Address & Contact

Our Address

سیرجان،آزاد راه بندرعباس به سیرجان،لاین برگشت بندرعباس به سیرجان،۵کیلومتری پل نجف شهر،نمایندگی سایپا دیزل

Telephone

کارواش سورتمه رهنما

صفر شویی و بازسازی کارواش سورتمه رهنما

💠صفرشویی خودرو همانند کارواش های معمولی نیست ، بلکه فرآیند نظافت تمامی قسمت ها و جزئیات داخلی و خارجی ماشین ، ترمیم ، پولیش و نظافت موتور ماشین و غیره می باشد و نیاز به زمان زیادی ( چند ساعت و یا حتی یک روز کامل ) دارد.

💠صفرشویی بوده که با استفاده از جدیدترین و موثرترین محصولات و تکنیک ها ، تمامی قسمت های داخلی و خارجی ماشین را تمیز می کنند.

✳️نحوه صفرشویی ماشین چگونه است ؟

💠ماهیت دقیق صفر شوئی بستگی به تیم متخصصی دارد که این کار را انجام می دهند. در حالت کلی شرکت های خدماتی این کار را به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می کنند که شامل موارد زیر می شود :

صفرشویی قسمت داخلی ماشین :

💠کارواش سورتمه سیرجان راهکارهای حرفه ای برای از بین بردن لکه ها و جرم ها استفاده کرده و داشبورد ، کنسول ، پنل درب ها ، سقف ماشین ، شیشه ها و منافذ با دقت تمام تمیز و صفرشویی می شوند. برخی از رایج ترین خدمات در صفرشویی داخل خودرو به شرح زیر می باشد :

🔻جارو زدن و شستن کفی و قسمت های داخلی با شامپو
🔻شست و شو و نظافت قسمت های چرمی با پاک کننده های مخصوص چرم
🔻تمیز کردن تمامی قسمت های پلاستیکی و وینیل ( انواع پلاستیک‌ های دارای ریشه‌ CH:CH2 )
🔻از محلول هایی با pH‌ متعادل برای پاک کردن سطوح چرمی استفاده می شود

🔻تمیز کردن تمامی سطوح و منافذ با استفاده از کمپرسور هوا ، برس های نرم ، پارچه های نرم و پاک کننده های مخصوص
🔻تمیز کردن تمامی دستگیره ها ، کلید و سوئیچ
🔻تمیز کردن کمربند ، آینه ، فرمان و کنسول
🔻تمیز کردن و جلا دادن شیشه های داخلی و سانروف

✳️صفرشویی داخل خودرو

زیبایی قسمت بیرونی خودروی شما قابل مقایسه با زیبایی قسمت داخلی آن نیست! بنابراین مشخص است که صفرشویی داخل خودرو به تلاش و زمان بیشتری نیاز دارد. اگر هر بخشی از داخل خودروی شما کثیف باشد ( مثلا دریچه کثیف کولر ، هوای آلوده و آلرژی زا را داخل خودرو پخش می کند و یا شیشه های کثیف دید راننده را می گیرند ) ، رسیدگی به آن به زمان زیادی نیاز دارد. در چنین شرایطی ، صفرشویی داخل ماشین کاری فراتر از شستشوی معمولی با آب و صابون خواهد بود. برخی از رایج ترین خدمات صفر شویی قسمت های داخلی ماشین به شرح زیر می باشد :

🔻جارو زدن : اولین قدم در روند صفر شویی جارو زدن صندلی ها ، صندوق عقب ، سقف و کفی ماشین است. بهتر است کفی های خودرو را بیرون آورده تا جداگانه جارو زده شوند. برای مناطقی که دسترسی به آن ها دشوار است ، می توان از دستگاه کمپرسور استفاده کرد.

🔻فرچه زدن و بخارشویی:از این روش صفرشویی ماشین برای تمیز کردن کف خودرو و کفی ها استفاده می شود. از یک فرچه زبر برای از بین بردن لکه های سرسخت استفاده می گردد. به منظور اثربخشی بیشتر می توان از دستگاه بخارشو نیز استفاده کرد. البته باید در نظر داشت به منظور جلوگیری از قارچ و کپک زدن ، باید اجازه دهید کفی ها کاملا خشک شوند.
🔻تمیز کردن شیشه ها: از شیشه شوی مخصوص جهت پاک کردن شیشه های خودرو در خدمات صفر شویی استفاده می شود. این کار باعث براق شدن شیشه ها شده و قطعا اطمینان حاصل می کند که دید راننده مسدود نشده است.

رسیدگی به قسمت های چرم خودرو:از تمیز کننده های مخصوص چرم و صابون های مخصوص برای شستشوی قسمت های چرمی خودرو استفاده می شود. همچنین باید از دستمال های مرطوب برای پاک کردن نقاطی که با صابون شسته شده ، استفاده نمایید.
🔻پاک کردن و جارو زدن مجدد : جارو زدن مجدد بسیار حائز اهمیت است ، زیرا هر گونه کثیفی باقی مانده را از بین می برد. در این مرحله داشبورد و پنجره ها باید دوباره با محلول های مخصوص تمیز شوند.

✳️صفرشویی قسمت خارجی ماشین :

💠کارواش سورتمه سیرجان به شما اطمینان می دهند که تمامی مواد روغنی و کثیف و چسبناک را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برند و تمامی خراش ها ( کم و زیاد ) را پاک می کنند. از واکس های بادوام برای محافظت از روکش ها استفاده می کنند. صفرشویی دیواره ها ، لاستیک ها ، رینگ ، شیشه ها و درز صندوق بخشی از روند کاری ماست!

مدیریت: محسن رهنما

 

 

 

 

صفر شویی و بازسازی کارواش سورتمه رهنما

 

 

 

 

 

 

 

صفر شویی و بازسازی کارواش سورتمه رهنما , لیست مراکز دیتیلینگ خودرو ,  پولیش در سیرجان, صفر شویی , نانو سرامیک ,