Address & Contact

Our Address

رشت،بلوار قلی پور،50 متری بعد از میدان قلی پور،به سمت بیمارستان پارس،نبش کوچه اول باطری سنتر

Telephone

امداد باطری و فروشگاه سنتر 

✳️باطری خودرو چیست؟

💫باطری ها مانند دیگر لوازم و وسایل دچار خرابی می شوند و احتیاج به تعمیر و گاهی اوقات در برخی موارد تعویض می گردند زمانی که باطری خودرو از فعالیت خود می ایستد و دیگر قدرت کافی را به خودرو شما نمیدهد خودرو شما از حرکت می ایستد و دیگر فعالیتی ندارد.

💫درنتیجه شما احتیاج به کمک برای ادامه مسیرتان دارید امداد باتری خدمتی است که شما احتیاج دارید و برای استفاده از اینگونه خدمات از جمله امداد باطری میتوانید با مجموعه ی ما تماس برقرار کرده و درخواست کمک کنید.

💫درنتیجه با توجه به توضیحات ذکر شده امداد باتری نوعی از خدمات ارائه شده برای خودروها است که توسط مراکز مختلف از جمله مجموعه ی ما به کاربرانی که احتیاج به این خدمت دارند ارائه داده می شود.

 

 

💫بعضا دیده شده که حین رانندگی ناگهان خودرو خاموش شده و هرچه استارت زده می‌شود، خودرو روشن نمی‌شود. در صورت وجود سوخت کافی اولین فکری که به ذهن هر فردی می ‌رسد، خرابی باتری است و فرد احتیاج به امداد باطری دارد .

💫یکی از اصلی ترین دلایل خرابی باتری خودرو، بوجود آمدن اتصال کوتاه در دو سر قطب های آن است. این امر می ‌تواند به صورت دستی انجام شود که برخی از تعمیرکاران جهت تست قدرت باتری این کار را انجام می‌دهند که کاری غلط و فوق العاده خطرناک است. در نتیجه برای تعمیر و یا تعویض باتری خودرو خود به مراکز معتبر مثل امداد باطری سنتر مراجعه فرمایید.

 

 

✳️دلایل دیگری نیز برای خرابی باطری و احتیاج به امداد باتری وجود دارد از جمله:

🔺اتصال کوتاه، اولین دلیل ترکیدن باتری خودرو 
🔺شارژ بیش از حد مجاز 
🔺مسدود شدن دریچه‌ها و مسدود شدن بخار اسید در داخل باتری‌ها 
🔺عدم رعایت اصول سرویس و نگهداری باتری 
🔺عدم کیفیت و مرغوبیت باتری های تولید شده 

به مدیریت:مرتضی حکیمیان

 

 

 

 

 

 

 

 

امداد باطری , امداد_باطری , باطری_ماشین , برق_خودرو , رشت , گلسار_رشت , ریمپ , دیاگ , تنظیم_موتور , تقویت_خودرو , باطری_ups , باطری_موتور , باطریسازی , گیلان , امداد باطری و فروشگاه سنتر در رشت , امداد باطری در رشت , فروشگاه سنتر در رشت , امداد باطری سیار در رشت , هزینه تعمیر باطری خودرو در رشت , امداد باطری حکیمیان , فروشگاه سنتر در رشت , فروشگاه سنتر حکیمیان رشت , امداد باطری , امداد_باطری , باطری_ماشین , برق_خودرو , رشت , گلسار_رشت ریمپ , دیاگ , تنظیم_موتور , تقویت_خودرو , باطری_ups , باطری_موتور , باطریسازی گیلان , امداد باطری و فروشگاه سنتر در رشت,امداباطری, امداد_باطری , باطری_ماشین, برق_خودرو , رشت , گلسار_رشت , ریمپ, دیاگ , تنظیم_موتور , تقویت_خودرو , باطری_ups , باطری_موتور , باطریسازی , گیلان  ,