Address & Contact

باربری اتو ایپک

🔹 جابجایی انواع اثاثیه منزل به تمام نقاط ایران

🔹 جابجایی درون شهری و برون شهری

🔹 جابجایی و حمل یخچال ساید با ساید،گاو صندوق ، میز نهار خوری ، تردمیل ، پیانو ، مبلمان ، جهزیه عروس و داماد

🔸 هدف ما رضایت شماست

🔸 با قیمت مناسب در خدمت هم شهریان عزیز هستیم

🔸 با کارگران ماهر و حرفه ای دیگر نگران وسایل تان نباشید

🔸 کار بصورت تمام وقت و شبانه روزی

⚡️ موسسه باربری های اذین بار با مدیریت واحد ( اذین بار شیراز. جم. کنگان با مرکزیت جم)
⚡️ مجهزترین و با سابقه ترین باربرهای جنوب کشور با حسن سابقه
⚡️ دارای مجوز جابجایی بار منزل به تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی
⚡️ جابجایی بار درون شهری در تمام نقاط حوزه مدیریت.
⚡️ استفاده از انواع کامیون. کامیونت. تریلر بنابه در خواست مشتری
⚡️ دارای کادر مدیریتی مجرب
⚡️ دارای کارگران با تجربه و سوابق بالا
⚡️ تحویل رسید بار ( علاوه بر بارنامه و بیمه) به مشتری
⚡️ ثبت مشخصات کامل کامیون. راننده و مکان باربری جهت اعتماد کامل مشتری
⚡️ بسته بندی وسایل قبل از بارگیری ( در صورت در خواست مشتری)
⚡️ پرداخت هزینه حمل پس از تخلیه بار در مقصد
⚡️ انجام مشاوره لازم در خصوص جابجایی جهت اطلاع و اعتماد کامل مشتری

❇️با تجربه فراوان در زمینه حمل و نقل اثاثیه منزل و جهیزیه و همچنین مبلمان ، با کادری مجرب و با تجربه و همچنین دارای کامیون هایی با تجهیزات مدرن بسته بندی در خدمت همشهریان محترم شیراز وجم وبوشهر همچنین سایر شهرستان ها می باشد .آذین بار با استفاده از کارکنان با اخلاق و حرفه ای به منظور ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل در سراسرکشور در خدمت شما عزیزان می باشد.

❇️آذین بار با استفاده از پرسنل مجرب و کارگران حمل بار توانسته با استفاده از بهترین امکانات و انواع ماشین های باربری مختلف ، انواع خدمات باربری کنگان شیراز ، جم و بوشهر را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

❇️انجام کلیه امور اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان را برای شما به بهترین نحو انجام خواهیم داد. ارائه مشاوره رایگان تلفنی و ارسال کارشناس برای ارائه قیمت ، قبل از رزرو از خدمات ویژه ما برای مشتریان مان می باشد. منتظر تماس شما هستیم.

🔴متخصص در بسته بندی

❇️ باربری و بسته بندی اسباب و اثاثیه همواره یکی از دغدغه های اصلی جامعه ی امروزی برای هرگونه جابه جایی است. در واقع هر نوع جابه جایی همواره با خستگی، فشار و استرس برای طرف مقابل به همراه داشته و فرقی نمی کند که این فعالیت به شکل فردی صورت گیرد و یا گروهی.

❇️ با افزایش روز افزون جمعیت شهر ها، حمل و نقل و جابه جایی ها نیز به همان نسبت افزایش پیدا کرده است در نتیجه شرکت آذین بار در سطح شهر ها در حال فعالیت هستند تا خدمات خود را با حداکثر کیفیت ممکن برای متقاضیان ارائه دهند.
جابه جایی و نقل مکان مراحل مختلف و هر متخصص ویژه ی خود را داراست که مرحله ی بسته بندی و حمل و نقل از دیگر مراحل دارای اهمیت بیشتری برخودار هستند.

❇️ بسته بندی باید بگونه ایی صورت گیرد که کوچک ترین ضربه و کمترین خسارت به وسایل مخصوصا ظروف حساس و شکستنی وارد نشود، بنابر این، این بسته بندی درست و اصولی است که سلامت وسایل را در حین جابه جایی تضمین می کند.

❇️به طور عمومی باربری به معنای جابجا کردن وسایل چه وسایل منزل و چه وسایل یک اداره یا سازمان می باشد . همچنین می توان گفت به معنای جابجا و منتقل کردن وسایل از یک مکان به مکان دیگر است که افراد برای این کار بهتر است برای سهولت در کار خود با موسسات معتبر باربری تماس بگیرند .

❇️بسته بندی و حمل بار به ظاهر ساده هستند. ولی این خدمات تخصصی هستند و از خدمات سنگین به حساب می آیند. لذا می طلبد خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه خود را به باربری شهروند بسپارید تا اثاثیه شما به سلامت به مقصد برسد.

❇️برای حمل بار و تضمین سلامت اثاثیه در زمان جابجایی، تعداد و نوع جعبه ها اهیمت دارند. همچنین، تفکیک کردن وسایل، وسایل مورد نیاز بسته بندی، مدت زمان مورد نیاز و خیلی فاکتورهای دیگر در امر بسته بندی نیاز به توجه دارند.

❇️تیم باربری آذین بار با تجربه و مهارت کافی به شما کمک می کند که اسباب کشی بدون دردسر داشته باشید. همچنین حمل اثاثیه سنگین به شما آسیب می رساند و لازم است از تیم با تجربه با برنامه زمانی دقیق کمک بگیرید.

مدیریت:آقای ابرهیم میرزائی

 

 

باربری تهران به شهرستان , خدمات باربری , قیمت باربری , باربری تهران , باربری شهرستان , باربری آنلاین , بهترین باربری اثاث منزل , باربری غرب ,