Address & Contact

Our Address

قم،دروازه ری

بندکشی آجرنما حسینی

🔸فروش پودر بندکشی با کمترین قیمت 
🔸انجام بندکشی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت 
🔸اجرای بندکشی و ضمانت اجرا 

💫بند کشی آجر نما یکی از اصول مهم در زیبایی نمای آجری می باشد. آجرنما در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، هم در نمای بیرونی و هم در نمای داخلی ساختمان‌ها استفاده بسیار زیادی دارد که بسیار به جذابیت بصری کار می‌افزاید و بند آجر نما به عنوان عملیات نهایی باید این جذابیت را به اتمام برساند.

✳️بند کشی آجر نما چیست؟ 

🔰بند کشی آجر نما در اصل به ملاتی گفته می شود که در فاصله بین اجر نماها قرار می‌گیرد. ملات یا پودر بندکشی آجر نما از پلیمرهای پودری، سنگدانه‌های مناسب، سیمان، غلیظ کننده و افزودنی‌های شیمیایی مجاز تشکیل شده است که با ترکیب آن با آب، مخلوطی چسب مانند بدست می آید.

🔰با این ترکیب می توان درزهای خالی بین آجرها را با استفاده از قلم بندکشی آجر یا دستگاه بندکشی آجر نما پر کرد. همچنین بندکشی دیوار آجری باعث استحکام و چسبندگی بیشتر آجر نما روی سطح کار شده و به زیبایی کار می افزاید.

✳️مشخصات پودر بندکشی آجر نما 

🔸🔹رنگ پودر بندکشی: پودر بند کشی آجر نما در رنگ های متنوع برای استفاده در کنار رنگ های مختلف آجر نما و سنگ نما عرضه می‌شود.بندکشی آجر با سیمان سفید در نماهای داخلی بیشترین کاربرد را دارد که متناسب با رنگ آجر فضای زیبایی را ایجاد می کند.

🔸🔹پودر بند کشی آجر نما یکی از کاربردی ترین محصولات که باعث تسریع عملیات بندکشی می شود. این پودرها در رنگ های متنوع در بازار موجود می باشند و نسب به ملات و سایر مصالح، کیفیت بهتری دارند.

🔸🔹طول و ضخامت بند کشی آجر نما باید ۸ میلیمتر الی ۲۰ میلیمتر باشد. قطر سنگدانه ها نباید از ۱ میلیمتر بیشتر باشد و میزان سیمان به کار رفته در آن باید ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب باشد.

🔸🔹مقاومت پودر بندکشی: پودر بند کشی آجر با سیمان سفید مقاومت خوبی در برابر رطوبت محیط و آب های نزولی دارد و بر خلاف سایر مصالح بندکشی آجر نما یا ملات بندکشی، دچار انقباض و ترک نمی شود.

✳️مزایای استفاده از پودر بند کشی آجر نما چیست؟

💥مواد بندکشی آجر از برخی مصالح و مواد شیمیایی لازم کار و چسباندن آجر به دیوار تشکیل شده است. در کل بندکشی برای استحکام آجر و چسبندگی آن به دیوار و همچنین برای جلوگیری از نفوذ آب به سطح زیرین آجر و جلوگیری از تخریب آجر نما و افتادن آن بسیار لازم است. از دیگر خواص و مزایای پودر بند کشی آجر نما می توان گفت:

🔺افزایش کیفیت و سرعت عمل بندکشی آجر نسبت به سایر مصالح بندکشی؛
🔺چسبندگی و انعطاف پذیری؛
🔺منع ترک خوردگی درزهای آجر نما؛
🔺عدم انقباض؛
🔺شیک کردن نمای آجری

به مدیریت:مهدی حسینی

 

بندکشی آجرنما حسینی در دروازه ری قم , بندکشی آجرنما حسینی , بندکشی در قم , بندکشی آجرنما حسینی در دروازه ری , مزایای بندکشی آجرنما , هزینه ی بندکشی آجرنما , بندکشی نمای ساختمان ,