Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی شاهین دژ خیابان جهاد روبروی اداره جهاد کشاورزی ساختمان ائل فرش

تولید و طراحی تابلو فرش پرفروش فایل های طراحی فرش ائل فرش 

⚜️ تولید و طراحی تابلو فرش پرفروش⚜️

⚜️ فایل های طراحی فرش⚜️

تابلو فرش ائل فرش

⚜️ تابلو فرش یا فرش‌های تابلویی عموما به فرش‌هایی اطلاق می‌شود که جنبه‌ی تزئینی دارند و در زمره‌ی فرش‌های ریزبافت به شمار می‌روند. خانواده‌های ایرانی از دیرباز به آراستن منازل خویش با فرش‌ها و تابلو فرش‌های نفیس عادت داشته و دارند. تابلو فرش به ویژه از نوع دستی آن اصالت شرقی داشته و به طور خاص متعلق به ایرانیان است. تابلو فرش‌ها حتی می‌توانند کادوی مناسب و درخوری برای عروسی‌ها باشند.

⚜️ تابلو فرش‌ها از جهت طرح و نقش طیف وسیع‌تری نسبت به فرش‌ها دارند که این طرح‌ها هم می‌توانند ساده و سنتی باشند و هم فانتزی و مدرن؛ طرح‌هایی هم چون انواع پرنده، منظره و گل، طبیعت، حیوانات، خوشنویسی، وان یکاد، مینیاتور، چهره و تندیس از پرطرفدارترین نقش‌ها در تابلو فرش هستند.

⚜️  علاوه بر این بعضی طرح‌ها براساس علاقه‌ی طرفداران تابلو فرش به محل زندگی و سبک زندگی بافندگان به وجود آمده است مانند طرح خانه‌های روستایی، کوچ عشایر و حتی حیواناتی همچون اسب و ببر. هم‌چنین برخی از افراد عکس چاپی خود و یا خانواده‌ی شان را بر روی فرش‌های کوچک و بزرگ سفارش می‌دهند و شکوه زیبایی را برای خانه‌ی‌شان به ارمغان می‌آورند.

⚜️ امروزه نیز طرح‌هایی که حاکی از یک برش از تاریخ و یا داستانی هستند، تبدیل به نقشی بر روی فرش‌های ماشینی و یا دستباف می‌شوند. شام آخر، شاعر جوان و ملک سلیمان از این دست‌اند.

مدیریت : بابک قابل نژاد سردرودی

09143113013
۰۹۱۲۵۸۴۲۸۲۲

 

 

تابلو فرش قیمت , تابلو فرش , قیمت تابلو فرش ابریشم , نقشه تابلو فرش ,