عرضه کلیه لوازم تاسیسات ساختمانی و کشاورزی هاینس گروپ در سنندج

تاسیسات ساختمانی و کشاورزی آگرین آبشار زاگرس

✳️تاسیسات ساختمانی

💠تاسیسات ساختمانی در مجموع سیستم های بکار رفته در ساختمان و همچنین نحوه ی صحیح اجرای آنها در ساختمان می باشند. ساخت و ساز ساختمان ها از مجموعه ای سیستم ها و اجزا مختلف تشکیل شده که وجود هریک از آنها الزامی است و توسط مهندسین طراحی و انجام میشود.

تاسیسات مکانیکی که به نوعی اصلی‌ترین بخش تاسیسات ساختمانی است و قلب تپنده آن محسوب می‌شود.

🔰تاسیسات مکانیکی به ۲ دسته کلی دیگر تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

🔻تاسیسات مکانیکی ساختمانی

🔻تاسیسات مکانیکی صنعتی

🔰برخی از مهم‌ترین لوازم تاسیسات مکانیکی عبارتند از:

🔻تاسیسات حرارتی (گرمایشی و سرمایشی)
🔻تاسیسات بهداشتی (آب و فاضلاب)
🔻تاسیسات گاز رسانی
🔻تاسیسات استخر
🔻تاسیسات آتش نشانی
🔻سیستم تهویه مطبوع

✳️تاسیسات حرارتی، از مهم‌ترین لوازم تاسیسات:

💠یکی از مهم‌ترین لوازم تاسیسات ساختمان، تاسیسات حرارتی (هم سرمایشی و هم گرمایشی) نام دارد. این بخش از تاسیسات وظیفه دارد تا دمای محیط را در تابستان خنک و در زمستان گرم کند تا ساکنان بتوانند زندگی راحتی داشته باشند.
سیستم سرمایشی ساختمان
سیستم گرمایشی ساختمان

✳️تاسیسات بهداشتی (آب و فاضلاب):

💠تامین آب آشامیدنی واحدهای موجود در یک ساختمان و از طرفی خارج کردن فاضلاب تولید شده توسط ساکنین در واحدهای مختلف اصلی‌ترین وظیفه تاسیسات بهداشتی عنوان شده است.

✳️ تاسیسات گاز رسانی:

💠از لوازم تاسیسات ساختمانی است و به نوعی کلیه لوله‌کشی‌ها و شبکه‌سازی‌های صورت گرفته برای انتقال انرژی گاز به تمامی واحدها و بخش‌های ساختمان را شامل می‌شود.

✳️سیستم تهویه مطبوع:

💠از دیگر لوازم تاسیسات ساختمانی که در دسته تاسیسات مکانیکی قرار می‌گیرند، می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. تهویه مطبوع (Heating، Ventilation، and Air Conditioning) که به اختصار HVAC خوانده می‌شود، به سیستم‌های مختلفی اطلاق می‌شود که برای انتقال هوا بین مناطق داخلی و خارجی، همراه با گرمایش و سرمایش ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شوند.

مدیریت:مرادی

 

 

 

 

 

 

تاسیسات حرارتی  تاسیسات بهداشتی , تاسیسات گاز رسانی , تاسیسات استخر , تاسیسات آتش نشانی , سیستم تهویه مطبوع , تاسیسات ساختمانی و کشاورزی آگرین آبشار زاگرس ,