بافت و اکستنشن مو رکسانا

🔹🔸 مدرس رسمی فنی حرفه ای 🔹🔸

🔹🔸 ارائه مدرک فنی حرفه ای بعد از آموزش 🔹🔸

 

 

✳️اکستنشن مو 

💫کوتاه بودن موهای بانوان دیگر محدودیت و دغدغه محسوب نمی‌شود. اگر به دنبال تنوع هستید با وجود اکستنشن کاران با تجربه ما با استفاده از موهای کاملا طبیعی وارداتی درجه یک می‌توانید موهایی بلند و زیبا داشته باشید.

 

 

🔰استفاده از موی طبیعی 

💥استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.

💥دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

اکستنشن مو لایتی

✳️انواع بافت مو 

💎از دیگر راه های زینت دادن به مو بافت مو است. امروزه مدل های مختلف بافت مو پیدا شده که باعث جذابیت مو میشود. کیفیت بافت مو به مهارت شخصی که اینکار را انجام میدهد بستگی دارد. از بافت مو در شینیون ها ی مختلف نیز استفاده میشود.

 

 

🔰بافت موی تیغ ماهی 

🔹🔸اگر قصد دارید در هر محفلی بدرخشید، بافت موی تیغ ماهی شما را از سایرین متمایز خواهد کرد.این روش بافت مو انواع مختلفی دارد و بسته به فرم صورت و بلندی موهایتان، می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید.

🔹🔸این روش بافت مو تقریبا با هر استایلی قابل استفاده است. چه یک طرفدار مینیمال باشید و چه یک ماکسیمالیست دوآتشه، لازم است برای یک بار هم که شده این روش بافت مو را امتحان کنید.

🔰بافت موی پنج‌ تایی 

🔹🔸روش بافت موی پنج‌تایی شباهت زیادی به بافت موی ساده دارد. با این تفاوت که به جای سه دسته مو، از پنج دسته مو استفاده می‌شود. به این ترتیب، بافت مو پهن‌تر و نمایان‌تر انجام می‌شود.از این روش می‌توان هم برای مهمانی‌های صمیمی و هم مجالس رسمی استفاده کرد.

🔰بافت موی تل یا تلی 

🔹🔸در روش بافت موی تل همه چیز مشابه روش بافت فرانسوی است؛ با این تفاوت که تنها روی یک سمت سر اجرا می‌شود.این روش از مدل های بافت مو به شما هم این امکان را می‌دهد که در بخشی از سر زیبایی موهای آزاد خود را نشان دهید و هم در سوی دیگر یک بافت باشکوه داشته باشید.

🔰بافت موی دردلاک 

🔹🔸برای اجرای این نوع بافت مو لازم است در کنار موها، از نخ رنگی تزئینی و یک کش پلاستیکی استفاده کنید.بسته به میزان استحکامی که در گره‌های این بافت منظور می‌کنید، عمر این نوع از بافت می‌تواند از چند ساعت تا چند ماه باشد.

🔰 بافت مو مکزیکی

🔹🔸 بافت مکزیکی یکی از انواع بافت آفریقایی است. در این بافت موها از کف سر بافته می شوند و در انتها بافت حالت تکه تکه به خود می گیرد. این بافت به دلیل محکم بودن و ماندگاری بالا بسیار پر طرفدار است.

🔰 بافت مو کویین

🔹🔸 این مدل بافت ها با موهای اضافه و رنگی بسیار جذاب و چشمگیر می شوند و می توانند چشم هر بیننده ای را جلب کنند. در بافت های کوئین جلوی موهای شما به صورت مثلثی بافته می شود و در واقع بافت کف سری است که با موی اضافه و کاموا یا حتی موهای طبیعی انجام می شود. موضوعی که باعث شده این بافت جذاب تر به نظر برسد باز و رها بودن مابقی موها است؛ چون در این مدل مو فقط جلوی موها بافته می شوند.

🔰بافت دندون موشی

🔹🔸 بافت دندون موشی یکی از خاص ترین مدل های بافت مو می باشد.با بافت دندون موشی میتوانین موهای کوتاه خود را کاور کنید.یا حتی کلا رنگ موی خود را عوض کنید.این مدل زیبا میتواند حتی تکمیل کننده لباس‌های پر زرق و برق تان باشد.

🔰بافت مو هلندی

🔹🔸 بافت هلندی با نام های مختلفی از جمله “بافت فرانسوی معکوس” نیز نامیده می شود. این بافت هم به تنهایی زیباست و هم می‌توان از آن برای انواع شینیون مو استفاده کرد. در واقع،‌ بافت هلندی دقیقاً مانند بافت فرانسوی انجام می شود، با این تفاوت که شما رشته ها را به جای رو، از زیر عبور می دهید.

🔰 بافت مو فرانسوی

🔹🔸 بافت مو فرانسوی جز آن دسته از بافت‌های زیبا و کلاسیک است. البته ممکن است پیچ و تاب در این بافت شما را به اشتباه بیندازد که بافتن آن کاری سخت باشد اما در حقیقت این‌طور نیست و به‌راحتی خودتان می‌توانید موهای خود را به روش فرانسوی ببافید. تنها راز بافت موی فرانسوی این است که قبل از بافتن هر بخش از مو یک رشته اضافه مو به آن اضافه کنید. بافت موی فرانسوی شبیه به تمام بافت‌های معمولی است با این تفاوت که به کمی پیچ‌وتاب هم نیاز دارد.

🔰بافت مو افرو

🔹🔸 بافت افرو یا فر افرو نوعی روش در تزیین مو است که در نهایت موهای شما را حجیم و پرپشت نشان می‌دهد. امروزه این مدل مو طرفداران زیادی هم در بین خانم‌ها و هم در بین آقایان پیدا کرده است.

🔹🔸 در مدل مو افرو موهای شما به حالت فر جلوه می‌کنند. در این مدل، موهای شما ظریف‎‌تر و زیباتر نشان می‌دهند. به همین دلیل چهره شما را جذاب می‌کند. این مدل این روزها بسیار ترند شده و طرفداران زیادی در بین جوانان پیدا کرده‌است. اگر به دنبال تغییر در چهره خود هستید و از تغییرات نمی‌ترسید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل را امتحان کنید.

به مدیریت:رکسانا رسولی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت آفرو

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت مامبو مکزیکی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

یلدایی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت افرو روسی ماندگاری یک ماه و نیم

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت دندون موشی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت کویین لایتی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت هلندی و بافت مهره

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

بافت مهره و لمه

 

 

بافت و اکستنشن مو رکسانا در رشت , اکستنشن مو در رشت , بافت مو در رشت , هزینه اکستنشن مو در رشت , هزینه بافت مو در رشت , بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت , سالن زیبایی در رشت , بهترین سالن زیبایی در رشت , انواع بافت مو در رشت , اکستنشن با موی طبیعی در رشت ,  سالن زیبایی رکسانا رسولی ,