Address & Contact

Our Address

تهران،خیابان نارمک،بالاتر از مسجد جامع نارمک،پلاک ۲۲۱

Telephone

بیمه کارآفرین کد نمایندگی 9430 

☂️ انواع بیمه نامه ها شامل : بیمه آتش‌سوزی ، بیمه اتومبیل ، بیمه های زندگی ، بیمه مهندسی ، بیمه اشخاص ، بیمه مسئولیت ، بیمه باربری و طرح های خاص ، بیمه انرژی ، بیمه های اتکایی ، بیمه مسافرتی☂️

بیمه کارآفرین کد نمایندگی 9430

☂️ بیمه خودرو چیست؟

استفاده از خودرو از الزامات زندگی امروزی است و باید به یاد داشت که حوادث و سوانح رانندگی می تواند زندگی ماهر ترین رانندگان را نیز تهدید کند. جبران هزینه خسارت های ناشی از تصادف‌ها و حوادث رانندگی روز به روز افزایش می یابد و معمولا جبران این خسارت ها از توان مالی دارندگان یا رانندگان خودرو خارج است. انتقال بخش قابل توجهی از این ریسک به شرکت های بیمه و خرید بیمه های اتومبیل می تواند مناسب ترین راه‌حل قلمداد شود، زیرا با خرید بیمه نامه مناسب در صورت وقوع حادثه برای راننده، سرنشینان خودرو، اشخاص ثالث و یا خودرو آسیبی وارد شود، پوشش های بیمه ای می تواند با جبران بخش قابل توجهی از هزینه ها، آسایش خیال را برای بیمه شده به ارمغان آورد. این گروه بیمه ای مشتمل برسه رشته بیمه بدنه، شخص ثالث و حوادث سرنشین می باشد.

☂️ بیمه شخص ثالث و حوادث راننده

بر اساس قانون بیمه اجباری اشخاص ثالث، همه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی موظف هستند، برای مسئولیت خود را در قبال اشخاص ثالث برای جبران خسارت‌های مالی و جانی از یکی شرکت های بیمه داخلی، بیمه خریداری نمایند. پوشش این بیمه نامه به دو بخش اصلی مالی و جانی تقسیم می شود. مسئولیت بیمه گر در قبال جبران خسارت های جانی بر اساس رقم دیه سال اخذ بیمه نامه تعیین می شود. چنانچه به واسطه وقوع حادثه، راننده نیز آسیب ببیند، پوشش حوادث راننده می تواند این خسارت را تا سقف سرمایه بیمه نامه جبران نماید.

☂️ بیمه بدنه

این بیمه نامه خسارت های وارد شده به خودروی مقصر حادثه را تا سقف سرمایه خریداری شده جبران می نماید. هم‌چنین در صورتی که بیمه شخص ثالث مقصر خودرو نتواند هزینه کلیه خسارت های وارد به خودرو را تقبل نماید، بیمه بدنه می تواند این هزینه را جبران نماید.
برخی از رایج‌ترین پوشش های این بیمه شامل موارد ذیل است:
حادثه (کلی یا جزئی)
برخورد خودرو با یک جسم ثابت یا متحرک
واژگونی خودرو
حریق (آتش سوزی، صاعقه، انفجار)
سقوط خودرو
سرقت کلی
هم‌چنین با پرداخت حق بیمه اضافه برای خطرات ذیل نیز امکان اخذ پوشش مهیا است:
سرقت جزئی قطعات و لوازم
شکست شیشه (پوشش هدیه بدون دریافت حق بیمه)
سیل، زلزله، آتشفشان، طوفان، تگرگ و گردباد
هزینه ایاب و ذهاب
نوسانات قیمت
پاشیده شدن مواد شیمیایی(پوشش هدیه بدون دریافت حق بیمه)

☂️ بیمه کارآفرین برای ارائه خدمات مناسب تر به بیمه شدگان از نرم افزار ویسمن برای بازدید اولیه بهره گرفته است و تا حد امکان فرایند خرید بیمه نامه را برای متقاضیان تسهیل کرده است. هم چنین در زمان وقوع خسارت نیز، با انجام کارشناسی های فنی، به مناسب ترین صورت ممکن خسارت بیمه شدگان را پرداخت می نماید.

☂️ در بیمه نامه ثالث و سرنشین نیز شرکت بیمه کارآفرین علاوه بر پرداخت خسارت آنی در خسارت های مالی، سعی دارد خسارت های جانی را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت نماید تا بتواند گوشه ای از خسارت های معنوی وارده را جبران نماید.
هم چنین از مزایای پرداخت خسارت بیمه بدنه بیمه کارآفرین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پرداخت خسارت بدون دریافت لوازم بازیافتی از بیمه گذار
پرداخت هزینه افت قیمت بدون دریافت حق بیمه و یا پوشش اضافی
پرداخت خسارت بدون کسر شدن سرمایه بیمه و بدون نیاز به ثبت الحاقیه ترمیم سرمایه
پرداخت خسارت سرقت درجا تا 10% کل سرمایه
پرداخت خسارت مازاد مقصر حادثه خودروهای نامتعارف بدون حذف تخفیف عدم خسارت سال بعد
پرداخت خسارت های دارای مقصر حادثه تا سقف 300.000.000 ریال بدون اعلام شکایت بیمه گذار از مقصر حادثه

بیمه کارآفرین کد نمایندگی 9430

مدیریت : آزاده کمانی

پرداخت اقساط بیمه کارآفرین  , تکمیل درمان خانواده کارآفرین , بیمه عمر کارآفرین , karafarin bank , نمایندگی بیمه کارآفرین ,