Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ،آذرشهر ، سه راهی گوگان ، جنب نمایندگی ستوبادی

امداد خودروی شبانه روزی و تعمیر در محل

(آذرباییجان شرقی_آذرشهر)

✅امداد خودروی شبانه روزی

✅تصادفات جاده ای

✅تعمیر در محل و ارائه کلیه خدمات خودرو

✅حمل خودروهای تصادفی و تعمیراتی

✅مکانیکی سیار

✅جابجایی و حمل خودرو با آخرین تجهیزات مکانیزه با نازلترین قیمت

✅ حمل خودرو به صورت اصولی با بیمه و بارنامه به صورت شبانه روزی

?در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو آذرشهر تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.
?تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت امدادخودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.

?وسایل نقلیه و خودروی ما یک ماشین مکانیکی می باشد.
?به این خاطر احتمال ناهماهنگی بین قطعات خودرو و یا خرابی قطعات وجود خواهد داشت.
?با عدم هماهنگی قطعات خودرو، وسیله ی نقلیه ما قاعدتا درست کار نخواهد کرد.
?اگر از این خرایی مطلع باشیم و خودرو خود را حرکت دهیم موجب خرابی های جدی تری می شود.
?برای جلو گیری از این خرابی و خسارت بیشتر، میتوانید با متخصصان ما تماس گرفته تا با حضور در محل، خودرو را عیب یابی کند.
?در صورت خرابی غیر قابل تعمیر در محل، خودرو شما را به نمایندگی های مجاز برده و تعمیر را بدست عامل های مجاز خودروی شما بسپارند.
?خودروبران با داشتن تیمی مجرب در حوزه امداد سیار و تعمیرات حرفه ای در محل بصورت شبانه رو آماده خدمت رسانی می باشد.
?هر شخصی که دارای وسیله نقلیه و اتومبیل باشد، داشتن یک فرد مطمئن در زمینه حمل و نقل و امداد خودرو لازم و ضروری می باشد.
?امداد خودرو باید بصورت شبانه روزی بوده و بتوان در هر ساعت از شبانه روز بر روی آن حساب باز کرد.
?تیم امداد خودرو آذرشهر در تمامی نقاط استان در کمترین زمان ممکن یاری رسان شما خواهند بود.
?امداد خودرو با تضمین کمترین زمان رسیدن و هزینه معقولانه و اطمینان کامل از اصلی بودن قطعات خودرو ضامن سلامت خودرو شماست.

✅در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو  یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

✅امداد خودرو با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای ، خدمات کارت عضویت ، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود در سرتاسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

✅خدمات امداد خودرویی : این خدمات عبارتند از کلیه فعالیت هایی که در راستای برطرف نمودن مشکلات فنی خودروها در شرایطی که خودرو به دلیل نفص فنی از کارافتاده که شامل تعمیر قطعه و یا تعویض آن و یا حمل خودرو به صورت شبانه روزی می باشد.

خودرو بر در آذرشهر

?خودرو بر در آذرشهر ، یکی از خدمات تخصصی امداد خودرو فوری در آذرشهر به شمار می آید که توسط تیم مجرب و متخصص مجموعه ارائه می شود. خودروبر سیار در آذرشهر با حضور تیم مجرب امداد، آماده خدمت رسانی به متقاضیانی است که به دلایل مختلف نیاز به خدمات امدادخودرو، خودروبر و یدک کش دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با خودروبر سیار در آذرشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۴۵۰۱۰۹۰۴
۰۹۳۶۸۸۸۸۱۳۴

 

 

امداد خودرو در آذرشهر

?امدادخودرو در آذرشهر ، نسل جدیدی از وسایل حمل خودرو است که دارای کفی صاف و عاج هایی جهت استکاک با لاستیک خودرو می باشند. از خدمات خودروبر در آذرشهر می توان به حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر، حمل خودروهای لوکس و لاکچری، حمل خودروهای مسابقه، حمل خودروهای تصادفی و حمل خودروهای نیاز به تعمیر اشاره نمود. امدادخودرودر آذرشهر، با مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات حمل خودرو، کلیه خودروها را جهت انتقال به مراکز تعویض پلاک، مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و نمایندگی خودرو پشتیبانی می کند

۰۹۱۴۵۰۱۰۹۰۴
۰۹۳۶۸۸۸۸۱۳۴

 

خودرو بر ارزان در آذرشهر

?خودروبر ارزان در آذرشهر ، علاوه بر ایمن بودن خودروبر در حمل و نقل حرفه ای خودرو، هزینه های مناسب و کمی را برای مشتریان و متقاضیان در نظر می گیرد. از مزایای استفاده از خودروبر ارزان در آذرشهر، سرعت بالای اعزام نیروی متخصص به محل، ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان، امنیت بالای انتقال خودرو، استفاده از تجهیزات مدرن خودروبر و هزینه مناسب انتقال خودرو می باشد. حمل خودروبر ارزان در آذرشهر برای ماشین های سبک شامل وانت نیسان، وانت پراید و وانت می باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات خودروبر ارزان در آذرشهر دارید، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

۰۹۱۴۵۰۱۰۹۰۴
۰۹۳۶۸۸۸۸۱۳۴

یدک کش در آذرشهر

?یدک کش در آذرشهر  ، خودروهایی با قدرت و نیروی کششی زیادی است که جهت انتقال انواع خودروها به نمایندگی و تعمیرگاه در نظر گرفته می شود. انواع دستگاه های یدک کش در آذرشهر شامل یدک کش متحرک و متصل می باشد. یدک کش در آذرشهر از کابل مقاومی استفاده می کند که قادر است بدون آسیب رسانی به خودرو، وزن های متفاوتی از انواع خودرو را تحمل و جا به جا نماید. کابل دستگاه یدک کش در آذرشهر در برابر ساییدگی و پوسیده شدن در سرما دارای مقاومت بالایی بوده و با امنیت بالایی، خودرو را نگهداری می نماید.

۰۹۱۴۵۰۱۰۹۰۴
۰۹۳۶۸۸۸۸۱۳۴

امداد خودرو در آذرشهر

?امداد خودرو در آذرشهر ، با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان، در زمینه انتقال خودروها با استفاده از ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین فعالیت می نماید. دسته ماشین های سنگین امداد خودرو در آذرشهر شامل تریلی، کفی، کمپرسی، ۲۰ تن، ترانزیت یخچالی، تریلی تانکر فاو و ماشین های دیگر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات امداد خودرو در آذرشهر و اعزام نیرو به محل در کوتاه ترین زمان، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۴۵۰۱۰۹۰۴
۰۹۳۶۸۸۸۸۱۳۴

به مدیریت : علی خدادادی

شماره های تماس:
۰۹۱۴۵۰۱۰۹۰۴
۰۹۳۶۸۸۸۸۱۳۴

 

 

 

 

 

 

 

امداد خودروی خدادادی در آذرشهر , امداد خودرو در آذرشهر , حمل خودرو , جابجایی خودرو , امداد خودروی شبانه روزی  , حمل خودروهای تصادفی , امداد خودروی شبانه روزی , امداد خودروی , یدک کش در آذرشهر , خودروبر ارزان در آذرشهر , خودرو بر در آذرشهر , مکانیکی سیار در آذرشهر , امداد خودرو فوری در آذرشهر , جابجایی و حمل خودرو در آذرشهر  ,