گروه تابلوسازی سایه روشن

✅ گروه تابلوسازی سایه روشن طراحی و ساخت انواع تابلوهای مدرن تبلیغاتی سردرب فروشگاهها ، شرکتهای دولتی و خصوصی

ساخت انواع حروف برجسته

چلنیوم ساده ، دوبل الماسی ، طلایی آینه ای استیل رینگی و دوبل ، استیل دوغی ، استیل آندرانیک

حروف لاس وگاسی  و کادر لاس و گاسی دور تابلو و حروف برجسته وکیوم ( سه بعدی )

🔴تابلو چلنیوم:
💎از یکی از معروفترین و پرکاربردترین و پرتقاضا ترین نوع تابلوهای حال حاضر تابلوهای چلنیوم می‌باشد. در تابلوهای چلنبوم حروف به شکل برجسته ساخته می‌شوند و در آنها نور کار می‌شود و می‌توانند روی هر سطحی قرار بگیرند و نمای زیبایی را ایجاد کنند.

💎این حروف از یک سطح پلاستیکی با رنگ دلخواه و لایه ای چلنیوم با قابلیت انتخاب رنگ ( نقرهای، طلایی، مشکی و سفید) در محیط آن تشکیل می‌شوند. در این نوع تابلو می‌توان زیر حروف یک نور اضافه هم قرار داد تا باعث بهتر دیده شدن و جذاب تر شدن تابلو می‌شود.

🔴تابلوهای ال ای دی (LED) ثابت:
💎این تابلوها با چراغ‌‌‌های کوچک LED ساخته می‌شوند و هر طرحی روی آنها قابل اجراست و تنوع رنگ زیادی را دارا هستند. در این نوع از تابلو سازی می‌توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روی LED‌ها نصب کرد و یا از LED‌‌‌های RGB استفاده کرد. این نوع تابلوها دارای جذابیت و زیبایی مناسبی هستند.

🔴تابلوهای ال ای دی (LED) روان:
💎تابلوهای LED روان در ۲ مدل تکرنگ و مولتی کالر (تلویزیونی) عرضه می‌شوند. در راستای این نوع از تابلو سازی می‌توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نا محدود با افکت‌‌‌های زیبای گرافیکی به نمایش گذاشت.

💎در تابلو‌‌‌های تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی (توسط LED‌‌‌های خاموش ) و متون و نقش‌ها به رنگ انتخابی شما دیده می‌شوند. در تابلوهای مولتی کالر اما شما شما یک تلویزین کامل در اختیار دارید که می‌توانید هر تصویر فیلو و طرحی را به نمایش بگذارید.

به مدیریت :حسین شموسی

http://www.shahr-chap.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تابلو چلنیوم املاک

چلنیوم دوبل الماس

 

 

 

تابلو عطاری گلها

چلنویم دوبل الماسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شهر چاپ , تبلیغات شهر چاپ , شهر چاپ اهواز , چاپ کارت ویزیت , چاپ افست , چاپ لیبل , چاپ تراکت , چاپ فاکتور , ساخت طراحی و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی و نماکامپوزیت , چلنیوم دوبل الماسی , ساخت طراحی و اجرای انواع تابلوهای تبلیغاتی در اهواز ,  نما کامپوزیت در اهواز, گروه تابلوسازی سایه روشن در اهواز ,