Address & Contact

Our Address

تبریز،شهرک ارم،اول ارم،جبی ۱ پلاک ۲

Telephone

نصب و پخش ایزوگام و آسفالت قیرگونی مهربانی آذری

ایزوگام آسفالت قیرگونی مهربانی

✅قیرگونی چیست؟

🔹قیرگونی محصولی از قیر و گونی می‌باشد که برای عایق قسمت هایی مانند پی سازی، سرویس هاس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام‌‌‌های ساختمان‌ها استفاده می‌شود. قبل از اجرا باید سطح کار ریسمان شده، کاملا صاف و تمیز باشد و لوله‌‌‌های بخاری، کف شوی و هواکش‌ها در محل مشخص شده نصب شده باشند. در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت ومسطح می‌کنند زیرا الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا می‌کنند. در کل قیر گونی به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می‌شود.

🔹ضخامت قیرگونی نباید بیشتر از ۲ تا ۳ سانتی متر باشد. باید توجه داشت که سازه تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد. آهک و شفته آهکی قیر را فاسد و از بین می‌برد بنابراین نباید در بر روی این ملات‌ها قیر گونی انجام داد، باید برای ملات زیر از ماسه سیمان استفاده کرد. زیر سازی بام نیز باید به قدر کافی محکم باشد بطوریکه در اثر وارد شدن وزن قابل توجهی به آن تغییری حاصل نشود. شیب هدایت آب به داخل آبروها باید بین ۳ تا ۵ درصد باشد.

🔹نوع قیر مصرفی باید نسبت به شرایط آب و هوایی استفاده گردد. پس از اتمام عایق کاری از یک لایه بتن آسفالتی استفاده شود. ضخامت آسفالت باید حداقل ۲ سانتیمتر باشد و در زمستان و هوای سرد, درجه حرارت آن ۱۲۰ درجه سانتیگراد و در هوای گرم حداقل ۶۰ درجه سانتیگراد باشد. قیرهای مصرفی نباید با حرارتی بیش از ۱۵۰ درجه سانتیگراد گرم شوند، زیرا در حرارت زیاد و بالا قیر تجزیه شده و خصوصیات آن تغییر می‌کند. قیر باید تا زمانی که گرم و روان است، مصرف گردد.

—————————–
ارائه بهترین قیر گونی توسط آسفالت کاری و راه سازی مهربانی آذری برای شما ارائه می گردد
—————————–

✅ایزوگام چیست؟

🔹ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود و قابل ذکر است عمر ایزوگام کیفیت خوب به ‌طور متوسط ۱۵ سال است.

🔰مواد اولیه به‌ کار رفته در تولید ایزوگام :

🔻قیر صنعتی ۷۰/۶۰
🔻مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی‌پروپیلن (APP)
🔻یک ‌لایه تیشوی نخ دار (پشم‌ شیشه)
🔻یک‌ لایه پلی‌استر سوزنی
🔻پودرتالک و در بعضی از این عایق‌ها پودر مس ۶۰۰ نیز بکار می‌رود.
🔻فیلم پلی‌ اتیلن
🔻فویل آلومینیومی
🔻باند و چسب

—————————–
⚡️ارائه با کیفیت ترین و بهترین ایزوگام با قیمت مناسب⚡️
—————————-

✅مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد:

🔹ایزوگام استاندارد در ابعاد ۱۰*۱ متر (طول*عرض) و ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی‌ متر و وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم به ‌صورت رول ‌های وکیوم شده تولید می‌گردد.
انواع ایزوگام در بازار از نظر لایه تشکیل ‌شده:

🔹در حالت کلی دو نوع ایزوگام در بازار وجود دارد یک نوع تک لایه با ضخامت ۳ میلی ‌متر و یک نوع دولایه با ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی ‌متر.

✅اجرای آسفالت کاری

⚡️این فرآیند خود دارای گزینه های متنوع و متعددی است که اجرای صحیح آن ها مستلزم رعایت استاندارد های تعیین شده و دقت کافی در این زمینه است. در صورتی که به موضوع اجرای آسفالت توجه چندانی نشود، سطح آسفالت شده از کیفیت و ماندگاری لازم برخوردار نخواهد بود و بی شک بسته به ترافیک معبر پس از گذشت مدتی شاهد ایجاد ترک یا جدا شدن بخشی از آن خواهیم بود.

⚡️یکی از عملیات هایی که می بایست در اجرای آسفالت به آن توجه داشت کوبیدن و تراکم دهی به اندود آسفالت مورد نظر است. حال انجام این فرآیند در طی راه سازی با استفاده از غلتک های مختلفی نظیر غلتک فولادی سه چرخ، غلتک لرزشی، غلتک لاستیکی و غلتک ۲ یا ۳ چرخ انجام می شود. نوع و تعداد غلتک مورد نظر در هر مورد بر اساس میزان اندود پخش شده باید به تایید دستگاه نظارت برسد. به صورت کلی تعداد غلتک ها باید برای به دست آمدن تراکم مورد نظر کافی باشد

مدیریت : افشین مهربانی

ایزوگام در تبریز , قیرگونی در تبریز , آسفالت در تبریز , اجرای انواع ایزوگام در تبریز , جدول بندی , زیرسازی , قیرپاشی , آسفالت , آسفالت کاری ورزکار , آسفالت کاری ورزکار در تبریز , آسفالت کاری مربان اذری در تبریز , راه سازی ورزکار در تهران , قیرگونی مهربان اذری در تبریز , قیرگونی در تبریز , راه سازی در تبریز , راه سازی , ایزوگام در تبریز , ایزوگام آسفالت قیرگونی مهربانی ,