حمل و نقل سریع آتا در گروه سون ایران

حمل و نقل سریع آتا در گروه سون ایران  حمل سریع و توزیع کالا در سراسر ایران   تجارت الکترونیک/ برندسازی/ بازاریابی  واردات و صادرات / انبارداری و بسته بندی / ترخیص کالاهای تجاری از تمام گمرکات ایران  ترانزیت و ارسال کالاهای تجاری به تمام دنیا بصورت هوایی / زمینی/ ریلی / دریایی ارسال مدارک و نمونه کالا به سراسر دنیا  توزیع سراسر ایران در کمتر از ۲۴ ساعت توزیع ۲۲منطقه تهران در کمتر از ۴ ساعت و مراکز استانها کمتر از ۶ ساعت خدمات حمل سریع کالاهای تجاری از درب آدرس شما شروع و درب آدرس مشتری شما به پایان میرسد ( درب تا درب )

معرفی توزیع در سراسر ایران :

حمل و نقل سریع آتا در گروه سون ایران خدمات حمل سریع بستری برای دریافت و توزیع هوشمند تمامی مرسوله ها، بسته ها و کاالهای مربوط به شرکتها، آزمایشگاه ها، بانک ها و مخصوصا فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده است.

استراتژی ، دریافت و توزیع سریع تمامی مرسولات، بسته ها و کالاهای مشتریان با استفاده از روشها و تکنولوژی های جدید ارتباطی و مدرن می باشد.

پیشرفت خدمات حمل سریع در بستر تکنولوژی های ارتباطی شرایط مناسبی برای ارائه دهندگان خدمات تجارت الکترونیک فراهم کرده است.

ارائه پنل مدیریتی و وب سرویس برای فروشندگان تجارت الکترونیک از یکطرف و رهگیری لحظه ای مرسولات از مبدا تا مقصد

سرویس پرداخت در محل برای مشتریان باعث سهولت کارو رضایت مندی بیشتر آنها شده است.

چیزی که خدمات حمل و نقل سریع آتا در گروه سون ایران را با دیگر رقیبان متمایز می کند،

ارائه سرویس های متناسب با نیاز مشتریان و توزیع و دریافت مرسولات از چند نقطه شهر می باشد،

بعبارتی دریافت و توزیع مرسولات از نزدیکترین نقطه به فرستنده و گیرنده صورت می گیرد که این کار موجب افزایش سرعت، دقت و کیفیت میشود.

سرویس دریافت و توزیع همان روز

کلیه مرسولات انبوه فروشگاه های اینترنتی مختلف، شرکت ها، سازمان ها، آزمایشگاه ها را در همان روز

سرویس دریافت و توزیع در همان روز انجام داده و به دست مشتریان میرساند.

 خدمات توزیع مرسولات فروشگاههای اینترنتی

تجات الکترونیک ایمانی در گروه سون ایران

خدمات حمل و نقل سریع آتا در گروه سون ایران به دلیل وجود نیروهای متخصص و ماهر و عملکرد مناسب سازمانی

هم کار کردن در آن لذت بخش است. و هم مشتریانش به خوبی آن را میشناسند و به تجربه آن اعتماد کامل دارند.

این مجموعه همواره تلاش میکند با استفاده از تکنولوژیهای به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکارهای مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

برندینگ یا همان برندسازی (Branding) یکی از مهم‌ترین اصول هر کسب‌وکاری است. که استراتژی ها و اصول خاص خود را دارد ،

دانستن این اصول برای هر بیزینسی الزامی است. هر کس به فراخور حال خود و به تناسب نیاز خود تعریف برند و برندسازی را تغییر داده است. به زبان ساده، برند شما در واقع اعتبار شما در نزد مشتری است.

برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند. برند شما، در واقع شخصیت فعلی شما است.

 

http://atabox.ir/

 

 

حمل و نقل سریع آتا , آتا باکس , آتا , آتا پست , آتا بای , حمل و نقل , حمل سریع , حمل , تجارت الکترونیک , بازاریابی , برندسازی , مرسوله پستی , خدمات پستی درب منزل , خدمات شرکت پست , توزیع در تهران , پیک تهران , توزیع سراسر ایران , پیک شهری , واردات و صادرات , انبارداری , بسته بندی , ترخیص گمرک , تجارت الکترونیک گروه سون ایران , برندسازی و بازاریابی , برندسازی و بازاریابی در تهران  , تجارت الکترونیک , حمل سریع کالا در ایران و جهان , بسته بندی ,  ترخیص کالاهای تجاری  , ترخیص کالا  در تهران  , بازاریابی در تهران , خدمات پستی در تهران ,