Address & Contact

Our Address

شیراز،جهرم، بلوار مطهری،سه راه مادر

Telephone

فروش انواع آجرهای نسوز نما قاسمیان در جهرم

⚡️ آجر نسوز نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف است. و نحوه تولید این نوع آجر به این صورت است که ابتدا سنگ ها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل می شود و پس از 3 روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود. همانطور که از اسم آن برمی آید این آجر با مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کوره ها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی کاربرد فراوان دارد. البته از نوع معمولی آن نیز امروزه در نماهای آجر ساختمانها استفاده میشود.

⚡️ آجر نسوز نیز از انواع مصالح ساختمانی میباشد که به طور معمول برای نما ساختمان ها و بناها مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به سبک جدید ساختمان سازی از آجر های نسوز بعنوان نمای ساختمان استفاده میشود. مواد اولیه برای ساخت آجر نسوز خاک نسوز میباشد و به طور کلی این نوع از خاک رس در معادن کشور یافت می شوند زیرا دارای مرغوبیت بالایی میباشد. آجر نسوز دارای سایزهای مختلفی می باشد که متداولترین سایز آن 32*7 – 5/5*26 – 20*10 است.

🧱 استفاده از آجر نسوز در ظاهر نما بیرونی ساختمان

💠 یکی از مهم ترین استفاده‌ها از آجرهای نسوز، کاربرد آن‌ها در آجرنمای ساختمان می‌باشد. آجرهای نسوز جدا از ویژگی ‌های فیزیکی و شیمیایی، ظاهری مطلوب دارند و می‌توان از آن‌ها در ظاهر ساختمان نیز استفاده کرد. به علاوه مقاومت بالای این نوع آجرها در برابر تغییرات دمایی باعث می‌شود تا به گزینه‌ای مطلوب برای نما در ساختمان بدل شوند. هم چنین ضریب پایین انتقال حرارت در آجرنسوز باعث می‌شود تا در فصول مختلف سال، انرژی به هیچ وجه به هدر نرود و در مصرف انرژی‌های مختلف صرفه‌جویی‌های چشمگیری به وجود بیاید.

🔻 از مزایای آجر نسوز در نمای بیرونی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. به علت پخت در دمای زیاد در مقابل فرسایش و سرما وگرما مقاوم می باشد.

3. به علت پخت، شامل طیفهای رنگی زیبا می باشدکه در پایان کار زیبایی نما صد چندان می شود.

4. سبک بوده و نیاز به اسکوب و نگه دارنده ندارد و در نتیجه هزینه اضافی برای مشتری ندارد.

5.جذب زیادی با ملات وسیمان دارد و هرگز از ساختمان نمی افتد و خطر سقوط مصالح صفر است.

6. هر نوع طرح و الگویی را میتوان با آجر اجرا کرد و محدودیت اندازه در محل نصب ندارد.

7. در نهایت عایق سرما وگرما بوده و از اتلاف انرژی در همه فصول جلوگیری می کند.

⚡️ انواع آجرهای نسوز

🧱 آجرهای نسوز انواع مختلفی دارد، باتوجه به نوع ماده استفاده شده در ترکیبات آنها، گستره‌های مختلی را تحمل می‌کنند. تا دهه 1960 از کربن و خاک نسوز برای پوشش کوره‌ها استفاده می‌شد اما امروزه با ساخت انواع آجرهای نسوز از آنها در پوشش داخلی کوره استفاده می‌شود.

1- آجر سيليسی ، 2- آجر نسوز ویژه ، 3- آجر آلومينيومی ، 4- آجر نسوز قلیایی
🧱 مواد تشکیل دهنده آجرنسوز

مواد پایه آجر های نسوز کانیهای معدنی خیلی خاص و پوکه های معدنی میباشند که نسوز هستند . یعنی مقاومت دمایی بالایی دارند . مواد اولیه تولید آجر نسوز را مواد نسوز مینامند که به مواد معمولا سرامیکی و غیره فلزی گفته میشود که میتوانند در درجه حرارتهای بالا پایدار باشند مواد نسوز باید قابلیت حفظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر را در درجه حرارتهای بالا و شرایط محیط عمل داشته باشند .

🔰 قیمت آجر نسوز نسبت به دیگر آجرها چگونه است؟

قیمت آجر نسوز در برابر سایر آجرهای نما نسبتا گران تر است و دلیل آن نیز قیمت بالای خاک نسوز و سختی تولید خاک نسوز می باشد، اما به یقین تمام ویژگی های مثبت آجرهای نسوز نما بویژه ماندگاری، دوام و البته زیبایی آجر نسوز در مقابل دیگر آجرها این قیمت بالا را جبران خواهد کرد.

