Address & Contact

Our Address

مشهد،بزرگ راه آزادی،نبش پیامبر اعظم 93

تامین کننده انواع ابزارهای صنعتی و ساختمانی

✨فروشگاه سناباد در مشهد

 

💫💫تنها فروشگاه ابزارآلات شبانه روزی در مشهد💫💫

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

پخش ابزارآلات برقی، صنعتی، باغبانی برند برتر محک

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔹 تامین کننده ابزارهای براده برداری صنعتی از معتبرترین برندها

🔹 انواع آچار آلات مصرفی از معتبرترین برندها

🔹 سنگهای برش ،ساب ، پرفیلبر ، استیل بر و سنگبری از معتبرترین برندهای روز دنیا با ضمانت راندمان کاری

🔹 انواع چسب های مصارف صنعتی و خانگی

🔹 ملزومات جوش و برش

🔹 بیل،کلنگ ،فرغون و…

شماره های تماس:
09156220950
09153382363
05136510002
05136510003

❇️انواع ابزارآلات صنعتی
⚡️ابزار آلات صنعتی برقی

همان طور که می‌دانید انجام برخی از کارها در کارخانه‌ها به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد و نمی‌توان آن کار را به صورت دستی انجام داد. در این موقعیت‌ها از ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. از آن‌جایی که در بسیاری از موارد دسترسی به برق مشکل وجود دارد، این ابزار آلات را به صورت شارژی نیز می‌سازند که شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید.

⚡️کمپرسور هوا : کمپرسور باد وسیله‌ای است که هوا را فشرده می‌کند و برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده می‌شود.

⚡️دریل شارژی : دریل ابزاری است که برای سوراخ کردن از آن استفاده می‌شود که انواع مختلفی دارد که نوع شارژی آن نیز قابل تهیه است.

⚡️فرز برقی : از ابزار فرز بیشتر برای تراشکاری و برشکاری استفاده می‌شود، همچنین از آن می‌توان در جهت تیزکردن ابزارهای دیگر نیز استفاده کرد.

⚡️دستگاه جوشکاری : از دستگاه جوش عمدتا برای اتصال قطعات فلزی استفاده می‌شود.

🔴ابزار آلات صنعتی بنزینی

یکی دیگر از انواع ابزارآلات صنعتی ابزار صنعتی بنزینی هستند که کاربرد آنها بیشتر در مناطقی است که دسترسی به برق وجود ندارد. همچنین این دسته جز ابزار آلات سنگین قرار می‌گیرند.

⚡️چکش تخریب بنزینی : چکش تخریب ابزاری است که از آن برای تخریب اجسام سخت استفاده می‌شود به عنوانی مثال می‌توان به تخریب ستون‌های بتنی اشاره کرد.

⚡️اره زنجیری بنزینی : ابزار آشنایی است که در هر دو نوع برقی و بنزینی قابل استفاده است و از آن بیشتر برای باغبانی و نجاری استفاده می‌شود.

⚡️ژنراتور: ژنراتورها هم ابزار آلات دیگری هستند که با بنزین کار می‌کنند. ژنراتورهای بنزینی در مراکز مختلفی نظیر بیمارستان‌ها، مدارس و کارگاه‌ها کاربرد دارند. کار اصلی ژنراتور این است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند.

💠ابزار آلات صنعتی بادی

🔸این دسته از ابزار صنعتی با فشار باد کار می‌کنند و استهلاک بسیار کمی دارند. به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد ابزار آلات بادی از آن‌ها در خط تولید بزرگترین کارخانه‌ها نیز استفاده می‌شود.

⚡️میخکوب بادی: منگنه‌کوب‌ها و میخکوب‌های بادی ابزاری پر استفاده در نجاری و صنایع مرتبط نظیر کابینت سازی هستند که کار صنعت‌گران در این حرفه را بسیار راحت می‌کنند. در این جا می‌توان به منگنه کوب بادی نیز اشاره کرد که کاربردی همانند کاربرد ابزار میخکوب دارد.

🔰چسب سنگ آنتیک

🔸چسب سنگ اساس آن رزین اپوکسی یا نوعی پلی استر است. این چسب برای اتصال قطعات سنگ، بتن و حتی سرامیک‌هایی با ابعاد بزرگ کارایی دارد. چسب سنگ در برابر تغییرات جوی، نفوذ آب، سرما و گرمای شدید و حلال‌هایی مانند نفت مقاوم است.

🔸از خاصیت‌های دیگر چسب سنگ زود خشک شدن آن است. چسب سنگی که بر پایه رزین اپوکسی باشد دارای مقاومت به مراتب بیشتری نسبت به چسب سنگ بر پایه پلی استر است. از ویژگی‌های چسب سنگ پلی استر، عدم تغییر حجم آن پس از تزریق است. این امر موجب شده در جایگاهی که نیاز به دقت بالایی در چسباندن و پر کردن منافذ قطعات سنگی، بتنی یا حتی فلزی است از این نوع چسب استفاده شود.

به مدیریت:علیرضا میریان

 

 

 

ابزار , ابزار صنعتی , ابزارآلات صنعتی در مشهد , ابزارآلات ساختمانی در مشهد , ابزارآلات صنعتی و ساختمانی سناباد در مشهد , ابزار سنگ برش در مشهد , ابزارهای براده برداری در مشهد , چسب سنگ در مشهد , انواع آچار , انبر دستی , ابزار آلات صنعتی بادی , ابزار آلات صنعتی بنزینی , ابزار آلات صنعتی برقی , انواع چسب های مصارف صنعتی و خانگی , ملزومات جوش و برش , انواع دستکش های ضد برش و لاستیکی،ضد حلال , اقلام مصرفی در صنعت ساختمانی , بیل،کلنگ ،فرغون ,