توضيع ماهى تازه قزل آلا ى شهركرد هرروز هفته در پخش البرز،براى ثبت سفارش از راه هاى ارتباطى باما درتماس باشيد.

توضيع ماهى سيباس هر يكشنبه وهرچهارشنبه در پخش البرز ايران.
براى ثبت سفارش از راه هاى ارتباطى باما در ارتباط باشيد.


تجارت گستران کویر ایران

 

?تولید و صادرات و توزیع مواد غذایی 

?تولید و صادرات و توزیع پروتئینی 

?تولید و صادرات و توزیع مواد شوینده و بهداشتی

?تولید و توزیع:

?طراحی شبکه زنجیره تامین، تولید و توزیع یکی از مهم ترین تصمیمات استراتژیک در مدیریت زنجیره تامین می باشد.ساختار زنجیره تامین پایان نامه دارای سه سطح شامل تامین کننده، تولید کننده و مراکز توزیع می باشد. عمده تامین کنندگان مربوط به صنعت موادغذایی بوده و اقلام مذکور را در درب کارخانه تحویل می دهند. کارخانه پس از دریافت مواد اولیه برخی را پس از فراوری (مانند تولید همبرگر از گوشت و یا مرغ نیمه آماده از مرغ کامل) و برخی را بدون فرآوری (مانند سیب زمینی نیمه آماده) به شعب توزیع می نماید. این مرکز تولیدی با توجه به اعلام نیاز شعب و براساس ظرفیت تولید، ظرفیت وسایل حمل ونقل وپنجره زمانی اقدام به انتخاب مسیر مناسب و ارسال آنها به مراکز توزیع(شعب رستوران) می نماید.

?شعب یا همان مراکز توزیع نیز پس از دریافت اقلام مذکور، با توجه به سفارش مشتریان اقلام را پس از فرآوری (پخت همبرگر و یا سرخ کردن مرغ) و یا بدون فرآوری (مانند نوشابه و سالاد) آماده و به آن ها تحویل می دهند. با توجه به حساسیت مشتریان فست فود نسبت به کیفیت ، زمان تحویل و قیمت ، شرکت نیاز به تصمیم گیری درخصوص برخی مسایل از جمله موجودی بهینه در هرسطح، مسیریابی بین سایت تولید و مراکز توزیع با توجه به پنجرهزمانی و انتخاب مناسبی از تعداد و نوع وسایل نقلیه خواهدداشت.

?لازم به ذکر است این تصمیمات با توجه به ظرفیت مراکز و وسایل نقلیه گرفته خواهد شد. علاوه بر این شرکت مواد غذایی باگرو، مشتری مداری را یکی از مهم ترین اصول خود می داند و با ارایه تخفیفات لازم سعی در حداکثر نمودن سطح رضایت مشتریان دارد که این نیز در مدل به عنوانتابع هدف دوم لحاظ شده است. پس از مدل سازی، مسیله با استفاده از روش اپسیلون محدودیت تک هدفه شده و با استفاده از نرم افزار گمز حل شده است.

?صنعت غذا امروزه بسیار گوناگون شده‌است و تولیدات آن از فعالیت‌های کوچک، سنتی و خانوادگی که بسیار پرمشغله هستند گرفته تا فرآیندهای صنعتی بزرگ، سرمایه‌بر و مکانیزه بسیار گسترده‌است. بسیاری از صنایع غذایی تقریباً به‌طور کامل به محصولات کشاورزی و دامپروری محلی یا ماهیگیری بستگی دارند.

?صادرات مواد غذایی و بهداشتی :

?آب و هوای هر کشور برای تولید مواد غذایی مناسب نیست. این خود عاملی است که بر توانایی یک کشور در تولید مواد غذایی تاثیر میگذارد. از این رو بسیاری از کشور ها برای تامین مواد خوراکی مورد نیاز به کشور های دیگر وابسته هستند. در حال حاضر حداقل 34 کشور وجود دارند که به دلیل محدودیت‌های آب و هوایی و اراضی کشاورزی قادر به تولید مواد غذایی خود نیستند، که این موضوع می‌تواند، برخی از کشورها را به صادرکننده برتر تبدیل سازد.
در این مطلب قصد داریم در مورد صادرات مواد غذایی و نکات مهم در مورد مراحل صادرات میوه، زعفران، خرما، چای وعسل که در ایران آب و هوای مناسب برای تولید آن وجود دارد، صحبت کنیم تا علاقه‎‌مندان و بازرگانان با اطلاعات کامل بتوانند تبدیل به صادرکننده برتر در این حوزه شوند.

