بوتیک مردانه 13 پلاس

? فروش انواع پوشاک مردانه با بهترین کیفیت

? فروش حضوری و آنلاین

? ارسال به سراسر کشور

❇️ویژگی‌های یک لباس مردانه خوب چیست؟

? شاید اگر سال‌ها پیش این سوال را از خود یا اطرافیان‌تان می‌پرسیدید، مهم‌ترین یا حتی تنها پاسخی که دریافت می‌کردید، کیفیت و رنگ لباس بود. اما در حال حاضر و با پیشرفت صنعت مد و وارد شدن آن به عرصه‌ی پوشاک زنانه و مردانه، آنچه از یک لباس مردانه انتظار می‌رود چیزی فراتر از کیفیت و رنگ ظاهری آن است.

? امروزه نکات و جزئیات ریزی در طراحی لباس‌های مردانه مورد توجه قرار می‌گیرند تا خریدار با پوشیدن لباس خود، احساس خاص بودن را داشته باشد. در دنیای جدید طراحی و مد، مواردی همچون دکمه‌های پیراهن مردانه، جیب‌ها، سرآستین‌ها و حاشیه‌های لباس نیز مورد توجه قرار می‌گیرند تا مردان شیک‌پوش بیشتر از گذشته به لباسی که می‌پوشند اهمیت بدهند.

? حالا دیگر لباس‌ و پوشاک مردانه از قالب یک پیراهن ساده یا پیراهن چهارخانه خارج شده و انواع طرح‌ها و مدل‌های جذاب در طراحی این نوع لباس‌ها مد نظر قرار می‌گیرند تا تمام سلیقه‌ها را پوشش دهند.

? نکته‌ی دیگری هم که این روزها در دنیای طراحی و تولید لباس مردانه بسیار مورد توجه قرار گرفته و توجه مردان را به خود جلب کرده، ست کردن و هماهنگ نمودن لباس است. ست کردن لباس با شلوار، کفش، کراوات، کت و یا حتی جوراب، کاملا در طراحی و پوشش لباس‌ مردانه مورد توجه قرار می‌گیرد.

به مدیریت:وحید صادق زاده

 

 

 

 

 

 

 

پوشاک , پوشاک مردانه , انواع لباس مردانه , بوتیک در رشت , بوتیک مردانه 13 پلاس در رشت , قیمت انواع لباس مردانه در رشت , شلوار مردانه , شلوار جین , شلوار اسلش , پیراهن مردانه , تیشزت مردانه , فروش آنلاین پوشاک مردانه در رشت , انواع سویشرت مردانه , بوتیک 13 پلاس ,