امداد خودرو شبانه روزی آرش

✨حمل خودرو توسط نیسان یدک کش،چرخ گیر هیدرولیک،جرثقیل و خودروبر کفی کاملا تضمینی با کادری مجرب ( کمترین قیمت در منطقه)

امداد خودرو و مکانیک آرش

✨اعزام تیم تخصصی مکانیک سیار و باطری ساز در محل برای کلیه خودرو های ایرانی وخارجی

✨معرفی بهترین تعمیر گاه های استان با بیش از 15 سال سابقه خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز

🚛 امداد خودرو یکی از خدماتی است شرکت‌‌‌های خودروسازی و برخی از شرکت‌‌‌های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می‌گردد.

🚚 در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم.

🚛 در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

🚚 در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو میرزایی تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

امداد خودرو و مکانیک آرش

💎وسایل نقلیه و خودروی ما یک ماشین مکانیکی می‌باشد

💎به این خاطر احتمال ناهماهنگی بین قطعات خودرو و یا خرابی قطعات وجود خواهد داشت.

امداد خودرو و مکانیک آرش

💎با عدم هماهنگی قطعات خودرو، وسیله ی نقلیه ما قاعدتا درست کار نخواهد کرد.

💎اگر از این خرایی مطلع باشیم و خودرو خود را حرکت دهیم موجب خرابی‌‌‌های جدی تری می‌شود.

امداد خودرو و مکانیک آرش

💎برای جلوگیری از این خرابی و خسارت بیشتر، میتوانید با متخصصان ما تماس گرفته تا با حضور در محل، خودرو را عیب یابی کند.

💎در صورت خرابی غیر قابل تعمیر در محل، خودرو شما را به نمایندگی‌‌‌های مجاز برده و تعمیر را بدست عامل‌‌‌های مجاز خودروی شما بسپارند.

امداد خودرو و مکانیک آرش

💎خودروبران با داشتن تیمی‌مجرب در حوزه امداد سیار و تعمیرات حرفه ای در محل بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می‌باشد.

💎هر شخصی که دارای وسیله نقلیه و اتومبیل باشد، داشتن یک فرد مطمئن در زمینه حمل و نقل و امداد خودرو لازم و ضروری می‌باشد.

امداد خودرو و مکانیک آرش

💎امداد خودرو باید بصورت شبانه روزی بوده و بتوان در هر ساعت از شبانه روز بر روی آن حساب باز کرد.

💎تیم امداد خودرو آزش در تمامی‌ نقاط استان در کمترین زمان ممکن یاری رسان شما خواهند بود.

💎امداد خودرو با تضمین کمترین زمان رسیدن و هزینه معقولانه و اطمینان کامل از اصلی بودن قطعات خودرو ضامن سلامت خودرو شماست.

امداد خودرو و مکانیک آرش

✳️دستگاه یدک کش flatbed 

🚗این کامیون های یدک کش باریک یکی از متداول ترین و پرکاربردترین انواع یدک کش ها در جهان محسوب می شوند. قسمت پشتی این یدک کش از یک سطح تخت و طویل و یک سطح تخت شیب دار هیدرولیکی تشکیل شده است، که در انتقال وسیله نقلیه در جهت بالا و پایین بسیار موثر عمل می کند.

🚗در واقع می توان به راحتی و به کمک این سطح شیب دار وسیله نقلیه را به پشت کامیون برانید و یا بکشید. به علاوه می توان از این یدک کش در انتقال خودرو های آسیب دیده در جاده ها کمک گرفت.

🚗جالب است بدانید که این یدک کش تعداد زیادی از وسایل نقلیه و حتی قایق ها را همزمان حمل می کند. از آن جایی که استفاده از این یدک کش یکی از ایمن ترین راه های حمل و نقل وسایل نقلیه محسوب می شود، برای جا به جایی خودرو های صفر از کارخانه به شهرهای مختلف هم از این نوع استفاده می کنند.

✳️دستگاه یدک کش integrated 

💫این نوع از دستگاه های یدک کش تخصصی هستند و برای انتقال وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس ها، کامیون ها و… مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این نوع از انواع یدک کش ها برای ثبات بیشتر از محورهای اضافی و بازوهایی که در محورهای آن تعبیه شده است، کمک می گیرند. به علاوه این که در این کامیون های غول پیکر قدرت اضافی به کار رفته تا در انتقال وسایل نقلیه سنگین دچار مشکل نشوند.

✳️دستگاه یدک کش hook 

🔹🔸در گذشته عمدتا از این کامیون های یدک کش زنجیری برای حمل انواع وسیله نقلیه استفاده می شد. پس از مدتی متوجه شدند که هنگام حمل و نقل نه تنها فشار زیادی به وسیله نقلیه وارد می شود، بلکه زنجیر بسته شده به خوردرو باعث خراشیده شدن و آسیب سپر آن می شود. به علاوه می تواند به محرک خودرو نیز صدمه بزند.

🔹🔸بنابراین توصیه می شود از این گزینه فقط برای انتقال خودروهای بی استفاده به محل اوراقی استفاده کنید. چرا که امروزه کامیون های یدک کش قلاب و زنجیری عمدتا برای حمل وسایل نقلیه خراب مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا صدمه دیدن سپر و محرک این خودروها مهم نیست و بعضا از پیش خراب هستند.

✳️دستگاه یدک کش wheel lift 

🌀این کامیون های یدک کش، مکانیزمی شبیه به یدک کش های زنجیری دارند، با این تفاوت که در آن از یک میله فلزی بلند به جای زنجیر استفاده شده است.

🌀این میله فلزی زیر دو چرخ جلو یا عقب قرار می گیرد و توسط بالابر هیدرولیکی آن خودرو از زمین جدا می شود، بنابراین به سپر خودرو صدمه وارد نمی شود. هر چند این یدک کش ها در مقایسه با انواع یدک کش flatbed از ایمنی کمتری برخوردار می باشند، اما نسبتا ارزان تر هستند.

با تشکر از حسن انتخاب شما: آرش محزون

شماره های تماس:
09382240090
09127808120
09380540070

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امداد خودرو , خودروبر , چرخگیر در رشت , امداد خودرو در رشت , جرثقیل در رشت , امداد خودرو و مکانیک سیار شبانه روزی آرش در رشت , خدمات امداد خودرو در گیلان , امداد خودرو شبانه روزی در رشت , جرثقیل سیار در رشت , هزینه خدمات امداد خودرو در رشت , کفی حمل خودرو در رشت , امداد خودرو و مکانیک سیار آرش , حمل خودرو در رشت , امداد خودرو شبانه روزی , امداد خودرو استان گیلان , مکانیک سیار در رشت , باطری ساز سیار , تعمیرگاه در رشت , خودروبر رشت , امداد خودرو هیوندا , امداد خودرو ام وی ام , امداد خودرو سایپا , امداد خودرو ایرانخودرو ,