?زمینه فعالیت شرکت پخش مواد غذایی چیست؟

?شرکت‌های پخش مواد غذایی می‌توانند در زمینه پخش و توزیع مواد غذایی مختلف فعالیت کنند.

?ثبت شرکت پخش مواد غذایی ممکن است با اهداف نگهداری و انبار کردن مواد غذایی پیش از پخش، و یا حمل و نقل و توزیع مواد غذایی صورت بگیرد.

?توزیع و پخش مواد غذایی ممکن است بنا به ماهیت و طبیعت ماده غذایی متفاوت باشد. مواد غذایی فاسدشدنی، فاسدنشدنی، میوه، کنسرو و… هر یک به شرایط نگهداری و حمل و نقل متفاوتی نیاز دارند.

?معرفی خدمات طرح توجیهی پخش مواد غذایی:

?خدمات طرح توجیهی پخش مواد غذایی شامل عملیات خرید مواد غذایی خشک از درب کارخانجات مختلف به قیمت عمده و انبارش در سایت مشخص شده جهت انبار و سپس پخش مواد غذایی به عمده فروشی‌ها و فروشگاه‌‌‌های بزرگ و کوچک می‌باشد. فرآیند توزیع کالا و خدمات به طور کلی به مجموعه عملیات‌‌‌های گفته می‌شود که کالا و خدمات را از تولید کننده یا سرویس دهنده به مصرف کننده تحویل می‌دهد. به طور کلی شرکت‌‌‌های پخش شامل شرکت هایی می‌باشد که با استفاده از تجهیزات لجستیکی و انبارهای متعدد و مجهز به عملیات خرید و نگهداری مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، شوینده‌ها، داروها و… مشغول می‌باشند و بدون واسطه محصولات مورد نظر را به واحد‌‌‌های خرده فروشی پخش می‌نمایند.

?تجهیزات طرح توجیهی پخش مواد غذایی:

?به منظور پخش مواد غذایی خشک موضوع طرح توجیهی پخش مواد غذایی و با توجه به میزان پخش تعدادی وانت نیسان ۲ تن و تعدادی کامیونت ایسوزو ۵ تن مورد نیاز باشد. همچنین جهت تامین فضای مناسب انبارش مواد غذایی خریداری شده از درب کارخانه می‌بایست یک انبار نیمه مکانیزه و فضای مناسب با توجه به ظرفیت خدمات دهی طرح در نظر گرفته شود این انبار مسقف می‌بایست به صورت صحیح قفسه بندی مناسب جهت قرار گیری پالت‌‌‌های محصولات و یا قرار گیری کارتن‌‌‌های محصولات بر روی قفسه‌‌‌های انبار صورت پذیرد. همچنین طراحی فضا‌‌‌های مناسب جهت رفت و آمد لیفتراک‌ها ضروری می‌باشد قابل ذکر طراحی صحیح فضای انبارش و استفاده از ارتفاع انبار نقش موثری در کاهش هزینه‌‌‌های انبار داشته و می‌بایست مدیریت انبار سیستم انبار داری صحیحی جهت کارایی بهتر ورود و خروج و کالا و کاهش هزینه‌‌‌های سرمایه در گردش طرح داشته باشد.

به مدیریت: خانم یاسمن یاوری

 

 

 

http://kavircompany.ir/

http://kavircompany.com/

 

 

 

لیست شرکت های پخش مواد غذایی تهران , بزرگترین شرکت پخش مواد غذایی در تهران , شرکت پخش مواد غذایی یخچالی , شرکت پخش مواد غذایی چیست , سامانه پخش مواد غذایی , لیست شرکت های پخش مویرگی , مشکلات پخش مواد غذایی , بزرگترین شرکت پخش مواد غذایی ,