Address & Contact

Our Address

بم،خیابان بوعلی،چهارراه ملاصدرا(دلگشا)،نبش بوعلی 24

Telephone

تابلوسازی گالاتا در بم

✳️تابلوساز گالاتا مجهزترین کارگاه تابلوسازی و با استفاده از بهترین و مرغوبترین ملزومات تابلو سازی و گارانتی معبردر شهرستان بم میباشد و با انتخاب تابلو گالاتا میتوانید از تخفیف ویژه و هدایای تبلیغاتی و غیره بهرمند شوید

*** تخصصی ترین کارگاه تابلو سازی در زمینه ساخت انواع تابلوهای جذاب و زیبا لبه سوئدی و استیل و وکیوم ***

✳️تابلو چلنیوم 

🔺اغلب افراد تابلوی تبلیغاتی را با نام تابلو چلنیوم می‌شناسند. تابلو چلنیوم از مشهورترین ابزارهای تبلیغاتی است که استفاده‌‌‌های بسیار گسترده ای دارد. رستوران‌ها , مغازه‌ها , بانک‌ها , مجتمع‌ها و طیف وسیعی از اماکن از تابلو چلنیوم استفاده می‌کنند.

🔺این تابلو که از محبوب ترین انواع تابلو تبلیغاتی نیز به شمار می‌آید دارای رنگ‌‌‌های متنوعی است و به دلیل نصب حروف برجسته بر روی آن به نام تابلوی حروف برجسته نیز شناخته می‌شوند.

به مدیریت:گلپایگانی
09198412788
09137610617
✳️مزایای چلنیوم 

💫آنچه باعث تمایز چلنیوم نسبت به سایر محصولات مشابه می شود ، کیفیت بالای این محصول است . به نحوی که در برابر گرما ، سرما و اشعه خورشید مقاوم است .

💫مزیت دیگر این محصول عایق بودن آن در مقابل ورود آب و گرد و غبار است . این عمل از طریق نوار اسفنجی گردگیر در اطراف محصول انجام می شود . عایق رطوبت مانع ورود آب به مدار تابلوی چلنیوم می­ شود و از سوختگی مدار جلوگیری می­ کند.

💫از مزیتهای دیگر محصول ، وجود روکش محافظ نایلونی روی قطعات است . این امر باعث جلوگیری از خط و خش بر روی چلنیوم می­ شود . این روکش در مراحل ساخت و نصب بر روی قسمت براق خواهد ماند و پس از نصب باید از روی آن جدا شود . در غیر اینصورت در اثر مواجه با نور آفتاب تنها با استفاده از موادی همچون اسپری چسب 1-2-3 قابل جدا شدن است .

💫از دیگر مزیت ها می توان به تنوع در اجرا ، طرح و رنگ اشاره کرد .

💫زیبایی و درخشندگی خارق العاده ای که این تابلو به نمایش می گذارد ، در هیچ یک از تابلوهای دیگر قابل اجرا نیست .

✳️تابلو ترموود

💎در واقع به تابلو هایی چوبی که در سر در مغازه ها و فروشگاه ها به عنوان معرفی برند و تبلیغات شغلی نصب میشود گفته می شود.انواع مختلف و متفاوتی از لحاظ جنس به کار رفته در این نوع از تابلو های تبلیغاتی وجود دارد که تفاوت آنها صرفآ از لحاظ مواد تشکیل دهنده آن است و دامنه گسترده ای را از کامپوزیت و پلاستیک و فلز تا فلکسی و چوب شامل می شود.

💎با توجه به گستردگی و همه گیر شدن چوب ترمووود و همچنین تبدیل شدن به مد روز نوع جدید آن که پایه و بیس تشکیل دهنده آناز چوب ترموود می باشد به شکل چشم گیری در ایران و کشورهای دیگر به کاربرده می شود.

نما ترموود

✳️مزایای تابلو ترمووود

🔸🔹 سبک بودن

🔸🔹 طبیعی بودن

🔸🔹 ضد کپک بودن و حشره خوار نبودن

🔸🔹 نصب آسان

🔸🔹 قیمت مناسب

🔸🔹 تنوع رنگی بسیار بالا

🔸🔹 دوام و ماندگاری زیاد

✳️تابلو کامپوزیت 

💥تابلو های کامپوزیت به صورت ساده یا ترکیبی از رنگ ها و متریال های مختلف ساخته می شود.استفاده از انواع تابلوهای کامپوزیت به علت مزیت های منحصر به فردش، بین مشاغل مختلف جایگاه ویژه ای دارد. از تابلوهای کامپوزیت برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی داخلی، خارجی و تابلوهای راهنمایی استفاده می شود.

✳️کاربرد تابلوهای کامپوزیت 

⚡️از تابلوهای کامپوزیت در صنعت تبلیغاتی، خودروسازی، ساختمان سازی، هواپیما سازی و دیگر صنایع استفاده می شود.

⚡️از متریال کامپوزیت برای زمینه حروف در این تابلوها استفاده می شود.

⚡️نوع حروف به کار رفته، در تابلوهای کامپوزیت عبارتند از: حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته پلاستیکی، حروف برجسته فلزی، حروف برجسته استیل و حروف برجسته دیگر.

 

تابلو لبه سوئدی جذاب

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو لبه هندی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

نئون فلکسی
 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو چلنیوم پانچ(الماسی)

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو لبه پلاستیک

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تابلو فلز مات با نور اندریک

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
لبه استیل پانچ

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو استیل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو خز دار

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تابلو کروم

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
باکس لبه استیل رینگی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
باکس استیل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تابلو استیل
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
استیل نقره ای خش دار

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

استیل پلکسی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تابلو وکیوم

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو لاسوگاسی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
تابلو کریستالی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

استیل با دوغی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
استیل رینگی و پلکسی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تابلو جذاب سه بعدی و بینهایت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت اجرا نصب تابلو چلنیوم ترموود کامپوزیت تابلوسازی گالاتا در بم کرمان , تابلوسازی گالاتا در کرمان , تابلوسازی گالاتا در بم , نصب تابلو چلنیوم در بم , اجرای تابلو چلنیوم در بم , ساخت تابلو چلنیوم در بم , ساخت تابلو ترموود در بم , اجرای تابلو ترموود در بم , نصب تابلو ترموود در بم ,  قیمت تابلو چلنیوم در بم , قیمت تابلو کامپوزیت در بم , تابلوسازی گلپایگانی در بم ,