به مدیریت: محمد قاسمیان

 

 

 

آجر نسوز سفید

 

آجر نسوز قهوه ای

 

آجر مشکی

 

آجر طوسی نسوز

 

آجر شاموتی

 

آجر نسکافه ای

 

آجر انگلیسی

آجر نما نسوز از جمله مصالح پرکاربردی به شمار می رود که می تواند هم به صورت دستی یا سنتی و هم توسط خطوط تولید صنعتی در بازار فروش عرضه شود. برای سالهای متمادی یکی از دغدغه های معماران ساختمان و طراحان برجسته بهره گیری از یک نوع مصالح مقاوم و منعطف بوده که بتواند ضمن ماندگاری از ویژگی های خاص و بارزی نیز برخوردار باشد. از همین رو با تولید انواع آجر نسوز نما و آجر دکوراتیو داخلی استفاده از این محصول به تدریج رو به گسترش نهاده و امروزه دیگر در سازه های مختلف این نوع آجر حرف اصلی را می زند.

از آجر های نسوز به عنوان آجر نما و آجر دکوراتیو داخلی نیز استفاده می کنند. نمای آجر نسوز بدون تردید در مقایسه با سایر نماهای موجود از نوعی ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. به عبارت دیگر با استفاده از انواع آجرهای نسوز ضمن تامین نیازهای خود در این زمینه همچنین می توان ماندگاری و کیفیت را نیز به عنوان دو هدیه ارزشمند به مشتریان این محصول تقدیم کرد. این نوع آجرها فقط حکم یک مصالح عادی را ندارند بلکه در واقع نشان از محصولی مطمئن و انتخابی ماندگار دارد.

ابعاد آجر نسوز نما

آجرهای نمای نسوز در ابعاد مختلفی در حال حاضر موجود هستند. در انواع آجر تایل، کرکره ای، پلاک نسوز نما، کف فرش و… ابعاد آجر نما به صورت 20×5 ، 21/5×5/5، 26×5/5، 31×7، 31×3/5، 40×8، 40×10،40×60، 20×20، 10×10 و 26×6/5 میباشد.

اجرای آجر نما نسوز:

1- اجرای آجر نما با استفاده از انواع چسب مخصوص (بدنه کار پلاستر سیمان زده می شود و آجر نما با استفاده از چسب به سطح پلاستر زده شده، چسبانده می شود).

2– روش دوم اجرا و نصب نمای آجری ساختمان تر با استفاده از ملات است.

3- اجرای آجر نمای ساختمان به صورت خشک

چرا از آجر نما نسوز استفاده کنیم؟

برخی از مهمترین دلایلی که می تواند خرید انواع آجر نسوز را برای شما بیشتر توجیه کند و موجب شود تا با رضایتمندی بیشتری نسبت به انتخاب انواع آجر نمای نسوز اقدام کنید در پایین اشاره شده است:

کاربردهای متنوع آجر نسوز نما

طرح ها و رنگ بندی آجر نما نسوز

دوام و ماندگاری بالا

قیمت مناسب آجر نسوز نسبت به سنگ و مصالح دیگر

آجر نسوز مخصوص شومینه و پشت تلویزیون

از انواع آجر نسوز می توان به منظور بهره گیری در انواع نماهای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی، شومینه و طراحی باربیکیو و موارد مشابه استفاده کرد. در واقع نوع خاصی از این آجرها که آجر نسوز شومینه است، بدین منظور و برای به کارگیری در کوره هایی با دمای بالا به دلیل مقاومت عالی در برابر دمای نامتعارف مورد استفاده قرار می گیرد. این آجر نسوز می تواند تا سالها ماندگاری داشته باشد و البته در این بین کیفیت متریال مورد استفاده در تولید این نوع آجر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور کلی آجرهای نسوز به دلیل تنوع و پرکاربرد بودن آن توانسته اند هم از نظر ساختار کلی و هم از لحاظ سایر جنبه های زیباشناختی، تحول چشمگیری را در این زمینه به وجود بیاورند. در دکوراسیون داخلی نیز استفاده از این نوع آجر به عنوان آجر نسوز پشت تلویزیون یکی دیگر از کاربردهای این محصول به شمار می رود. میتوان از آجر آنتیک نما برای این کار بهره برد که زیبایی خاصی به دیوار خانه تان. همچنین آجر نما رستیک نیز برای اینکار پیشنهاد می شود

 

 

 

برش انواع سنگ در جهرم ,  برش آجر در جهرم , برش سرامیک در جهرم , برش انواع سنگ آجر و سرامیک جهرم نما قاسمیان در جهرم , فروش انواع آجرهای نسوز نما در جهرم  , قیمت آجر نسوز نما در جهرم ,