ارائه خدمات امداد خودرو و خودروبر و یدک کش شبانه روزی در تبریز

دار مجوز از سازمان حمل نقل بار
به شماره پروانه بهره‌برداری 11221023

شماره تلفن امداد
35571717 -041
ثبت در سامانه 118 تبریز

🔸 کلیه خدمات امداد خودرو امداد خودرو بهکار در تبریز

🔸 ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای سراسری شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی

🔸 مکانیکی سیار و تعمیرگاه مرکزی

🔸 جابجایی وحمل خودرو با اخرین تجهیزات مکانیزه به تمام نقاط کشور با نازلترین قیمت

🔸 جابه جایی یدک کش

شماره تماس

09104571717

35571717 -041

🔻 جرثقیل نیسان دوتن جهت جابه‌جایی بار درشهر وجاهای باریک و کم ارتفاع

حمل دستگاه خود پرداز، چاپ، دستگاه تراش، گاو‌صندوق، موتورهای صنعتی، ژنراتور، پرس، دیگ‌ بخار، موتورهای آسانسور و غیره  . . . .

 

امداد خودرو بهکار در تبریز

⚜️ امداد خودرو یکی از خدماتی ست شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد

امداد خودرو بهکار در تبریز

⚜️ در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

⚜️ در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو بهکار تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

🚗 تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت امدادخودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.

🚗 وسایل نقلیه و خودروی ما یک ماشین مکانیکی می باشد.



🚗 به این خاطر احتمال ناهماهنگی بین قطعات خودرو و یا خرابی قطعات وجود خواهد داشت.

🚗 با عدم هماهنگی قطعات خودرو، وسیله ی نقلیه ما قاعدتا درست کار نخواهد کرد.

🚗 اگر از این خرایی مطلع باشیم و خودرو خود را حرکت دهیم موجب خرابی های جدی تری می شود.

🚗 برای جلو گیری از این خرابی و خسارت بیشتر، میتوانید با متخصصان ما تماس گرفته تا با حضور در محل، خودرو را عیب یابی کند.

🚗در صورت خرابی غیر قابل تعمیر در محل، خودرو شما را به نمایندگی های مجاز برده و تعمیر را بدست عامل های مجاز خودروی شما بسپارند.

امداد خودرو بهکار در تبریز

🚗 خودروبران با داشتن تیمی مجرب در حوزه امداد سیار و تعمیرات حرفه ای در محل بصورت شبانه رو آماده خدمت رسانی می باشد. امداد خودرو بهکار در تبریز

🚗 هر شخصی که دارای وسیله نقلیه و اتومبیل باشد، داشتن یک فرد مطمئن در زمینه حمل و نقل و امداد خودرو لازم و ضروری می باشد.

امداد خودرو بهکار در تبریز

🚗 امداد خودرو باید بصورت شبانه روزی بوده و بتوان در هر ساعت از شبانه روز بر روی آن حساب باز کرد.

🚗 تیم امداد خودرو بهکار در تمامی نقاط استان در کمترین زمان ممکن یاری رسان شما خواهند بود.

🚗 امداد خودرو با تضمین کمترین زمان رسیدن و هزینه معقولانه و اطمینان کامل از اصلی بودن قطعات خودرو ضامن سلامت خودرو شماست.

شماره تماس

09104571717

35571717 -041

امداد خودرو بهکار در تبریز

⭕️خدمات امداد خودرو بهکار در تبریز ( آذربایجان شرقی ) شامل موارد زیر است :

⚡️ حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور

⚡️ حمل با یدک کش

⚡️ حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و …)

⚡️ امداد باطری

⚡️ اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی

⚡️ مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد

⚡️ امداد خودرو شبانه روزی امداد خودرو بهکار در تبریز

⚡️ بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات زیر به شما عزیزان می باشد.

⚡️ حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی

⚡️ خودرو بر

⚡️ حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و …)

⭕️اعزام مکانیک در محل بصورت شبانه روزی

امداد خودرو بهکار در تبریز، نسل جدیدی از وسایل حمل خودرو است که دارای کفی صاف و عاج هایی جهت استکاک با لاستیک خودرو می باشند.

از خدمات امداد خودرو بهکار می توان به حمل خودروهای وارداتی صفر کیلومتر، حمل خودروهای لوکس و لاکچری، حمل خودروهای مسابقه، حمل خودروهای تصادفی و حمل خودروهای نیاز به تعمیر اشاره نمود. امداد خودرو  در تبریز، با مجهز بودن به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات حمل خودرو، کلیه خودروها را جهت انتقال به مراکز تعویض پلاک، مراکز بیمه، تعمیرگاه ها و نمایندگی خودرو پشتیبانی می نماید.. امداد

 

⭕️خودروبر ارزان در تبریز

خودروبر ارزان در تبریز، علاوه بر ایمن بودن خودروبر در حمل و نقل حرفه ای خودرو، هزینه های مناسب و کمی را برای مشتریان و متقاضیان در نظر می گیرد.

