صادرات داخلی کاشی سرامیک پرسلان،خاک قرمز کامیار در میبد یزد

✔️فروش سنگ شیر آلات و روشویی

✳️کاشی یا سرامیک پرسلان چیست؟

🔺پرسلان یکی از اعضای جدید خانواده سرامیک هاست که از خاک رس، فلدسپات، گرانیت و سیلیس در فشار و حرارت بسیار بالا تولید می‌شود.پرسلان ها دارای رنگ بدنه سفید هستند و در قسمت پرس با فشار باسیار بالا و سپس در دمای بالای 1000 درجه تولید می شوند و در دو نوع لعابدار و پولیش روانه بازار می شوند.

سايز60*120

نانوپوليش

صادرات وداخلي

🔺پرسلان ها در برابر جذب آب بسیار مقاوم بوده و به عبارتی پرسلان واقعی باید جذب آب زیر نیم درصد داشته باشد. بنابراین متوجه می شویم پرسلان ها بیشتر برای محیط هایی که دارای بیشترین تردد هستند و هم چنین ممکن است در معرض یخ زدن های متوالی قرار گیرد، مورد استفاده قرار می گیرند.تعداد کارخانه های کاشی و سرامیک ایران که پرسلان واقعی تولید می کنند کم بوده و اکثر آنها توانایی چنین محصولاتی ندارند.

١٢٠”٤٠
پرسلان

فروش داخلی ،صادرات

🔺در تعریف سرامیک پرسلان اشاره به این موضوع که سرامیک معمولی شباهت زیادی با کاشی در نحوه نصب و طرح داشته نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کاشی یکی از فرآورده های سرامیک است که متشکل از دانه های ظریف متبلور و متخلخل است و در حرارت بالاتر از هزار درجه سانتیگراد پخته می‌شود .

سايز60*120

نانوپوليش

صادرات وداخلي

کاشی وسرامیک کامیار صادرات به کشورهای ترکیه آسیای میانه روسیه عراق هستش در کارخانه های

جواهر ،یاس ،ارچین ،دینا،نوین سرام،شایان،روناس سمنان،کیهان،هما،خلیج بین الملل،سهیل،گروه تاپسر

 دربرند کامیار سرام فعالیت میکند

درسایزهای

اسلب

۱۲۰»۶۰

۸۰«۸۰

۶۰«۶۰

۱۲۰«۴۰

۱۰۰«۴۰

۴۰«۴۰

ضخامت بالا وپایین

۶۰«۳۰

۹۰«۳۰

۱۲۰«۲۰

۱۲۰«۳۰

۱۲۰«۸۰

پرسلان،خاک قرمز،خاک سفید

سايز ١٨٠*٩٠
پرسلان
كيفيت عالي

✳️کاشی یا سرامیک خاک سفید چیست؟

💫روند تولید کاشی یا سرامیک های خاک سفید نیز مانند پرسلان بوده اما دارای تخلخل بیشتری بوده و جذب آب بیشتری دارند و از مقاومت کمتری نسبت به پرسلان ها برخوردارند و بالطبع دارای قیمت پایین تر از پرسلان ها دارند.

💫از آنجایی که از لحاظ شکل ظاهری پرسلان ها و خاک سفیدها مشابه هم می باشند برخی فروشگاه داران از این موضوع سو استفاده کرده و سرامیک های خاک سفید را با قیمت بالا و قیمت پرسلان به فروش می رسانند.

سايز ١٨٠*٩٠
پرسلان
كيفيت عالي

✳️مزایای سرامیک های خاک سفید 

🔹🔸کیفیت بالا و متراکم بودن
🔹🔸جذب آّب و رطوبت بسیار کم
🔹🔸مقاومت در برابر ساییدگی
🔹🔸زیبایی بی نظیر
🔹🔸عالی بر مکان های که افراد استفاده زیادی از آن دارند
🔹🔸تداوم بسار بالا

سايز ١٨٠*٩٠
پرسلان
كيفيت عالي

✳️تفاوت کاشی با سرامیک خاک قرمز چیست؟

✨تقریبا همه کاشی و سرامیک ها از سه ماده اصلی اولیه تشکیل دهنده نظیر خاک رس، ماسه و فلدسپات ساخته می شوند. علاوه بر تفاوت کاشی های بدنه و سرامیک ها در سایز، تفاوت اصلی در ضخامت و نحوه تولید آن هاست.

✨به گونه ای که سرامیک ها دارای ضخامت بیشتری نسبت به کاشی ها داشته و بدنه اصلی یا بسکوئیت آن در مرحله پرس در فشار بالاتری نسبت به کاشی ها در دستگاه پرس فشرده می شوند.به سبب ضخامت بالاتر و مقاومت فشاری بالاتر سرامیک ها نسبت به کاشی ها، از این محصولات در محل هایی که در معرض فشار و ضربه بیشتر هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

به مدیریت:محمد جواد علمچی

📞شماره تماس آقای محمد جواد علمچی:

09162153239

09136720677

📞شماره تماس اقاي معلايي :

09103831800

 

 

 

 

سایز
۸۰*۸۰
پرسلان
کیفیت عالی

سايز80*80

پرسلان

کیفیت عالی

صادرات،داخلی

 

   

 

 

 

 

 

بازرگانی و فروش کاشی سرامیک پرسلان خاک سفید کامیار در میبد یزد , بازرگانی کاشی و سرامیک در یزد , فروش کاشی و سرامیک در یزد , کاشی و سرامیک پرسلان در یزد , سرامیک و کاشی خاک سفید در یزد , کاشی و سرامیک خاک قرمز در یزد , قیمت کاشی و سرامیک پرسلان در میبد , صادرات کاشی و سرامیک در میبد , کاشی و سرامیک کامیار , سنگ گوهره مشکی , تراورتن رامشه , تراورتن تکاب , تراورتن آباده ممتاز , تراورتن ابرکوه با هاله صورتی , سنگ اسلب , سنگ مرمریت هرسین , لایمستون سوپر , سنگ گوهره , چینی الیگودرز , لاشتر , سنگ اسپایدر , سنگ سمفونی , سنگ دهبید , سنگ چینی کلاته , گرانيت هلویی تایباد , سنگ گرانيت نهبندان , سنگ گرانيت مروارید مشهد