Address & Contact

Our Address

تهران،بازار آهن

Telephone

توزیع و فروش لوله های سپنتا، ساوه، سپاهان و مانسیمان لوله پاییزان در بازار آهن

✳️لوله مانیسمان 

💫لوله مانیسمان یا لوله بدون درز امروزه در صنعت کاربرد ویژه ایی پیدا نموده است. به طور کلی، لوله های مانیسمان به دلیل نداستن درز در ساختار آنها، یکی از گزینه های کارآمد و اساسی در صنایع حساس به شمار می روند.لوله مانیسمان، برای استفاده در خطوط فشار قوی، سیلندرهای هیدرولیک، خطوط انتقال نفت و گاز، کاربرد دارد.

💫ناگفته نماند که در صنایع مختلفی نظیر حفاری و صنایع نفت و گاز نیز استفاده از این نوع لوله در طیف وسیعی صورت می گیرد. همچنین به علت استحکام و مقاومت بالا، لوله مانیسمان یکی از گزینه های کاربردی برای انتقال سیالات و جریانات پر فشار محسوب می شود.

✳️مهم‌ ترین کاربردهای لوله مانیسمان 

لوله‌های مانیسمان دارای کاربرد ویژه و گسترده‌ای هستند:

🔹🔸 لوله‌های مانیسمان  ST35.8  ( آتشخوار ) جهت مصارف فشارقوی

🔹🔸 لوله‌های مانیسمان استنلس استیل جهت خطوط صنایع غذایی و دارویی

🔹🔸 لوله‌های مانیسمان ASTM A106 جهت سازه های تولید , خطوط بخار , 

🔹🔸 لوله‌های مانیسمان  ASTM A53 جهت خطوط نفت و گاز, خطوط هوا و بخار

✳️مقایسه مشخصات لوله مانیسمان با سایر لوله‌های صنعتی 

🔺لوله مانیسمان، لوله‌های فولادی درزدار و انواع لوله فلزی برای نصب در شرایط ویژه نظیر فشارهای عملیاتی بالا طراحی شده‌اند. البته سایر لوله‌های صنعتی نظیر لوله پلی‌اتیلن و لوله یو پی‌وی‌سی (UPVC) نیز قابلیت نصب در فشار معمولی و فشار بالا را دارند اما در برخی موارد بنا بر صلاحدید مهندسان باید از نوع به خصوصی از لوله و اتصالات در سیستم‌های لوله‌کشی و تأسیسات استفاده شود.

🔺لوله پوش فیت، لوله پلی‌اتیلن و لوله یو پی‌وی‌سی اکثراً برای انتقال آب و فاضلاب در شبکه‌های مختلف مناسب هستند. انواع لوله صنعتی صرف‌نظر از کاربردهای آن‌ها، دارای دیواره بسیار مقاومی هستند و می‌توانند در برابر تغییرات شرایط محیط پایدار بمانند.

✳️لوله گازی سپنتا 

💠لوله های گازی سپنتا یکی از پر فروشترین لوله های گازی در زمینه انتقال گازهای خانگی و کارخانجات صنعتی به شمار میروند.این لوله ها در انواع معمولی (روکار) و API (تو کار) در شاخه های ۶ متری تولید و عرضه میگردند .

💠لازم به ذکر است که لوله های گازی سپنتا در شهرهای مختلف از جمله تهران اهواز تبریز و سایر شهرهای دیگر به جهت سهولت در انجام پروژه تولید میگردند و صاحبین پروژه ها میتوانند به راحتی پروژه های خود را تجهیز نمایند.

✳️لوله سپاهان 

💥لوله‌های تولیدی گروه صنعتی سپاهان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.از کاربردهای لوله گاز سپاهان می‌توان به مواردی از قبیل انتقال گاز در ساختمان‌های مسکونی، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، صنایع پتروشیمی و برای لوله‌کشی سیستم‌های هوای فشرده می‌توان نام برد.

به مدیریت:محسن صادقی

 

تامین کننده انواع لوله پاییزان در تهران لوله پاییزان در تهران , تامین کننده انواع لوله در بازار آهن تهران , قیمت لوله در بازار آهن تهران , توزیع لوله سپنتا در بازار آهن تهران , توزیع لوله ساوه در بازار آهن تهران , توزیع لوله سپاهان در بازار آهن تهران , توزیع لوله مانیسمان در بازار آهن تهران , فروش انواع لوله در تهران , فروش لوله ساوه در بازار آهن تهران , فروش لوله سپاهان در بازار آهن تهران , فروش لوله مانیسمان در بازار آهن تهران ,