Address & Contact

Our Address

مشهد،هفده شهریور

Telephone

فروش عمده انواع کلاه زمستانی و تابستانی پارسیان

🔴کلاه از جمله لوازم و وسایل تزیینی یا همان اکسسوری هاست که می تواند به تنهایی بار زیبایی استایل شما را به دوش بکشد. شما می توانید یک کلاه زیبا و مناسب فصل و چهره و همچنین موقعیت خود را با یک تیپ و استایل ساده ست کنید. می بینید که چقدر تیپ شما متفاوت خواهد بود. همچنین کلاه در زمستان باعث جلوگیری از نفوذ سرما و در تابستان باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به پوست گردن شما می شود.

✳️چه کلاه هایی مناسب زمستان هستند؟

💫کلاه زمستانی یکی از ملزوماتی است که هنگام خروج از منزل در زمستان برای گرم نگه داشتن سر باید از آن استفاده کرد. چرا که گرم کردن سر می تواند تا حد زیادی به گرم شدن بدن شما کمک کند.

🔺 کلاهی را که برای زمستان انتخاب می کنید باید این نکته را در بر بگیرد و آن هم اینست که مانع نفوذ سرما به سر و گوش های شما شود و باید کاملاً اندازه سر شما باشد. یعنی نه بزرگ باشد که سرما به گوش و سر شما نفوذ کند و نه انقدر کوچک و تنگ باشد که به سر شما فشار وارد کند.

🔺 کلاهی که برای زمستان می خواهید استفاده کنید باید رنگی متناسب با رنگ پوست شما داشته باشد. یک کلاه با رنگ خنثی مانند مشکی و طوسی می تواند برای استفاده در استایل های رسمی مناسب باشد و کلاه هایی با رنگ های تند و جیغ و شبرنگ فقط برای استایل های ورزشی و روزانه که کاملاً غیر رسمی هستند مناسب می باشد.

🔺 کلاه زمستانی همانطور که از نامش مشخص است باید مناسب زمستان یعنی گرم باشد. پس باید به جنس و کیفیت کلاه توجه کنید. باید کلاهی را انتخاب کنید که از جنس پشمی بوده تا علاوه بر زیبایی ظاهری، گرمای خوبی را هم برای شما تأمین کند و مانع نفوذ سرما به سر و گوش شما شود.

✳️چه کلاه هایی مناسب تابستان هستند؟

💫کلاه تابستانی نیز مانند کلاه زمستانی یکی از ملزوماتی است که هنگام خروج از منزل در تابستان در زمانی که تابش نور خورشید زیاد است، حتماً باید استفاده کرد. چرا که استفاده از کلاه تابستانی علاوه بر خنک نگه داشتن خود می تواند باعث محافظت از پوست شما در برابر نور شدید خورشید شود.

🔺 کلاهی که برای تابستان انتخاب می کنید حتماً دقت کنید که از جنس الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان باشد چرا که پارچه هایی با الیاف طبیعی نفوذ هوا دارند و باعث تعریق نمی شوند. ولی اگر می خواهید کلاهی از جنس الیاف مصنوعی مانند پلی استر و فوم خریداری کنید حتماً دقت کنید که قسمت سرپوش آن یا توری باشد یا منافذی برای تهویه هوا داشته باشد.

🔺 کلاه تابستانی بر خلاف کلاه زمستانی باید از پارچه ای نازک و لطیف باشد تا در گرمای تابستان حس لطافت و خنکی را به شما بدهد.

🔺 کلاه تابستانی مانند لباس های تابستانی باید از رنگ های روشن باشد چون رنگ های تیره و مشکی دارای جذب نور بیشتری هستند و چون تابستان هوا بسیار گرم تر است پس اگر کلاهی با رنگ تیره انتخاب کنید تعریق بیشتری خواهید داشت. لذا از کلاه هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا نور خورشید را کمتر جذب کرده و خنک تر می ماند.

🔺 کلاهی که برای تابستان انتخاب می کنید باید کلاهی با لبه های بزرگ و یا نقاب دار باشد. این مدل کلاه ها با لبه های پهنی که دارند به صورت یک آفتاب گیر عمل می کنند.

به مدیریت:محمدرضا حسینی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

عرضه کننده عمده انواع کلاه زمستانی و تابستانی پارسیان در مشهد , فروش عمده انواع کلاه در مشهد , عرضه انواع کلاه در مشهد , فروش کلاه تابستانی در مشهد , خرید کلاه تابستانی در مشهد , پخش عمده کلاه تابستانی در مشهد , فروش کلاه زمستانی در مشهد , خرید کلاه زمستانی در مشهد , پخش عمده کلاه زمستانی در مشهد , پخش انواع کلاه , قیمت انواع کلاه در مشهد , قیمت کلاه تابستانی در مشهد , قیمت کلاه زمستانی در مشهد , کلاه فروشی در مشهد ,