Address & Contact

Our Address

رشت ، بلوار شیون فومنی ، ابتدای سرای معلولین

تامین کننده تجهیزات و لوازم بهداشتی ساختمانی جلالی

⚡️پخش لوله و اتصالات پولیکا و پلیمر اصفهان

⚡️تهیه و توزیع پمپ های ایرانی و خارجی و بی صدا و شیرآلات روشویی و باکس و توالت فرنگی

⚡️ عرضه مستقیم بهترین برندهای لوله و اتصالات ساختمانی و شیرآلات با قیمت عالی

⚡️ فروش لوله و اتصالات و لوازم بهداشتی و تاسیسات ساختمانی 

⚡️ نمایندگی لوله و اتصالات بیست بسپار اصفهان

⚡️ نمایندگی اتصالات پلیرام برتر 

⚡️ نمایندگی شیرآلات مهرگان

?فروشگاه لوازم ساختمانی جلالی با رعایت اصل مشتری مداری ، نیاز سنجی ، کیفیت سنجی و خدمات ویژه حمل و نقل در تفکر ایجاد آینده ای روشن و رو به جلو قدم بر خواهد داشت. برخی از گروه کالاهایی که این مرکز در سبد خود اقدام به توزیع آنها می نماید به صورت خلاصه به شرح ذیل می باشد :لوله و اتصالات پولیکا ، پلی اتیلن و پلیمری ، پنج لایه (نیوپایپ) ، گالوانیزه ، سیاه جوشی، چدنی آب و فاضلاب و پوش فیت، انواع پکیج و حوله خشک کن، انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی ، بهداشتی صنعتی ، آبرسانی و گاز رسانی، انواع چینی آلات بهداشتی، انواع لوازم تزئینی و جانبی سرویس های بهداشتی، اجاق گازهای صفحه ای و هود، انواع چسب ها و نوارهای عایق لوله کشی.

?نکات مهم در خرید انواع شیرآلات

?بهتر است پیش از خرید شیرآلات به این سه مورد توجه کرد:

?شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته در خرید شیرآلات جنس و کیفیت ساخت آن‌ها است. جنس نامناسب می‌تواند سبب نشتی آب و اسراف بسیار شود. به طور کلی شیرآلات از جنس استیل، چدن، پلاستیک و … هستند که هر کدام از آن‌ها کیفیت و زیبایی خاص خود را دارند و مناسب یک فضا هستند. شیرآلات استیل پرفروش‌ترین انواع شیرآلات هستند و می‌توان آن‌ها را با انواع کابینت ساده، طرح‌دار و مدرن ست کرد. این محصولات باید ضدزنگ باشند در غیر این صورت با گذشت تنها چند هفته بدنه‌ی آن‌ها آسیب می‌بیند و تغییر رنگ می‎‌دهد.

?قیمت شیرآلات بسیار متنوع است و به تعداد، جنس بدنه‌ و شرکت تولیدکننده‌ی آن‌ها بستگی دارد. نمونه‌‌‌های از جنس آلیاژ برنج گران هستند در حالی که شیرآلات پلاستیکی ارزان قیمت هستند.

?رنگ و طرح شیرآلات هم ازجمله مواردی است که هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. این محصولات در انواع رنگ‌های مختلف کروم، نقره‌ای، طلایی، طلایی مات و سفید طراحی و تولید می‌شوند و هر کدام از آن‌ها مناسب یک فضا و دکوراسیون هستند. می‌توان رنگ شیرآلات را با طرح‌های کاشی حمام و دستشویی یا دستگیره‌های در کابینت ست کرد.

⚡️لوله و اتصالات:

?لوله کشی اتصالات مختلفی دارد که هر کدام برای منظوری استفاده می‌شوند. بدون اتصالات به هیچ عنوان نمی‌توان لوله و اتصالات را به مسیر دلخواه هدایت کرد. هم چنین استفاده از اتصالات باعث می‌شود که در صورت خراب شدن هر بخش از لوله، تنها همان بخش تعویض شده و در نتیجه فرآیند تعمیر و نگهداری بسیار آسان می‌گردد. در این میان این اتصالات عبارتند از:

?مهره ماسوره‌ها: مهره ماسوره‌ها در لوله کشی بسیار متداول هستند. مهره ماسوره‌ها ساختاری سه تکه یا به اصطلاح سه پارچه دارند که دو تکه ی آن با توجه به رزوه ی آن‌ها روی دو لوله (که می‌خواهیم آن‌ها را به هم وصل کنیم ) سوار می‌شوند و قسمت وسطی به صورت یک پل، این دو قسمت را به هم وصل می‌نماید. مهره ماسوره‌ها قطرهای مختلفی دارند.

?لوله مغزی: یکی دیگر از عناصر لوله کشی لوله مغزی‌ها هستند. لوله مغزی‌ها، لوله هایی هستند که کم تر از ۳۰ سانتی متر طول داشته و دو سر آن رزوه شده اند برای همین تعویض آن‌ها به مراتب آسان تر خواهد بود.

?سه راه‌ها: به جرئت می‌توان گفت سه راه‌ها متداول ترین عنصر در لوله کشی ساختمان هستند. سه راهی‌‌‌های لوله کشی باعث می‌شوند که در مسیر حرکت لوله بتوان به یک بخش آبرسانی کرد. البته سه راه‌ها هم انواع مختلفی دارند. برخی سه راه‌ها برای گوشه دیوار طراحی شده اند، و در برخی هم هر کدام از راه‌‌‌های سه راهی اندازه‌‌‌های متفاوت دارند. یکی از اصول بسیار مهم در لوله کشی ساختمان، این است که شخصی که لوله کشی را انجام می‌دهد آن قدر تصور ذهنی قوی داشته باشد که با یک نگاه بتواند تشخیص دهد که چه قطعاتی مورد نیاز است و حداقل تخمین آن حدودا درست دربیاید.

به مدیریت :محمد جلالی
09036200481

 

 

 

 

ﻟﯿﺴﺖ ﺍﺑﺰﺍﺭﺁﻻﺕ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﯽ , وسایل ساختمان سازی , لوازم ساختمانی , پخش لوازم بهداشتی ساختمانی , ابزار آلات ساختمانی , لیست ابزار آلات ساختمان ,