Address & Contact

Our Address

یزد، میبد، خیابان جعفری نژاد،منزل اول، سمت راست

بازرگانی کاشی و سرامیک کامیار 

? صادرات و فروش داخلی و فروش میدانی

? پردازش پروژه‌‌‌های کل کشور

? فروش و صادرات انواع کاشی و سرامیک ساختمانی 

? پخش عمده کاشی و سرامیک به تمامی‌نقاط کشور

? نازل ترین قیمت‌ها و بالاترین تخفیف

? با چندین سال سابقه در عرصه تولید و پخش کاشی وسرامیک و سنگهای ساختمانی

 

به مدیریت :جناب آقای محمدجواد علمچی

 

? انواع کاشی به لحاظ ساختار و موارد مصارف عبارتند از:

? سرامیک پرسلانی:

سرامیک پرسلانی یکی از انواع کاشی است که در دمای بسیار بالا پخته می‌شود. همین امر باعث شده کاشی پرسلانی تراکم، مقاومت و سختی بالاتری نسبت به سایر کاشی‌ها داشته باشد.

 

? کاشی بدنه:

کاشی بدنه به منظور و نصب بر روی بدنه دیوار می‌باشد. کاشی بدنه با حرارت معمولی و به صورت طبیعی خشک می‌شود. از این رو استقامت کمتری نسبت به سایر انواع کاشی دارند.

? کاشی سه بعدی:

کاشی سه بعدی یکی از جدیدترین انواع کاشی است که از تکنولوژی روز چاپ در آن استفاده شده و با بهره گیری از خطای چشم کاشی را عمق دار جلوه می‌دهد.

 

? کاشی کف:

?کاشی کف، تحت عنوان سرامیک شناخته می‌شود از لحاظ لعاب و استحکام بسیار مقاوم است و مورد مصرف آن برای سرامیک کف آشپزخانه و کف سالن به کار می‌رود..

? امروزه دنیای کسب و کار بر پایه ی “مشتری مداری” و “رضایت مشتریان” استوار گشته، به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه ی آن بدون درنظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل، بلکه غیرممکن است. برای مشتری “کیفیت خدمات”، “قیمت” و “تنوع” محصولات ارائه شده مهم است.

? بازرگانی کاشی آلواریس نیز با سرلوحه قراردادن این موضوع با تکیه بر مدیرانی با سابقه ی چندین ساله در زمینه ی فروش و عرضه ی کاشی و سرامیک و پرسنلی جوان و پرانرژی پا به عرصه نهاد. مدیران بازرگانی کاشی آلواریس برآنند که این کیفیت را برای مشتریان خود تضمین کنند.

 

 

 

 

 

 

 

کلینیک ساختمانی , کلینیک ساختمانی چیست , سایت کلینیک ساختمانی , کلینیک مصالح ساختمانی , کاشی و سرامیک , کاشی و سرامیک در یزد, کاشی در میبد,کاشی و سرامیک در میبد,