Address & Contact

Our Address

اصفهان،شهررضا،گلشن

Telephone

سازنده انواع بخاری های گلخانه ای و صنعتی کریمی

✳️بخاری های بسیار بزرگ و صنعتی چیست؟

💥امروزه بخاری صنعتی به عنوان یکی از بهترین دستگاه های گرمایشی برای محیط های بزرگ بسیار مناسب می باشد. محیط هایی همچون، کارخانه ها، مراکز تولیداتی، ادارات، سوله ها، سالن ها و دیگر مکان ها بسیار کاربرد دارد. این نوع سیستم گرمایشی که به هیتر صنعتی هم معروف می باشد. دارای اندازه، ظرفیت و مدل های مختلفی است که باید بسته به متراژ محیط خریداری شود.

💥هیتر صنعتی، گرمایش تولید شده را معمولا توسط فن در محیط مورد نظر توزیع می کند. جالب است بدانید که قدرت گرمایشی هیترهای صنعتی ۲۰ تا ۳۰ برابر هیترهای معمولی می باشد. این سیستم گرمایشی، تا حدودی مشابه کوره هوای گرم اما در ابعاد کوچکتر عمل می کند. همچنین انتقال حرارت در بخاری های صنعتی توسط فن یا با روش های متداول انتقال حرارت مانند تابش انجام می گیرد.

✳️هیتر صنعتی در چه مواردی بیشترین کاربر را دارد؟

🔺نصب هیتر صنعتی در سوله ها و انبارها

🔺استفاده از هیتر صنعتی در سالن های پرورش دام و طیور

🔺استفاده از هیتر صنعتی در سالن پرورش قارچ و گلخانه ها

🔺استفاده از هیتر صنعتی در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و بسته بندی

🔺استفاده از هیتر صنعتی در محیط های تفریحی از جمله ورزشگاه ها و استخرها

🔺استفاده از هیتر صنعتی در شهربازی ها، رستوران ها، کافه ها و کافی شاپ ها

🔺استفاده از هیتر صنعتی برای ایجاد گرمایش تعمیرگاه ها، پاساژ ها و مغازه های بزرگ

🔺نصب بخاری صنعتی به عنوان خشک سازی دیوارها و سقف ها در پروژه های ساختمانی

🔺نصب هیتر صنعتی در تالارهای پذیرایی و مراکز اموزشی، مساجد، مدارس و آموزشکده ها

✳️انواع بخاری گلخانه ای یا هیتر گلخانه ای 
💫سیستم گرمایش مرکزی یا از کف گلخانه 

🔹🔸در این نوع سیستم های گرمایشی گلخانه ای، لوله ها معمولا بر دیواره و یا در قسمت سقف گلخانه نصب می شوند و به همین دلیل دچار سرما زدگی نخواهند شد. به دلیل اینکه تولید گرما از طریق نصب لوله های سراسری انجام می گیرد نیازی به استفاده از فن جهت پخش دما نخواهد بود. مزیت خوب این نوع بخاری های گلخانه ای در این نکته است که هیچ گونه آلودگی ناشی از تولید گاز های سمی وارد گلخانه نمی شوند.

💫سیستم گرمایشی از طریق کوره 

🔹🔸سیستم گرمایش تابشی: در این مدل از بخاری های گلخانه ای، المان هایی را بر روی سقف گلخانه نصب می کنند تا نور خورشید را جذب کرده و به گیاهان زیر کشت برسانند. اگر چه در این روش میزان مصرف سوخت تا حد زیادی کاهش می یابد و همچنین به دلیل سطح خشک برگ گیاهان، عمل میعان و بیماری قارچ به طور چشمگیری کمتر می شود اما چون فقط قسمتی از گلخانه گرم می شود و امکان ایجاد گرما در کل محیط گلخانه با ضریب یکسانی وجود ندارد، چندان توصیه نمی گردد.

💫سیستم گرمایش جئوترمال 

🔹🔸در بین انواع هیتر های گلخانه ای، نوع کوره هوای گرم از مقبولیت و کارایی بیشتری برخوردار است زیرا نسبت به سایر بخاری های گلخانه ای هزینه کمتری نیاز دارد و مقرون به صرفه تر می باشد. هم اینکه قابلیت تغییر مکان داشته و هوای پاک و مناسب تری را برای رشد گیاهان فراهم می آورد.

به مدیریت:حسین کریمی

 

سازنده انواع بخاری های گلخانه ای و صنعتی کریمی در گلشن اصفهان , سازنده انواع بخاری های گلخانه ای در گلشن اصفهان , سازنده انواع بخاری های صنعتی کریمی در گلشن اصفهان , تولید بخاری های گلخانه ای در اصفهان , قیمت بخاری های گلخانه ای در اصفهان , خرید بخاری های گلخانه ای در اصفهان , تولید بخاری صنعتی در اصفهان , خرید بخاری صنعتی در اصفهان , قیمت بخاری صنعتی در اصفهان ,