Address & Contact

Our Address

اصفهان

اجاره بالابر و جرثقیل های سبد دار در اصفهان

⚡️حمل بار به دورن شهری و برون شهری⚡️

⚡️انجام خدمات شستشوی نما ، شستشوی شیشه های ساختمان،  بالابرهای سبدی

?بالابر ساختمانی

?بالابر ساختمانی از مهم ترین تجهیزاتی است که در اجرای سازه برای جابه جایی و انتقال مصالح به ارتفاعات و طبقات مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر بالابر ساختمانی ، بالابر مصالح ، وینچ ساختمانی ، مصالح بر یا بالابر مصالح ساختمانی می باشد. خرید بالابر ساختمانی در ظرفیت های مختلف امکان پذیر بوده و با توجه به نوع و حجم پروژه باید اقدام به خرید بهترین بالابر ساختمانی نمود. بدون استفاده از بالابر مصالح کار ساخت و ساز طولانی تر شده و در پی آن هزینه ها نیز افزایش خواهد یافت.

?اجاره جرثقیل سبد دار روشی فوق‌العاده آسان برای همه:

⚜️در حال حاضر پروژه‌های عمرانی بسیاری در اصفهان کلیک می‌خورد که جرثقیل‌ها فقط در بخشی از آن به کار می‌آیند، ازاین‌رو اجاره جرثقیل باتوجه‌به عدم کاربرد دائمی این دستگاه‌ها بهترین راهکار است و خرید آن‌ها به‌هیچ‌وجه دارای صرفه اقتصادی نیست. در میان تمامی مدل‌های موجود از این ابزارها اجاره جرثقیل سبد دار به علت کارکرد ساده و کاربرد در ارتفاعات متغیر، پرطرف‌دار است.

⚜️این جرثقیل‌ها در پروژه‌های مختلفی به کار می‌آیند و با ظرفیت‌های گوناگون ساخته می‌شوند. در ظرفیت‌های کمتر می‌توان این سازه‌ها را حتی بر روی یک نیسان نصب نمود. ولی در نمونه‌های سنگین‌وزن باید به‌منظور حمل این جرثقیل‌ها از یک کامیون یا خاور کمک گرفت. معمولی‌ترین نوع این جرثقیل‌ها نمونه‌هایی هستند که توسط شرکت برق یا مخابرات به خدمت گرفته می‌شوند. از برخی نمونه‌های دیگر می‌توان در ارتفاعات بالاتر نیز بهره برد.

⚜️باتوجه‌به اینکه جرثقیل سبد دار فقط برای حمل افراد طراحی‌شده تنوع کمی ازنظر طراحی و شکل ظاهری دارد. آنچه تمایز را بین نمونه‌های مختلف آن ایجاد می‌کند ظرفیت و ارتفاع تحت پوشش آن‌ها است.

?نما ساختمان

?یک ساختمان روندهای متفاوتی را در مسیر اجرای کامل و نهایی خود طی می کند. یکی از قسمت های ساختمان که کاملا در معرض دید همه قرار می گیرد ، نمای آن است. اجرای نمای زیبا می تواند یک ساختمان کاملا ساده را تبدیل به یک ساختمان متفاوت و خاص کند. به همین دلیل دقت در مراحل اجرای نمای ساختمان روشی مطمئن برای داشتن یک نمای زیبا است. البته در کنار زیبایی فاکتور بسیار مهم و اصولی دیگر کیفیت کار است.

?ساختمانی که با سنگ پوشش داده می شود ، باید کیفیت بالایی در کار داشته باشد. در غیر این صورت بعد از مدتی در اثر تغییرات جوی احتمال ریزش قطعات سنگ وجود دارد.

⚡️نماشویی

?نماشویی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که می‌بایست در نظافت فضای بیرونی ساختمان در نظر گرفت. نماشویی ساختمان ظاهر بنا را زیبا و تمیز می‌کند و روی قضاوت دیگران از فضای داخل تاثیرگذار است.

?نماشویی و شستشوی نما به دلایلی انجام می‌گیرد که چند مورد را بیان می‌کنیم:

?وجود آلاینده‌‌‌های موجود در فضا مثل دود گرد و خاک و غیره و قرار گرفتن آنها بر روی نما.

?باران‌‌‌های اسیدی که موجب سوختگی و شوره زدن نما می‌شود، باران‌‌‌های اسیدی امروزه در شهر‌‌‌های بزرگ آسیب‌‌‌های زیادی برروی نما ایجاد میکنند که برای رهایی از این آسیب‌ها بهتر است توسط نانو کاری از نما محافظت گردد.

?وجود لکه جرم و کثیفی بر روی سطح نما

?ریختن گچ، سیمان،رنگ،پودر و غیره بر روی نما در اثر عملیات ساختمانی

?آسیب‌‌‌های ناشی از آتش سوزری که میتواند باعث از دست رفتن زیبایی و کیفیت نما گردد.

به مدیریت : آقای افشاری

شماره تماس :
09360000149
09130915300

 

انجام روشنایی در اصفهان , , بالابر سبدی در اصفهان ,  جرثقیل بسکت در اصفهان , اجاره بالابر و جرثقیل های سبددار در اصفهان , خدمات شستشوی نما در اصفهان , شستشوی شیشه های ساختمان در اصفهان , بالابرهای سبدی , اجرا نما ساختمان در اصفهان ,