Address & Contact

Our Address

تهران

برش بتن صفرپور

?شرکت برش بتن صفرپور آماده خدمات زیر با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت در سراسر کشور می باشد.

?کرگیری جهت تاسیسات

?داکت ، بازشو ، برش بتن مسلح بوسیله کاتر و سیم

?تقویت سازه های بتنی ، سوراخ ماری

?نصب پلیت ، کاشت ریشه ، بولت

?کاشت میلگرد و ریشه باچسب های شیمیایی اعم از هیلتی ، کالم ، ممو و . . .

?کرگیری(نمونه گیری) جهت آزمایش بتن

?برش بتون مسلح جهت بازشو ، داکت ، تغییرات مهندسی ، تاسیسات و . . .

?برش بتن مسلح با کاتر و سیم برش

?کرگیری یا اجرایی عملیات گرد بری جهت جای هواکش و یا موارد موردنیاز بر روی دیوارهای آجری ،بلوکی ، سفالی و . . .
که امکان نصب دستگاه کرگیر وجود نداره

?تقویت سازه های بتونی

?فروش انواع چسب های آلمانی

?نصب بولت ، پلیت ، راد و انواع انکرهای مختلف

?شکستن انواع سنگهای بزرگ

?برش بتن عملیاتی است که طی آن بر مبنای نیازهای متنوعی که امروزه وجود دارند تغییری در وضعیت بتن به وجود خواهد آورد.حال با توجه به آنکه نیاز پروژه چیست عملیات برش بتن به روشهای متفاوت انجام خواهد شد. برش بتن به عنوان یک روش نوین و مناسب برای حذف تمام یا قسمتی از یک سازه بتنی جایگزین روش های سنتی تخریب بتن شده است. در روش های جدید برش بتن بر نکاتی همچون عدم ایجاد آلودگی صوتی، عدم ضربه به فونداسیون، دقت در برش و … توجه شده است.

?مزایای زیاد این روش ها سرعت جایگزینی آنها را بالا برده است. امروزه در مواردی که نیاز به حذف قسمتی از یک سازه بتنی است، دیگر از سوی مهندسان ساختمان مجوز تخریب بتن با استفاده از ابزارهای آسیب رسان به سازه بتنی باقیمانده ( همچون پرفراتور و پیکور) داده نمی شود.

?بتن برش به روش کُرگیری (Core drilling) :

⚡️جهت برش بتن مسلح نیاز به ابزاری قدرتمند است تا بتوان به وسیله ی آن به آسانی، مقطع موردنظر بتن را برش داد. کُرگیری یا مغزه گیری بتن امروزه با استفاده از ابزارهای پیشرفته و تخصصی با توجه به نیازهای متفاوت، کاربردی روزافزون را در پروژه های عمرانی در پی داشته است. دستگاه های مغزه گیر الماسه قابلیت برش میلگردهای مدفون در بتن مسلح را داراست که این امر سبب می شود تا بتوان تا عمق مورد نظر در بتن نفوذ کرد. همچنین می توان از مغزه های بدست آمده جهت بررسی و آزمایشات بتن اعم از آزمایش مقاومت فشاری، خمشی، کششی، تعیین عمق کربناسیون و … استفاده نمود.

⚡️یکی از کاربرد های استفاده از دستگاه کرگیر ایجاد نمودن بازشو در بتن مسلح می باشد که روش انجام این امر، کرگیری به روش متوالی است، یعنی در راستای مختصات مورد نظر بازشو، به فواصل معین و مشخصی به صورت متوالی برش صورت می پذیرد. قطر معمول دستگاه های کرگیری ۲۰۰ میلی متر و عمق معمول آن ۱۵۰ سانتی متر می باشد.

?برش بتن با استفاده از کاتر (کف­بُر) (Cutter machines) :

⚡️از روش های متداول برش بتن استفاده از دستگاه كف بر يا كاتر است. دستگاه های كاتر به صورت هیدرولیکی، برقي و ديزلي کار می کنند. اساس کار کارترها به این صورت است که با استفاده از ديسك های الماسه – در سايز های مختلف – شیارهایی در جان بتن ايجاد مي گردد. عمق این شیارها به اندازه ی الماسه بستگی دارد و ممکن است به 50 سانتیمتر هم برسد. شیارهای ایجاد شده به صورت خطوط كاملا مستقيم هستند.

⚡️ از موارد کاربرد کاتر می توان به برداشت قسمت های خراب كف خيابان و پیاده رو، ايجاد راهرو برای عبور آب و تاسيسات در كف های بتنی، برداشت كامل كف های بتنی، باز كردن حفره های عميق و … اشاره کرد. دقت برش بتن با استفاده از کاتر بالا بوده و صفحه برش کاملا صاف و یکدست می باشد.

به مدیریت : بهمن صفرپور

 

 

برش بتن صفرپور در تهران  , برش بتن , برش بتن در تهران , شرکت برش بتن صفرپور  , برش بتن مسلح , نصب بولت , تقویت سازه های بتنی ,