Address & Contact

Our Address

تهران ، چهارراه امیریه ،گمرک به سمت میدان رازی ، سمت چپ ، نبش ایستگاه brt ، پارکینگ تجاری حافظ ، فروشگاه بانک روغن موتورسیکلت

Telephone

بانک روغن موتورسیکلت اولین مرکز تخصصی روغن موتورسیکلت در ایران

⚡️بسیار مهم است که موتورسیکلت خود را در حد مطلوب نگهداری کنید. اینجاست که استفاده از مایعات مناسب موتورسیکلت ، مانند روغن موتور موتورسیکلت و خنک کننده ، می تواند بسیار مهم باشد. اگر مشغول سرویس روغن موتورسیکلت خود هستید ، مهم است بدانید که از روغن مناسب استفاده می کنید.

⚡️همه روغن ها و مایعات موتور سیکلت ما عالی هستند و ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که انتخاب ما از برندهای معتبر دنیا استفاده می کند. وقتی صحبت از روغن کاری موتور و گیربکس شما می شود ، هیچ کم کاری نباید شود. این باعث می شود طول عمر موتور سیکلت شما به طرز چشمگیری طولانی شود و آن را برای سالهای طولانی تمیز نگه دارد.

?تفاوت اصلی روغن موتور خودرو و روغن موتورسیکلت در چیست؟

?یک تفاوت اصلی که بین موتور خودرو و موتورسیکلت وجود دارد این است که در موتور خودروها ما شاهد استفاده از چند نوع روغن هستیم روغن موتور، روغن دنده و روغن هیدرولیک فرمان و هرکدام از آنها ویژگی‌های متفاوت و مخزن‌های متفاوتی دارند. اما در موتورسیکلت شما از یک نمونه روغن برای روانکاری موتور و دنده‌ها استفاده می‌کنید.

?در روغن‌ موتورهای خودرو از مواد افزودنی برای کاهش بیشتر اصطکاک استفاده می‌شود که باعث کاهش میزان مصرف سوخت و افزایش کارکرد خودرو می‌شود.

?اما این مواد افزودنی در موتورسیکلت‌ ها در عملکرد کلاچ موتور اختلال ایجاد می‌کند و باعث فرسایش زودتر در کلاچ خواهیم بود. از دیگر تفاوت‌های بین آن‌ها میزان دما و دور موتور است،‌ اما این تفاوت نمی‌تواند دلیل اصلی برای متفاوت بودن روغن آن‌ها باشد.

?چه زمانی روغن موتورسیکلت را عوض کنیم؟

?انتخاب یک روغن موتور مناسب و از آن مهم‌تر زمان مناسب برای تعویض روغن یکی از دغدغه‌های اصلی موتورسوارانی است که موتورسیکلت هایی گران‌تر از مدل‌ های قدیمی به زیر پا دارند، یک موتورسیکلت عادی معمولا باید حداقل هر ماه یک‌ بار و یا بعد از هر هزار کیلومتر(۱۰۰۰km) پیمایش برای تعویض روغن موتور اقدام نماید. دلیل کوتاه‌ بودن زمان استفاده از روغن‌ موتور در انجین موتورسیکلت‌ها،‌ ویژگی‌ های خاصی است که دراین انجین‌ها وجود دارد که آنها را از موتور خودروها مجزا می‌کند.

?به همین علت هم باید از روغن‌ موتور مخصوص موتورسیکلت استفاده کنیم تا هم قدرت پاک‌ کنندگی بالاتری داشته باشد و هم با بهره‌گیری از افزودنی‌‌های شیمایی خاص،‌ امکان خنک‌ کاری بهتر و بیشتری به روغن بدهد. احتراق ناقص در وتورسیکلت ها و ویژگی‌ های خاص انجین موتورسیکلت‌ها باعث می‌شود روغن موتور خیلی زودتر از روغن خودروها کثیف شود و در صورت استفاده بلند مدت از روغن موتور و حتی استفاده از روغن‌ مخصوص خودرو بجای روغن موتورسیکلت در آن مشکلات زیادی برای مالک به وجود آید.

به مدیریت : علیرضا هنرکار

 

 

بانک فروش روغن موتورسیکلت هنرکار در چهارراه امیریه تهران , روغن موتورسیکلت , فروش روغن موتورسیکلت , بانک فروش روغن موتورسیکلت , روغن موتورسیکلت در چهارراه امیریه , بانک روغن موتورسیکلت , قیمت روغن موتورسیکلت ,  خرید روغن موتورسیکلت ,