اجرای کامپوزیت ترسیم در زنجان

طراحی و ساخت انواع حروف های برجسته چلنیوم،پلاستیک، استیل و…

انواع تابلو چلنیوم :

?تابلو چلنیوم ساده

اجزاء تشکیل دهنده این نوع تابلو تبلیغاتی شامل لبه چلنیوم ، پلکسی گلاس ، pvc ، smd و منبع تغذیه می باشد که با ظاهری ساده و در رنگهای مختلف پلکسی گلاس ساخته و طراحی می شوند .

?تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

در این روش از دو پلکسی گلاس با رنگهای متنوع بهره می برند که این کار جلوه زیباتری به تابلوی تبلیغاتی می بخشد .

?تابلو چلنیوم RGB

ساخت تابلو چلنیوم به شیوه RGB با بکارگیری SMD های RGB و بورد کنترل و پلکسی گلاس سفید انجام می گیرد .

?تابلو چلنیوم فول کالر

نوع دیگری از انواع تابلوهای چلنیوم است که این نوع تابلو چلنیوم با بهره گیری از برد کنترل مخصوص قابلیت نمایش تعداد رنگهای بیشتر تا حدود ۱۶ میلیون رنگ دارد .

?تابلو چلنیوم پانچ

کاربری این شیوه از تابلوسازی فقط مختص به چلنیوم نیست بلکه این روش در تابلو برجسته استیل و تابلو نئون پلاستیک نیز کاربرد دارد . در این شیوه از ساخت تابلو تبلیغاتی ، حروف برجسته با استفاده از اشکال مختلف هندسی مانند دایره یا ستاره توسط دستگاه لیزر برش داده شده و بر روی پلکسی گلاس پانچ می شود ؛ در مرحله بعد به دلیل عبور نور از قسمت برش داده شده نور دچار شکستگی شده و در نتیجه نمای زیباتری به تابلو تبلیغاتی می دهد . این نوع تابلو تبلیغاتی با نام های مختلفی همچون تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای فراخوانی می شود.

?تابلو چلنیوم کریستال

در ساختار این مدل از تابلو چلنیوم از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال استفاده می شود البته لازم به ذکر است که از دانه های کریستال می توان در ساخت تمام تابلوهای تبلیغاتی که با استفاده از حروف برجسته ساخته می شود بهره جست .

✅نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها و از جنس ورق آلمینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود.

به مدیریت:آقای بهروز احمدی

 

 

 

 

 

 

تابلو ,  تابلوسازی ,  تابلوسازی در زنجان ,  انواع تابلو ,  تایلو چلنیوم ,  تابلو حروف برجسته ,  انجام خدمات لیزر ,  کامپوزیت ,  تابلوسازی ترسیم در زنجان ,  تابلو چلنیوم کریستال ,  تابلو چلنیوم پانچ ,  تابلو چلنیوم ساده , طراحی و ساخت انواع حروف برجسته ,  ساخت تابلو برجسته در زنجان , اجرای کامپوزیت در زنجان ,