از مزایای استفاده از خودروبر ارزان در تبریز، سرعت بالای اعزام نیروی متخصص به محل، ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان، امنیت بالای انتقال خودرو، استفاده از تجهیزات مدرن خودروبر و هزینه مناسب انتقال خودرو می باشد. حمل خودروبر ارزان در در تبریز برای ماشین های سبک شامل وانت نیسان، وانت پراید و وانت می باشد. در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات خودروبر ارزان در تبریز دارید، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

امداد خودرو بهکار در تبریز

⭕️یدک کش در تبریز

یدک کش در تبریز ، خودروهایی با قدرت و نیروی کششی زیادی است که جهت انتقال انواع خودروها به نمایندگی و تعمیرگاه در نظر گرفته می شود. انواع دستگاه های یدک کش در تبریز شامل یدک کش متحرک و متصل می باشد. یدک کش در تبریز از کابل مقاومی استفاده می کند که قادر است بدون آسیب رسانی به خودرو، وزن های متفاوتی از انواع خودرو را تحمل و جا به جا نماید. کابل دستگاه یدک کش در تبریز در برابر ساییدگی و پوسیده شدن در سرما دارای مقاومت بالایی بوده و با امنیت بالایی، خودرو را نگهداری می نماید. امداد خودرو بهکار در تبریز

امداد خودرو بهکار در تبریز

🌀 در کوتاه ترین زمان آماده ی امداد رسانی هستیم.

🌀 انجام کلیه خدمات امدادی در سراسر تبریز بصورت شبانه روزی.هرکجا به ما نیاز داشتید فقط کافیست یک تماس بگیرید.ما برای انجام وظیفه آماده ایم.

🌀 سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس  بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم  و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری بعمل بیاوریم.

🌀 امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد به هموطنان عزیز در تبریز مفتخراست که به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود و به اعتماد شما خوبان به امدادخودرو تبریز پاسخ در شان تبریزی های عزیز بدهد.اعتماد شما بزرگترین سرمایه امداد خودرو است.

🌀 طرف قرارداد با تعمیرگاه های مجاز

⭕️خدمات قابل ارائه امداد خودرو

۱- ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و پاسخگویی به درخواست های امدادی
۲- اعزام تیم امدادی به محل
۳- رفع ایرادهای قابل ارائه در محل
۴- هماهنگی جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز
۵- دریافت فایل لیست قطعات و خدمات امدادی
۶- دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد کانون جهانگردی

به مدیریت : مجتبی رحیمی

دفتر مرکزی :تبریز،خیابان امام ،روبروی پاساژ جام جم ،پلاک 138 ،واحد 8

 

شماره تماس

09104571717

35571717 -041

 

 

 

امداد خودرو بهکار در تبریز , امداد خودرو در تبریز , امداد خودرو , یدک کش در تبریز , خودروبر ارزان در تبریز , جابه جایی یدک کش , کلیه خدمات امداد خودرو در تبریز , بهترین امداد خودرو در تبریز , ترانزیت خودرو , حمل خودرو به سراسر کشور , حمل‌خودرو به تمام نقاط کشور  , حمل خودرو به کشورهای خارج , حمل خود و به ترکیه , حمل خودرو به استانبول  , حمل خودرو به گرجستان , حمل خودرو به ارمنستان  , حمل خودرو به آذربایجان  , امداد خودرو آزاد ‌راه تبریز زنجان  , امداد خودرو جاده‌ای تبریز  , امداد خودرو آذربایجان شرقی  , امداد خودرو تبریز ‌تهران , خودروبر آذربایجان شرقی  , خودروبر جاده‌ای تبریز  , یدک‌کش تبریز , کفی خودروبر , نیسان یدکی  , خودروبر کفی , خودروبر چرخ‌گیر , خودروبر ارومیه , خودرو بر جلفا  , خودروبر بازرگان  , خودروبر خوی , خودروبر صوفیان  , خودروبر ورزقان  , خودروبر اهر  , خودروبر کلیبر , خودروبر بستان آباد , خودروبر سراب , خودروبر میانه  , خودروبر هشترود , خودروبر آذرشهر  , خودروبر عجب شیر  , خودروبر بناب  , خودروبر مراغه  , خودروبر ایلخچی ,  امداد خودرو شبانه روزی تبریز , شماره امداد خودرو در تبریز , امداد خودرو تبریز, استان آذربایجان شرقی ,  امداد خودرو تبریز ,  امداد خودرو مدیران خودرو تبریز , شماره امداد خودرو جاده ای , شماره تلفن امداد خودرو سایپا تبریز , امداد خودرو آذربایجان شرقی , امداد خودرو تبریز , آذربایجان شرقی , امداد خودرو شبانه روزی تبریز , امداد خودرو سیار تبریز , امداد خودرو سایپا تبریز , بهترین امداد خودرو تبریز ,