ستایشگر

ستـایشــگر

  

( ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی )

 

?ساخت و اجرای انواع تابلو های مدرن و کلاسیک تبلیغاتی

?انواع حروف برجسته،چیلینوم،استیل،پلاستیک،لاسوگاسی،لایت باکس

?تابلو فلکسی،بنری،چاپ یودی،چاپ معکوس،پشت نور و بدون نور

?بالاترین کیفیت، بهترین قیمت، در اسرع وقت

?با پیشرفت تکنولوژی ساخت انواع تابلو مرسوم شده است و در ساخت آن ها روش های مختلفی به کار گرفته می شود

 انواع تابلو های تبلیغاتی 

تابلوهای فلکسی :

?در این نوع تابلو رویه فلکس به راحتی تعویض شده و در صورتی که پس از یک مدت نیاز به تغییر طرح این تابلو داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به روز کنید. معمولا به صورت سالیانه مهتابی های استفاده شده در این نوع تابلو را تعویض می کنند، از تابلو تبلیغاتی فلکسی برای سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده می شود.

حروف برجسته پانچی :

?در این نوع حروف لبه ها با چلنیوم به صورت پانچی کار می شود.

تابلو برجسته حروف چلنیوم :

?در ساخت تابلو چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود، لبه های چلنیوم از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند، این نوع تابلوها را با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط دستگاه های سازنده حروف جلنیوم و دستگاه لیزر و سی ان سی می سازند.

?جنس آلومینیومی این نوع حروف باعث شده به راحتی بتوان هر نوع طرحی را بر روی آن پیاده سازی نمود.

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای :

?تابلوهای حروف برجسته استیل ستاره ای یا استیل لبه پانچ یکی از مدل های حروف برجسته استیل می باشند. این نوع حروف با پلاستیک یا لبه چلنیوم ساخته شده و در ساخت آن ها از لامپ smd داخل حروف برجسته به کار گرفته شده و نور ملایمی که از آن ساطع می شود توجه مردم را بخود جلب می کند.

تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :

?در ساخت این نوع تابلوها از رنگ های متنوع و طرح های فانتزی استفاده می شود.

حروف استیل :

?انواع مختلفی از حروف استیل همانند: حروف استیل طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای براق، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود است.

حروف برجسته استیل :

?در گذشته از آلیاژی از جنس برنز یا برنج برای ساخت آن استفاده می شد، برنز و برنج به مرور سیاه شده و نیاز به پرداخت دارند، اما در حال حاضر از استیل برای حروف برجسته این نوع تابلو استفاده می شود.

تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی  :

?در ساخت این نوع تابلو از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متفاوت استفاده می شود.

تابلوهای فلزی :

?حروف برجسته ای که در این تابلوها به کار می رود از جنس فلز یوده و از این رو نور را از خود عبود نمیدهد، برای نورپردازی در این نوع تابلوها در نصب این نوع تابلو از سطح پایه ای استفاده می کنند، این پایه باعث ایجاد فاصله ای از سطح شده و در این فضا لامپ های smd را قرار می دهند.

تابلوهای رینگی :

?در این نوع تابلو حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز است، وجود پلاستیک در حروف باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود.

تابلو حروف برجسته سه بعدی :

?در ساخت این نوع تابلو می توان انواع افکت های زیبا که در سایر تابلوها امکانپذیر نمی باشد، به راحتی ایجاد کرد.

به مدیریت :  عباس ستایشگر 

 

 

✅تابلو کامپوزیت :
یکی از انواع تابلو تبلیغاتی تابلو سازی کامپوزیت می باشد که امروزه جایگاه خاصی به خاطر تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوای و شکل پذیری خوب باعث شده است که بسیاری از تابلو سازان داخلی از این نوع مصالح به عنوان پیکره اصلی تابلو استفاده نمایند.
کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روز ها در میان معماران و طراحان نما رواج یافته است.
این ماده بعلت دارا بودن خصوصیاتی چون سبکی، عایق بودن، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر شرایط جوی و جلال خاص خود، تمام نیاز های سازندگان را برآورده کرده است و به همین خاطر به صورت یکی از مصالح خاص و شیک مطرح می شود.

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی در شیراز , تابلوهای تبلیغاتی رسام  , تابلو های مدرن و کلاسیک تبلیغاتی , قیمت تابلوی تبلیغاتی , تابلوهای فلکسی , تابلوهای پشت بامی , تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی , انواع تابلوهای تبلیغاتی

✅تابلو پشت بامی :
این گونه تابلوها برای نصب در نقاط مرتفع و پشت بام ها مناسب می باشند. برای زیرسازی این نوع تابلو از پروفیل آهن استفاده می شود، حروف برجسته ای که در تابلوهای پشت بامی استفاده می شوند از جنس چلنیوم، حروف پلکسی و یا استیل می باشند.

✅تابلو فلکسی :
در این نوع تابلو رویه فلکس به راحتی قابل تعویض میباشد و در صورتی که پس از یک مدت نیاز به تغییر طرح این تابلو داشته باشید به راحتی می توانید طرح آن را تغییر داده و به روز کنید.
معمولا به صورت سالیانه مهتابی های استفاده شده در این نوع تابلو را تعویض می کنند، از تابلو تبلیغاتی فلکسی در مواردی همچون سر درب مغازه و شرکت ها، بیلبوردها و فروشگاه ها استفاده می شود.

✅تابلو حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :
در ساخت این نوع تابلوها از رنگ های متنوع و طرح های فانتزی استفاده می شود.

✅تابلو استیل :
گونه های متفاوتی از حروف استیل همانند: حروف استیل طلایی براق، طلایی خش دار، نقره ای براق، نقره ای خش دار، دودی و مسی موجود وقابل ساخت و عرضه میباشد.

    

✅تابلوسازی حروف پلاستیک یا پلکسی :
در تولید این نوع تابلو تبلیغاتی از طلق های پلکسی گلاس در رنگ های متفاوت استفاده می شود.

✅تابلو تبلیغاتی ترکیبی :
در این نوع تابلو تبلیغاتی ،حروف برجسته ترکیبی از پلاستیک و فلز است، وجود پلاستیک در حروف باعث ایجاد فضایی برای عبور نور می شود.

✅تابلو تبلیغاتی سه بعدی :
در ساخت این نوع تابلو می توان انواع افکت های زیبا که در سایر تابلوها امکانپذیر نمی باشد، به راحتی ایجاد کرد.

✅تابلو چلنیوم :
در ساخت حروف چلنیوم از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم استفاده می شود، لبه های چلنیوم از جنس آلومینیوم بوده و زیبایی فوق العاده ای دارند.
این نوع تابلوها اغلب با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط دستگاه های سازنده حروف چلنیوم و دستگاه لیزر و سی ان سی ساخته میشوند. تابلو چلنیوم خود انواعی دارد که در ادامه به آن اشاره شده است.

✅حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم :
یکی از انواع تابلو تبلیغاتی حروف برجسته پلاستیک سه بعدی می باشد، ساخت حروف برجسته پلاستیک سه بعدی در تابلوسازی اندیشه افتاب کاملا انحصاری بوده دیگر از روشهای سابق ازقبیل استفاده از المنت و یا حرارت مستقیم آتش جهت عملیات خم کاری استفاده نمی شود.

 

 

 

 

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی رسام , ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی در شیراز ,  انواع تابلوهای تبلیغاتی , قیمت تابلوهای تبلیغاتی در شیراز , تابلو کامپوزیت , تابلو چلنیوم , تابلو حروف فلزی ,