بورس جک سقفی و قالب فلزی نیما

قالب فلزی نیما

🔸 خرید و فروش جک و قالب فلزی 🔸
 همراه با متعلقات

🔸فروش انواع دریل هیلتی سنگ مینی و تمام ابزارالات صنعتی 🔸

به مدیریت : سجاد احمدی

شماره تماس :

09134230218

09301273996

0312436028

🔰 جک هایی که برای نگهداری ثابت و تحمل میزان باری که سقف ایجاد می کند ، مورد استفاده قرار می گیرند را جک سقفی می گویند.

🔰  این محصول برای تمامی سقف های ساختمان مانند طاق ضربی ، تیرچه بلوک ، یونولیت ، وافل و … به کار برده می شود که برحسب مکان مورد استفاده و نوع پروژه تفاوت هایی در نوع آن ایجاد می شود. تمامی سقف ها برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگه دارنده دارند که جک ساختمانی می تواند این کار را انجام دهد.

🔰 سقف هنگام ساخته شدن نیاز به تکیه گاهی دارد تا آن را نگه دارد و به پایین نریزد. نیاز استفاده از این محصول در بعضی از سقف ها به شدت محسوس است ، مانند سقف های قالب بتنی که حتما جک سقفی لازم دارند.

🔻 انواع جک سقفی

✳️ این محصول متنوع است و در بازار می توانید تمامی نوع های آن را تهیه کنید. انواع جک ساختمانی شامل موارد زیر می باشد.

🔸 جک های سقفی صلیب دار
🔸 جک سقفی بدون صلیب
🔸 جک سقفی U شکل عراقی
🔸 جک های شمعی
🔸 جک فلزی
🔸 جک تلسکوپی و …

💠 کاربرد جک سقفی

🔴 جک های ساختمانی کاربرد بسیاری دارند و برای انجام پروژه های عمرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی نمی کند شما یک خانه دو طبقه می سازید یا یک مجتمع تجاری چند طبقه یا برج های بزرگ و بلند مرتبه ، این محصول برای هر پروژه ساختمان سازی نیاز مبرم است.

🔴 این محصول برای کفراژبندی سقف ها و همچنین نگه داشتن بار سقف تا پایان ساخت آن طبقه مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد اصلی این محصول نگه داری سقف به صورت موقت است. آن چه که برای این محصول بسیار مهم است کیفیت خوب آن می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

🔴 کیفیت این محصول به خاطر این که بتواند میزان بار و فشار سقف را تحمل کند و دوم این که در زمین های سست و ناهموار بتواند بایستد شایان توجه است. یعنی جک به اعماق زمین فرو نرود که خود مشکلات بیشتری به وجود می آورد.

🌀 قالب فلزی

⚡️ قالب های فلزی بتن در حقیقت ظرف ها یا قالب هایی هستند که می توانند موقت یا ثابت باشند . از این نوع قالب ها برای نگهداری میگرد ها و بتن خیس تازه استفاده می کنند .

⚡️ قالب بندی بتن قسمت عمده ای از مخارج ساخت و اجرای اسکلت های بتنی و اجزای بتنی ساختمان را به خود اختصاص می دهد. هزینه مصالح ، ساخت و اجرای قالب های بتنی بستگی به شکل قالب بتن و دشواری ساخت آن و نوع مصالح مصرفی دارد که در برخی موارد ممکن است قالب بندی بتن تا بیش از 75 درصد هزینه یک عضو بتنی را به خود اختصاص می دهد .

⚡️ یکی از ویژگی های قابل توجه این نوع قالب این است که سرعت ساختمان سازی را بالا برده و باعث صرفه جویی در زمان می شود بنابراین در پروژه هایی که باید در زمان کوتاهی به انتها برسند استفاده از این نوع قالب ها می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد .

⚡️ از دیگر مزایای این قالب های فلزی بتنی می توان به قابلیت جمع شدن ، استفاده مجدد ، حمل ونقل آسان و از همه مهمتر قابلیت انبار کردن راحت آن اشاره کرد .

⚜️ قالب فلزی انواع مختلفی دارد :

🔻 قالب فلزی برای سنگفرش ها ، مانع یا حصار ها ، پیاده رو ها ، دیوارها ، مخصوص برای پل های ، مخصوص ساختمان ها ، ستون ها ، تونل و ….. که با توجه به نیاز پروژه ها انتخاب می شوند.

🔻 برای ساخت قالب های فلزی با توجه به وزن وکاربرد می توان از فلز های مختلفی برای ساخت آن ها استفاده کرد . قالب فلزی بتن پیاده رو ها در جنس آلومینیوم و آهن نیز موجود می باشد . لازم به ذکر است که قالب های فلزی بتن فولادی که در نوع مرغوب و با کیفیت موجود می باشند ، توسط روش های مختلفی چون گالوانیزاسیون آبکاری شده و در برابر زنگ زدگی ، فرسایش و پوسیدگی مقاومت بالایی دارند .

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

بورس جک سقفی و قالب فلزی نیما در اصفهان , بورس جک سقفی و قالب فلزی در اصفهان  , قالب فلزی در اصفهان , جک سقفی در اصفهان  , جک سقفی و قالب فلزی نیما , انواع جک سقفی , انواع قالب فلزی , قیمت جک و قالب فلزی ,  جک و قالب ساختمانی , ارتفاع جک ساختمانی , انواع جک ساختمانی , فروش جک و قالب ساختمانی , قیمت جک ساختمانی , قیمت جک فلزی ,