوا بسیار پایین است مناسب هستند و این موضوع در افزایش طول عمر الکتروموتور تاثیر دارد.

☑️ الکتروموتور از ترکیه

🔶🔹به دلیل استفاده از فرایندهای نوسازی در تولید و کیفیت بالا، در میان مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است و محصولات خود را با تیراژ بالا به بازار عرضه می‌کند.  از ویژگی های  الکتروموتور  استفاده از تکنولوژی های روز در زمینه صنعت و تولید الکتروموتور است که باعث شده کیفیت تولیدات بالا رفته و در تیراژ بالایی ساخته شوند.

🟣 پمپ آب چیست  ؟

🔶🔹 یک ماشین الکترومکانیکی است که از آن برای افزایش فشار آب و همچنین برای انتقال آن از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می شود . پمپ های آب مدرن در سراسر جهان برای تامین آب برای مصارف شهری ، صنعتی ، کشاورزی و مسکونی استفاده می شود

🔵 چرثقیل برقی وینج

🔶🔹 وینچ برقی یک سازه هستند که با مکانیزم سیم وقرقره عمل می کنند و در صنعت مصارف گسترده ای دارند. در انواع جرثقیل ها ، وینچ یکی از عملگر های پرکار بشمار می رود زیرا با استفاده از مکانیزم قرقره های مرکب میتوان مزیت مکانیکی را بالا برد.

🔴 ویبراتورکمپ ترکیه

🔶🔹 ویبراتور کمپ KEMP در ترکیه تولید می شود و به عنوان یکی از پر مصرف ترین انواع ویبره بدنه در ایران است. به مانند بسیاری از محصولات کمپ ، نمایندگی ویبراتور کمپ KEMP نیز در ایران وجود دارد. 

 

مدیریت : حمید مرادی

شماره تماس _______ 33977026-021

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

وینچ تک فاز چینی تولز TOOLS

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

برند ویبره بدنه کمپ KEMP دور موتور ویبره 3000
مشخصات فنی نیروی گریز از مرکز (kgF) 1100
بازه توان ویبراتور 0.5 تا 0.75 کیلووات
وزن محموله (گرم) 23000

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

❌اجزای تشکیل دهنده الکتروموتور❌ . . .

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

منتاژ الکتروموتور های ترکیه volt

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

❌اگه پلاک موتور مخدوش بود با داشتن یه سری مشخصات ، میتونیم یه سری مشخصات دیگه رو به دست بیاریم. 🔰تو این پست نحوه این مارو میبینید. 🤔البته نکته هایی داره که شاید تو همه ی موتور ها دست نباشه ، و نباید به عنوان رفرنس قرار بگیره. . . . 🔴

 

 

گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم , گیربکس آویز , گیربکس کرانویل پینیون , گیربکس خورشیدی , گیربکس ترکیبی ,