باشگاه شطرنج ذهن برتر

? نیکارو پل ارتباطی خانواده و آموزشگاه

نیکارو از شرکت های پارک علم و فناوری فرهنگی خراسان رضوی و پلتفرم ارتباطی خانواده با آموزشگاه است که از بهمن ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. ما سعی داریم دیگر خانواده ها چالشی در انتخاب صحیح و دسترسی به دوره های آموزش حضوری نداشته باشند. هدف نیکارو این است که نگاه خانواده به آموزش فراتر از اوقات فراغت باشد و جزئی از برنامه متداول دانش آموزان در طول تحصیل باشد. ما تلاش می کنیم که بستری برای یادگیری مهارت دانش آموزان باشیم و یادگیری لذت بخش را تجربه کنند.

تیم جوان و باانگیزه نیکارو، با تکیه بر ایمان و تخصص ارزشمندی که دارد مصمم شده تا غیرممکن ها را ممکن بسازد. نیکارو دغدغه والدین در آموزش فرزندان و از سوی دیگر مشکلات موجود در آموزشگاه ها را شناسایی کرده و با بهره گیری از فناوری اطلاعات آن را مرتفع نموده است. هدف نیکارو این است که والدین بهترین آموزشگاه ها را بر اساس تجربه شرکت کنندگان قبلی بشناسند و آگاهانه و بدون مراجعه حضوری؛ دوره های آموزشی مورد علاقه فرزندانشان را ثبت نام کنند. نیکارو از هیچ تلاشی برای تحقق چشم انداز خود که بستر شناسایی علایق و استعدادهای فرزندان را در طول دوران تحصیل است دریغ نخواهد کرد و همواره تلاش می کند تا با تاکید بر یادگیری مهارت به فرزندان، در هدایت صحیح تحصیلی و شغلی شان تاثیرگذار باشد. فقط کافی است دوره های مورد علاقه تان را در نیکارو جستجو کنید تا نزدیک ترین، با کیفیت ترین دوره ها را به شما معرفی نماییم، در صورتی که پس از بررسی تصمیم به ثبت نام داشتید با اعزام سرویس حمل و نقل به درب منزل، این امکان را فراهم می کنیم تا فرزندان از یادگیری مهارت مورد نظر خود لذت ببرد.

در حال حاضر نیکارو در شهر مشهد در حال خدمت رسانی است

مدیریت:استاد رضا پاشا نجاتی

۰۵۱۳۷۶۷۰۹۰۰
۰۹۱۵۵۰۸۰۶۹۶

قوانین شطرنج , شطرنج بازی , شطرنج چیست؟ , تکنیک های شطرنج , حرکت سرباز در شطرنج , رموز شطرنج , شطرنج حرفه ای ایران , دو وزیر در شطرنج ,