برق کشی ساختمان دوربین دزگیر اعلام حریق

☑️ تاسیسات برقی

◾️ با توجه به نام آن، نوع تجهیزات مشخص است که برای انواع سیستم های روشنایی، آنتن های مرکزی، اطفا حریق، این عنوان را به کار می برند. این تاسیسات باعث فراهم شدن برق مورد نیاز برای ساختمان می شود. انواع سیم کشی های مختلف و فراهم کردن شرایط ایمن برای آن ها از نکات مهمی است که باید در مطالب بعدی به آن اشاره شود.

◾️توجه به نوع توزیع برق به منظور ایجاد مسیر انشعابی برای آن، نیز نیازمند تجهیزات با کیفیت و دستکاری افراد ماهر و متخصص است. وجود فیوز، در تابلو توزیع برق که در اثر نوسانات برقی موجب قطع آن می شود باید توسط مهندسین ساختمانی اجرا و نصب شود.

☑️ تاسیسات روشنایی

◾️ اگر به برخی از آپارتمان های حومه شهر وارد شده باشید در بالا فتن از پله ممکن است خطای روشنایی وجود داشته باشد. اگر قوانین مقررات ملی ساختمان مورد توجه قرار گیرد، عدم روشنایی در راه پله ها به محض ورود ساکنین یک تخلف است که باید توسط مدیر ساختمان پاسخ داده شود. راه پله ها، آسانسور و تمام راه های ورودی و خروجی باید روشنایی زیادی داشته باشند تا افراد به محض ورود و خروج با مشکلاتی مواجه نشوند.

◾️ اگر در ساختمان های لوکس و مجلل استخر و سونا نیز وجود داشته باشد به دلیل حفظ امنیت و بالا بردن سلامت جانی ساکنین باید سیستم های روشنایی از ترانس ۱۲ ولت استفاده کنند. البته بهره گیری از بریرهای مناسب برای این کار نیز در تراس کاهنده نیاز است.

☑️ تاسیسات مربوط به اطفای حریق

◾️ وجود سنسورهای الکتریکی در این سیستم باعث می شود تا در زمان ایجاد آتش سوزی مداخلات لازم انجام گیرد تا میزان خسارت تا حدود بسیار زیادی کاهش یابد. سیستم اطفای حریق در ساختمان معمولا در قسمت های مهم آپارتمان و در نزدیکی سقف نصب می شوند.

◾️وجود آب پاش که در زمان احساس خطر وارد عمل می شود از امتیازات مثبت به این نوع تاسیسات است. اگر گازهای سمی و یا شهری در ساختمان پخش شود سنسورهای این تجهیزات به صورت خودکار روشن شده و کنترل امور را به دست می گیرند.

 مدیریت :آقای هاشمی

09306891454

 

 

 

 

برق کشی ساختمان در ورامین تهران , دوربین در ورامین تهران , دزگیر اعلام حریق در ورامین تهران , برق صنعتی , برق ساختمان , تاسیسات ساختمانی و صنعتی , دوربین مداربسته , دزدگیر ,